TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופטק בחרה ב- HiFi 3 DSP Tensilica של קיידנס עבור SoC בלוטות' 5.0


קיידנס
לקוחותיה של אופטק יכולים כעת ליהנות מיתרונות האקוסיסטם של ה-HiFi DSP, עם יכולות אופטימליות של תוכנה לעיבוד שמע וקול מבוססת זיהוי קולי ובינה מלאכותית (AI)

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הודיעה כי חברת הפבלס 'אופטק' (Optek), המספקת מוצרי מולטימדיה ואודיו, בחרה להשתמש ב- HiFi 3 DSP Tensilica של קיידנס עבור פתרון ה- Bluetooth 5.0 dual-mode audio/voice במערכת על שבב (SoC) החדשה שלה OTK528X .


לקוחותיה של אופטק יכולים כעת ליהנות מיתרונות האקוסיסטם של ה-HiFi DSP, עם יכולות אופטימליות של תוכנה לעיבוד שמע וקול מבוססת זיהוי קולי ובינה מלאכותית (AI). יכולות אלו באות לידי ביטוי בין היתר ביישומים כמו רמקולים אלחוטיים, אוזניות ("כפתור" ורגילות), AVR רב-ערוצי, כלי נגינה ועוד. בנוסף לפונקציות הקול והאודיו, אופטק הטמיעה את פרוטוקול הבלוטות' 5.0 החדיש ביותר על ה-HiFi 3 DSP על מנת ליצור SoC משולב שמע מוביל בתעשייה.


על מנת לספק ללקוחותיה את היתרונות שבארכיטקטורת תוכנה אחת, אופטק הטמיעה בנוסף גם מעבד Tensilica Xtensa אשר ניתן לשינוי והתאמה לדרישות היישומים השונים, וזאת ללא יתירות חומרה, מה שמאפשר לאופטק להציע מוצר אחד לשווקים רבים.


השילוב של HiFi 3 DSP ומעבד ה-Xtensa, מספק לאופטק פתרון מיקרו-ארכיטקטוני יחיד, ליצירת מוצר SoC תחרותי, עם ביצועים מובילים מחד ויעילות אנרגטית מאידך. ה-HiFi 3 DSP תומך ביעילות ברכיבי codecs של אודיו וקול ועיבוד והנו ה-DSP המותאם ביותר למגוון רחב של יישומי קול ואודיו מבוססי בלוטות'.


מעבדי Tensilica HiFi DSP הם מעבדי אודיו, קול ודיבור הנמצאים בשימוש הרב ביותר בשוק, עם תמיכה של יותר מ-300 חבילות תוכנה ויותר מ-125 שותפי תוכנה של קיידנס. כמו כן, יותר ממאה חברות OEM מובילות בחרו במוצרי Tensilica של קיידנס עבור מוצרי האודיו, הקול והדיבור שלהן.

Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית. http://www.cadence.com/il/




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il