TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המחוזית חיפה אישרה תכנית לבניית כ-200 וילות בשכונת דניה בחיפה


עוד דודו ג'והן, שותף ומנהל מחלקת הנדלן במשרד בועז בן צור ושות
אחרי שבשנת 2017 דחתה הוועדה את התכנית בשל צפיפות נמוכה, אישרה כעת את התכנית החדשה. עו"ד דודו ג'והן: "התכנית החדשה תשמור על אופייה הייחודי של שכונת דניה בחיפה"
הוועדה המחוזית חיפה אישרה את תכנית דניה הירוקה לבניית כ-200 צודי קרקע בשכונת דניה בחיפה, שנתיים אחרי שנדחתה התכנית הקודמת בשל צפיפות נמוכה מדי. השבוע דנו בתכנית החדשה שהוגשה והיא זכתה לאישור הוועדה. בהחלטת הוועדה נכתב כי "אומנם התכנית המוצעת, כוללת מחצית מצפיפות 5.4 יח"ד/דונם במקום 11 יח"ד/דונם, אך הוועדה סבורה כי מדובר בצפיפות מספקת. התכנית במתכונתה העדכנית, מכפילה את הצפיפות בתחומה ביחס לתכנית שהוחלט לדחותה".

התכנית, הגובלת מדרום לגן הלאומי "פארק הכרמל" ומצפון לשכונת דניה, תאפשר בנייה של כ-200 בתים צמודי קרקע בשטח ממוצע של כ-130 מ"ר. בנוסף התכנית כוללת אפשרות לבניית 2,000 מ"ר למסחר וכ-1,100 מ"ר למבני ומוסדות ציבור ובנייה של כ-5,000 מ"ר למלונאות.

התכנית הוגשה על ידי חברת דניה הירוקה שבשליטת אנשי העסקים מנחם כרמל וגלעד קוגלמן. לדברי עו"ד דודו ג'והן, שותף ומנהל מחלקת הנדל"ן במשרד בעז בן צור ושות', אשר מייצג את יזמי התכנית, "אנו נרגשים מאישור התכנית של מורדות דניה הירוקה. מדובר בתכנית שלא הצליחה להתקדם שנים רבות בגלל סיבות שונות, וכעת נמצאה הדרך שמוסכמת על כולם. התכנית החדשה תאפשר בניית שכונה גדולה של צמודי קרקע ובכך תשמר את אופיה הייחודי של השכונה הוותיקה בחיפה". אדריכל התכנית הוא רני זיס.

התכנית היא על קרקע שרשות מקרקעי ישראל שיווקה לפני מספר שנים במסגרת הרשאה לתכנון לאחר שכל ניסיונותיה לקדם תוכנית בשטח זה נתקלה בקשיים והתנגדויות מצד עיריית חיפה ותושבי דניה. כעת, הוועדה המחוזית החליטה לאשר את התוכנית להפקדה לאחר שדנה בה פעם נוספת ומצאה אותה ראויה ומאוזנת. עוד נכתב על ידי הוועדה כי "התכנית ממוקמת באזור עם שיפועים ניכרים והטופוגרפיה הקיימת מאלצת תכנון של דרכים ללא מוצא מה שאינו מאפשר תחבורה ציבורית יעילה".

בעבר שהמליצה הוועדה המקומית של העירייה בפני הוועדה המחוזית להפקיד את התוכנית, אלא שהיא נדחתה. בעירייה ציינו באותה עת כי תכנית קודמת כללה 300 יח"ד, אך היא נתקלה בהתנגדויות ולכן הוחלט לקדם תוכנית עם אופי דומה לשכונת דניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il