TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תפן מרחיבה את יכולות גידול הקנאביס


תפן
רוכשת 50% ממתקן גידול במרכז הארץ

תפן תקדם הכנסות ותרחיב את שטח הגידול הפוטנציאלי על ידי רכישת 50% ממתקן גידול קנאביס רפואי שמוקם במרכז הארץ
בנוסף קיבלה זכויות לתקבולים עתידיים ושימוש בגנטיקה
תפן תשלם 4.5 מיליון שקל במזומן ו-1.5 מיליון שקל במניות תפן

תפן (ת"א: תפן), חברה עוסקת בתחום הקנאביס הרפואי ופועלת במקטעים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח והיא מקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי, חתמה עם שותף על הסכם לרכישת 50% ממתקן ריבוי וגידול קנאביס רפואי במרכז הארץ. בנוסף תזכה תפן לתקבולים ממכירת עתידית של מוצרי קנאביס רפואי וכן זכויות לשימוש בגנטיקה מהשותף.


המתקן שנרכש במרכז הארץ, נמצא בהקמה ובשלב ראשוני יבנו בו חממות בשטח של כ-5 דונם. צפוי כי תוך כ- 4 חודשים ממועד ההתקשרות בהסכם זה, יתקבל אישור IMC-GAP תשתיות מהיק"ר למתקן הגידול. במסגרת ההסכם עם השותף נקבע כי תפן תזכה להכנסות ממתקן נוסף הנמצא בבעלות השותף, זכות שימוש במאגר גנטי וכן קבלת צמחי קנאביס לשימוש רפואי במתקן שמוקם ובבעלות תפן, בכפוף לתנאים שנקבעו בהסכם. כאמור, המתקן המשותף יפעל במקביל למתקן הגידול של תפן, בבעלותה המלאה ואשר החברה ממשיכה לקדם את בנייתו בימים אלה.


ההסכם נועד להרחיב את יכולת הגידול הפוטנציאלית של תפן ולהקדים את תזרים ההכנסות הצפוי. תמורת הרכישה תשלם החברה 4.5 מיליון שקל במזומן ו-1.5 מיליון שקל במניות תפן במחיר של 6.61 שקל למניה.
אורי וייס, מנכ"ל תפן ציין: "אנו משלימים מרכיב חשוב נוסף בשרשרת הערך למכירת קנאביס לשימוש רפואי בישראל.


רכישת הזכויות במתקן במרכז הארץ נועדה לאפשר לנו לייצר הכנסות תוך מספר חודשים, ממספר אתרים כמו גם זכות לשימוש במאגר הגנטי של השותף. לאחרונה השלמנו גיוס פרטי ממשקיעים מובילים המאפשר לנו פיתוח עסקי והתרחבות בישראל ובשווקים הבינלאומיים. אנו משוכנעים כי פעילויות אלו ייצרו ערך רב לכלל בעלי המניות של תפן."

אודות תפן
החברה עוסקת בתחום הקנאביס הרפואי ופועלת במקטעים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח והיא מקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il