TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בלנדר הלוואות בין אנשים משיקה את SmartBondTM - מוצר למימון פיתוח תשתיות בישראל מהציבור


ד"ר גל אביב, מנכל בלנדר
מכשיר פיננסי ייחודי המסייע לחברות לגייס חוב מהציבור ומציע גמישות בהתאמת מבנה החוב לאוכלוסיית היעד
בהמשך להצלחת החברה במימון הקמה של 2 תחנות כח באיטליה, בלנדר - הלוואות בין אנשים, משיקה מכשיר פיננסי חדשני אשר אפשר לציבור הרחב להיות שותף אמיתי בפרויקטי תשתית בישראל. מוצר ייחודי זה נקרא SmartBondTM, המאפשר לקבוע תנאים ייחודיים לכל פרויקט בהתאם למאפייניו המיוחדים.

SmartBondTM הוא למעשה גיוס חוב בסביבה דיגיטלית נוחה ומתקדמת, המאפשר שליטה במגוון פרמטרים, כגון ריבית דיפרנציאלית לפי מיקום מגורים ביחס לפרויקט, הגבלה על כמות ההשקעה למלווה, או אפשרות להגדרת זכות להשתתף בהצעה.

לדוגמא: תושבי הגרים ליד פרויקט הרכבת הקלה יוכלו ליהנות מריבית גבוהה יותר מהציבור הרחב וכך להיות מתוגמלים על הקושי שהפרויקט יוצר. לחלופין, עירייה תוכל לגייס מימון מתושביה העיר להקמת פרויקט תשתית או פארק, וכך התושבים ייהנו מהתשואה והעירייה לא תהיה תלויה במימון ממשלתי.

בלנדר מציעה לחברות דרך חדשה למימון פרויקטים המאפשרת לגייס חוב בצורה חכמה וזריזה. המוצר מסייע לחברות במימון פרויקטים כגון אנרגיה מתחדשת תחנות חשמל, נדל"ן ופרויקטים חברתיים נוספים. המוצר החדש מאפשר לציבור לגוון את תיק ההשקעות שלו באופן חלופי, חכם ופשוט.

ד"ר גל אביב, מנכל בלנדר: "לאחר הצלחת היוזמה האיטלקית וההיענות מצד ציבור המלווים, שאלנו את עצמנו מדוע לא לפעול באותו קונספט גם בישראל. SmartBondTM מאפשר לנו להפוך להיות שותפים אמתיים בהצלחת פרויקטים הנוגעים לנו ומהווה מהפכה במימון פרויקטי התשתית שעד כה הנהנים מהם היו בעיקר הבנקים וחברות הביטוח. אני מאמין כי פרויקטים רבים וחשובים בתחום התשתיות ימומנו בשנים הקרובות באופן זה".

מימון בשיטת גיוס המונים בפלטפורמת P2P עונה גם על צרכי המדינה, בגיוס כספים וקידום פרויקטים בתחום התשתיות, הן הירוקות והן המסורתיות. הן על צרכי החברות העסקיות, שייהנו ממקורות מימון ותמיכת דעת הקהל והן לטובת ציבור החוסכים, שכרגע מקבלים תשואה/ריבית נמוכה מאד על כספם במסלולי החיסכון המסורתיים והם מחפשים אחר חלופות השקעה/חסכון הנושאות ריבית אטרקטיבית. באופן זה ייהנו החוסכים מריבית על השקעתם, עם מנגנוני ביטחון ונזילות. ובנוסף ייקחו חלק מפירות ההשקעה בתשתיות בישראל, ויקדמו נושאים הקרובים לליבם ולטובת עתידם.

על הפרויקט של בלנדר עם חברת Edison , החברה המובילה באיטליה באספקת חשמל ירוק:

Edison Electric גייסה כספים מהציבור בחודש אוקטובר האחרון בשיטת מימון המונים לצורך הקמת פרויקט תחנות הידרו אלקטרית בצפון איטליה וביצעה את כלל הפעילות באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של בלנדר.

מדובר ביוזמה חברתית פורצת דרך בתעשיית החשמל האיטלקית, שמטרתה לקרב ולהגדיל את מעורבות הקהילה המקומית בתעשייה, באמצעות שיתוף האוכלוסייה במימון הקמת תחנה הידרו אלקטרית. אדיסון, מצידה, גייסה כספים מהציבור, בערוץ חדשני, מחוץ לעולם הפיננסי המסורתי. ואילו הציבור, נהנה מריבית מועדפת ובטוחה על ההלוואה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il