TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

KRYON קיבלה את תקן ISO/IEC 27001:2013 על התחייבותה לשמור על אבטחת מידע


KRYON
עם קבלת התקן, קריון היא חברת האוטומציה הרובוטית היחידה בעולם בעלת שלושה תקני בטיחות

חברת הטכנולוגיה הישראלית קריון (Kryon), השחקנית המובילה בשוק העולמי לטכנולוגיות אוטומציה רובוטיות (Robotic Process Automation (RPA, הידועה בגישתה הממוקדת לקוח ושרות הודיעה כי מערכת אבטחת המידע שלהם קיבלה את תקן ISO/IEC 27001:2013.

תקן ISO 27001 ניתן לקריון על עמידתה בפרוטוקולים שבהם יש לטפל באבטחת המידע בכל שכבות הארגון, בפתרונות ובשיטות הפעולה הנוגעות לגורם האנושי, למערכות המחשוב, בסיסי הנתונים והבקרה בארגון. התקן ניתן לחברה רק לאחר ביקורת מקיפה שהוכיחה כי היא עומדת בקריטריונים המחמירים לאבטחת המידע הפרטי של לקוחותיהם כגון פרטים פיננסיים או פרטים אישיים של העובדים.

עם קבלת תקן האבטחה, ISO 27001, קריון היא כעת חברת האוטומציה הרובוטית היחידה בעולם המחזיקה שלושה תקני אבטחה:
תקן ISO/IEC 27001:2013 – על עמידתה בפרוטוקולים שבהם יש לטפל באבטחת המידע בכל שכבות הארגון.


תקן ISO/IEC 9001 על בקרת איכות הליכים, המקיף את כל מחזור חיי המוצר. תקן ISO 9001 הוא מודל להבטחת איכות בתכנון (Design), פיתוח, ייצור, התקנה, מתן שירות ותחזוקה.


תקן כללי להגנת נתונים (GDPR compliance) – הניתן לה לאור עמידתה בתקני אבטחת המידע המחמירים לשמירה על פרטיות המידע ואבטחתו.

"קריון מחויבת לשמור על הרמה הגבוהה ביותר של אבטחת מידע על מנת להציע את פתרון האוטומציה הרובוטית הטוב ביותר ללקוחות שלנו." אומר הראל טייב, מנכ"ל חברת קריון. "עמידה בסטנדרטים שנקבעו על ידי ארגון ISO וועדת האלקטרו-טכנית הבינלאומית היא הישג חשוב בשבילנו והוא משקף את החשיבות שאנחנו נותנים לביטחון הפרטים האישיים של הלקוחות שלנו. תקן ISO/IEC 27001:2013 משקף את המחויבות המתמשכת שלנו לספק ללקוחותינו את רמת האבטחה הגבוהה ביותר".

אודות Kryon
חברת קריון (Kryon) הוקמה בשנת 2008 ומפתחת פתרונות אוטומטיציה רובוטיים (RPA) ארגוניים, מבוססי ראיה ממוחשבת ולמידת מכונה. החברה מספקת פתרונות רובוטיים לאתגרים עסקיים, מתוך ההבנה כי תשואות תפעוליות של פתרונות ארגוניים, הם שמאפשרים שינוי דיגיטלי אמיתי. רובוטים וירטואליים מייעלים את עבודת כל מערכות המידע וניהול הייצור, מחליפים עבודה "שחורה" שעושים העובדים האנושיים ומשחררים אותם למשימות של יצירת חדשנות וערך שרק בני אדם יכולים לייצר.


בעולם התעשייתי המודרני, שבו מפעלים מחפשים דרכים לשפר את היעילות, להעלות את הפריון ואת התפוקה, Kryon מציעה פתרון טכנולוגי עם קבלות. ארגונים גלובליים מובילים כגון HP, אלביט, AT&T, מיקרוסופט, ,Allianz DXC Technologies ואחרים, ממנפים את פלטפורמת הבינה המלאכותית של Kryon כדי להניע שינוי דיגיטלי ויעילות תפעולית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il