TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

888 רוכשת את פלטפורמת הימורי הספורט BetBright


איתי פזנר, מנכ"ל קבוצת 888
תחום הימורי הספורט באינטרנט חווה גידול מהיר בשנים האחרונות, כשבמאי 2018 פרסם בית המשפט העליון בארה"ב פסיקה שהתירה למדינות השונות לאפשר הימורי ספורט באינטרנט

קבוצת 888, מהחברות המובילות בעולם בתחום האונליין גיימינג, מודיעה היום (חמישי) על חתימת הסכם לרכישת BerBright במסגרתו תרכוש 888 את נכסי החברה האירית בעבור 15 מיליון ליש"ט.

הרכישה הינה חלק מאסטרגיית הקבוצה להתרחב ולהעמיק את פעילותה בתחום הימורי הספורט. מוצר הספורט הינו המוצר הצומח ביותר עבור החברה ובשוק הימורי האונליין בכלל, והרכישה מאפשרת ל-888 לשלב טכנולוגיה, ניהול סיכונים ומוצר בתחום זה. BetBright נוסדה ב- 2012 באירלנד, פיתחה והשיקה פלטפורמת ספורט ייחודית בשוק האנגלי.

888 השיקה ושיווקה את מוצר הספורט שלה ב-2008 והשתמשה מאז במוצר חיצוני ששולב בפלטפורמת האונליין שלה. ההטמעה של BetBright לקבוצה תעניק ל-888 בעלות מלאה על הטכנולוגיה ופיתוח המוצר בארבע הקטגוריות המשמעותיות בתחום: קזינו, ספורט, פוקר ובינגו. דירקטוריון החברה סבור כי הרכישה תסייע לחברה בטווח הארוך בתחום הימורי הספורט, תוך שהיא תאפשר מינוף מלא של יכולות השיווק, הניתוח והניסיון הייחודי של החברה. תהליך שילוב הטכנולוגיה של BetBright’s יחל בהקדם והחברה החלה להערך לתהליך ההטמעה. החברה תשווק את מוצרי הימורי הספורט מיד עם תום ההטמעה של הטכנולוגיה החדשה.

איתי פזנר, מנכ"ל קבוצת 888, אמר: "הרכישה של BetBright מהווה אבן דרך משמעותית עבור 888. בכך, הקבוצה מקבלת את החלק שהיה חסר לה מבחינה טכנולוגית וכעת יהיו בידינו כלל הפתרונות מקצה לקצה בכל ארבעת תחומי ההימורים המרכזיים".

עוד הוסיף פזנר: "888 הפכה בשנים האחרונות לאתר ומותג מבוקש ופופולרי בתחום הימורי הספורט, אנחנו מאמינים כי זה הזמן הנכון ביותר לקחת לידינו בעלות על הטווח המלא של הפתרון בתחום. אנחנו בטוחים שהרכישה תגדיל את היקף הפעילות שלנו בתחום ותבדל אותנו בשוק הצומח של הימורי ספורט.


הטכנולוגיה והמוצר פותחו על ידי צוות מוביל בתחומו במטרה להשיק בשווקים גדולים, ואנחנו שמחים לצרף אותם אלינו. הרכישה של BetBright הינה השלישית במספר שהקבוצה מבצעת בחודשים האחרונים, אחרי רכישות בארה"ב ואנגליה, ומעידה על המחויבות שלנו לאסטרטגיה של 888 – להמשיך להיות שחקן משמעותי בשוק ההימורים המקוונים דרך צמיחה אורגנית בשווקים בהם פעילות ההימורים מאושרת רגולטורית, ובנוסף להוציא לפועל מיזוג ורכישה של חברות באופן יעיל ויצירתי".


תחום הימורי הספורט באינטרנט חווה גידול מהיר בשנים האחרונות, כשבמאי 2018 פרסם בית המשפט העליון בארה"ב פסיקה שהתירה למדינות השונות לאפשר הימורי ספורט באינטרנט. 888 השיקה את מוצר הספורט שלה בניו ג'רזי בקיץ האחרון.


קבוצת 888 הגלובאלית היא אחת מהחברות המובילות בתחום האונליין ג'יימינג בעולם, קיימת למעלה מ 20 שנה ונסחרת בבורסה בלונדון. במשרדי סניף החברה בישראל עובדים אנשי היי טק ומומחי שיווק אונליין מהמובילים בתחומם המספקים שירותי פיתוח ושיווק לחברת 888 הגלובאלית.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il