TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עד שנת 2020 כ-33% מהמשרות בארגונים יהיו חדשות לגמרי


פלטפורמת myTrailhead
הדרכה במקום העבודה מעלה את הפרודוקטיביות של העובדים ב-39%, מורידה רמות לחץ ב-47% ומגבירה את תחושת השמחה ב-21%

פלטפורמת myTrailhead תסייע לארגונים להעביר תכנים לימודיים והדרכות מקצועיות דרך אפליקציה אינטראקטיבית המדמה משחק

התוכנה מאפשרת לעובדים לבנות את עצמם כמותג בתוך הארגון

חברת סיילספורס, המובילה העולמית בתחום הענן וה- CRMמשיקה את הפלטפורמה החדשה ,myTrailhead כלי למידה ייחודי לעסקים, שיקנה למשתמשים תובנות ארגוניות חדשות. הפלטפורמה נועדה לתת מענה לסביבת העבודה המשתנה בעידן הדיגטלי, סביבה שבה כ-33% מדרישות התפקיד למשרות בארגונים, יהיו חדשות לגמרי עד שנת 2020.


פלטפורמת myTrailhead מאפשרת למשתמשים לבחון תהליכים ארגוניים מזווית ראיה שטרם התאפשרה עד כה, וזאת באמצעות משחקיות והתאמה אישית לסרגל הלימדה של כל עובד בארגון.


אוליביה אלבז, ראש מערך המכירות, סיילספורס ישראל, וסגן נשיא בכיר לאזור EMEA, אמר: "בעידן הנוכחי, ארגונים מחפשים כלים שימושיים וקלים להטמעה, שיעזרו להם להקנות לעובדים את הכישורים הרלוונטיים ביותר להם יידרשו". עוד הוסף אלבז "הפלטפורמה שאנו משיקים, מציעה לחברות סביבת הדרכה דיגיטלית, חדשנית ונוחה לשימוש, המאפשרת לעובדים להתמקצע בכל תחום שקשור לתפקידם ולסביבת העבודה שלהם".


מעבר לאפיקי למידה חדשים בהתאם לקצב המהפכה התעשייתית הרביעית


המהפכה התעשייתית הרביעית מביאה עמה גל עצום של פיתוחים חדשניים בתחומי הבינה מלאכותית והרובוטיקה. לאור טכנולוגיה המשתנה תכופות, עסקים צריכים להסתכל מעבר למודלים גנריים של למידה ארגונית, לחפש ולנסות שיטות למידה חדשות. בסיילספורס מצאו כי 5 שעות הדרכה שבועיות מעלות את רמות הפרודוקטיביות של העובדים ב-39%, ומורידים מ-47% את רמות הלחץ שלהם מפני משימות שוטפות. בנוסף, בהגיעם לעבודה, עובדים אלו שמחים יותר ב-21% לעומת מקביליהם, שאינם עוברים הדרכות.


ואולם בחברות רבות, תרבות הלמידה לוקה בחסר עד שלעיתים נוצר פער בין יכולות העובד לציפיות התפוקה של הארגון בו הוא עובד. על מנת להצליח, נדרשות החברות לצמצם פער זה ולהתמקד בתהליך הלמידה המקצועי בכל שלב בקריירת העובדים שלהם.


"המנהלים של היום מבינים כי התמקדות בעובדים וכינון של תרבות למידה בארגון הינם כלי מפתח באסטרטגיה של עסקים להצעיד את החברה שלהם קדימה". אומרת שרה פרנקלין, סמנכלי"ת קשרי מפתחים ומנהלת פרויקט Trailhead. עוד היא הוסיפה "באמצעות myTrailhead העובדים מקבלים כלים ללמידה עצמית המותאמת לקצב ההתפתחות האישי שלהם."


: myTrailhead עיצוב מחדש של סביבת העבודה
פלטפורמת חווית למידה בהתאמה אישית מאפשרת לחברות לשלב את המותג, הטון והסגנון שלהם אל תוך מערכת הלמידה המקוונת והנגישה של סיילספורס. באמצעות הדרכה מובנית, חברות וארגונים יוכלו בקלות למצוא תכנים רלוונטיים כמו מצגות וסרטוני הדרכה, לייצר תוכן חדש או להשתמש בתוכן קיים. על ידיmyTrailhead העובדים מקבלים אפשרות ללמוד מה שהם רוצים, מתי שהם רוצים והמנהלים מקבלים תמונה ברורה יותר של הנקודות לשיפור.


הפלטפורמה מציעה אפשרויות למידה באמצעות הכלים הבאים:
סרגל חפיפה - מסייע לעובד בכל שלב בקריירה לרכוש ידע רלוונטי לתפקיד החדש. לדוגמא, עובד חדש שנקלט בארגון יקבל מייל אישי שיעדכן אותו על כך שתהליך ההכשרה שלו החל, ומכאן הוא יוצא "למסע הכשרה" ייעודי עבורו. העובד יצפה בסרטון וידאו מיוחד בו המנכ"ל מברך אותו על הצטרפותו לחברה, ולהיכנס למסלול אינטראקטיבי של תכנים הכרחיים לחודשים הראשונים בתפקיד, כולל סקירה מקיפה אודות החברה והחזון שלה. לאחר שהעובד מסיים לקרוא את התוכן, הוא עובר בוחן קצר שבסופו הוא יכול להרוויח נקודות ותגים איתם הוא יכול להשוויץ בפרופיל האישי.


מספקת תמריץ לעובדים לחזור וללמוד תכנים חדשים - היכולת להיעזר בתוכן הדרכתי ספציפי, במהירות ולפי דרישה, המאפשרת לעובדים ללמוד מתי שהם רוצים. ספריית התכנים של הTrailhead מתחדשת מדיי שישה שבועות ומכילה יותר מ-500 תכנים מסוגים שונים, החל מהקניית ידע טכנולוגי כמו "יסודות הבלוקצ'יין" ועד למדריכים העוסקים בכיצד לייצר שיוון חברתי בסביבת העבודה.


בקרה ומדידת התקדמות – המנהלים יקבלו תמונה מלאה על שלב ההתקדמות של העובדים, באמצעות מדד התקדמות באפליקציה ייעודית שעוקבת ומפיקה דוחות על קצב הלמידה של העובדים. לדוגמא עם מנהל בארגון מעוניין לגייס עובד חדש משורות החברה, הוא יכול לראות אילו כישורים ותגים הוא הרוויח תוך כדיי העבודה והלמידה. התוכנה מעודדת את העובדים לבנות את עצמם כמותג בתוך הארגון, על ידי הבלטת הכישורים וההישגים שלהם בך שהם מציגים לראווה אילו הכשרות עברו.


הקניית למידה על מערכות סיילספורס - כחלק מפלטפורמת סיילספורס הגדולה, myTrailhead מתממשקת עם מוצרים נוספים של סיילספורס כמו ענן המכירות, ענן השירות וענן השיוווק. כך שלדוגמא עם נציג מכירות של חברה מחפש פתרון כלשהו בזמן שהוא עובד על ענן המכירות, הוא יוכל להעיזר באפליקצית הTrail שתעזור לו לבצע את התהליך כראוי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il