TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'ון ברייס הדרכה ועמותת ITCB® מכריזות על תחרות הבדיקות הישראלית השלישית - ISTC


מוטי חדד, מנהל מכללת גון ברייס
ההרשמה למוקדמות בעיצומה. אירוע הגמר יתקיים במסגרת QAGeekWeek, כנס הבדיקות השנתי, בתאריך 24/6/19 במלון השרון בהרצליה.

ITCB®, העמותה הישראלית להסמכת בודקים, בשיתוף ג'ון ברייס הדרכה, זרוע ההדרכה של חברת מטריקס, מטריקס בדיקות ואוטומציה ובחסות נוספת שלAgile, Testing Days ו- inflectra עורכים זו השנה השלישית ברציפות את תחרות הבדיקות אשר תכתיר את תואר "אלופי הבדיקות של ישראל לשנת 2019".

שלב המוקדמות, שההרשמה אליו כבר נפתחה לקהל הרחב, יתקיים אונליין ב- 5 לאפריל, במסגרתו יידרשו המשתתפים שנרשמו לבדוק מוצר תוך שלוש שעות. בשלב הגמר, שיתקיים ב-24 ביוני במלון השרון בהרצליה במסגרת QAGeekWeek 2019, אשר עורכת ג'ון ברייס הדרכה בשיתוף מטריקס בדיקות ואוטומציה, ישתתפו 5-7 קבוצות בהן הבודקים הטובים ביותר אשר הגיעו למקומות הראשונים במוקדמות.

הזוכים יוכרזו באירוע הענקת פרסים שיתקיים ב- 27 ביוני 2019, במסגרת כנס QAGeekWeek 2019 במלון השרון בהרצליה.


הצוות המנצח יזכה בהשתתפות בכנס ,Agile Testing Days 2019 כנס הבדיקות העולמי, שיערך בגרמניה, טיסה ואירוח – בחסות עמותת ITCB®. גם הצוותים שיגיעו למקום השני והשלישי לא יצאו בידיים רקות – המקום השני יזכה בקורס מקצועי של עד 40 שעות בג'ון ברייס הדרכה ובטאבלט והמקום השלישי יזכה בקורס מקצועי של עד 40 שעות בג'ון ברייס הדרכה.

במהלך התחרות יידרשו המשתתפים לזהות באגים, לדווח עליהם באופן ברור המאפשר תיקון, לערוך בדיקות לא פונקציונליות לפי הצורך ולבסוף להגיש דו"ח איכות המוצר המכיל המלצות לעלייה לאוויר וסיכום הממצאים.


התחרות מיועדת לבודקים מנוסים וגם לאלו החדשים בתחום, המשוגעים לדבר, אשר אוהבים אתגרים ונהנים לבצע בדיקות.


שופטי התחרות הם מהמובילים בתעשייה ובאקדמיה ובעלי ניסיון עשיר בבדיקות תוכנה.

מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה: "אנו שמחים להוביל יחד עם עמותתITCB® את תחרות הבדיקות הישראלית, זו השנה השלישית ברציפות. התחרות מהווה את אתגר הבדיקות האולטימטיבי, המעודד מצוינות, התמדה ודבקות במטרה. אני בטוח שהתחרות תהיה חוויה עבור המשתתפים, מאחר וזוהי הזדמנות יחידה מסוגה עבורם לבחון את כישורי הבדיקה שלהם בתנאים קיצוניים ומאתגרים במיוחד".


ירון צוברי, נשיא עמותתITCB® : "לפני מספר שנים כשהקמנו את עמותת ITCB יכולנו רק לקוות שנגיע לרגע שבו בודקי תוכנה מוכשרים ומקצועיים יתקבצו לקהילה אקטיבית ולפעילויות כגון התחרות הזו שאנו גאים להוביל זו השנה השלישית ביחד עם מכללת ג'ון ברייס וכמובן בניהול והנחייה של אנה לוקובסקי. אני מברך את הצוותים המתחרים ומעודד את כל אנשי הבדיקות באשר הם להתעניין ולבדוק את סל ההכשרות שיעצימו אתכם מקצועית באתר ITCB ואתר ISTQB, להירשם ברשתות החברתיות, להוריד מהרשת את מגזין "עולם הבדיקות" ולהירשם למפגשי TestIL. בהצלחה!"

לפרטים נוספים והרשמה - http://www.istc.org.il/

אודות ג'ון ברייס הדרכה
חברת ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת Matrix הינה חברת ההדרכה המובילה בישראל ומהמובילות באירופה בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לג'ון ברייס הדרכה 3 מרכזי הדרכה בישראל: בתל אביב, ירושלים וחיפה ומרכזים נוספים באירופה.


למכללה שני קהלי יעד מרכזיים: אנשי מקצוע מנוסים מהתעשייה בכלל ומתעשיית ההי-טק בפרט ותלמידים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההי-טק במסגרת קורסי הסבה והכשרה ייחודיים המועברים בשעות הבוקר והערב. מדי שנה ג'ון ברייס מכשירה למעלה מ- 10,000 אנשי הי-טק הלוקחים חלק ביותר מ-500 קורסים מקצועיים, החל ממסלולי הכשרה להזנקת הקריירה ועד להתמחות בטכנולוגיות מתקדמות עבור אנשי מקצוע מנוסים.


כזרוע ההדרכה של Matrix ג'ון ברייס מספקת מספר רב של יתרונות וערכים מוספים ללקוחותיה. קבוצת Matrix מעניקה לפעילות המכללה גב כלכלי חזק ומציעה לארגונים פתרון שלם מקצה לקצה, החל מרמת היישום הטכנולוגי והפונקציונאלי ועד לרמת ההדרכה של אנשי המקצוע ומשתמשי הקצה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il