TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סימונה קומנדה מונתה למנכ"לית פיליפס איטליה, ישראל ויוון


סימונה קומנדה. צילום יחצ
קומנדה הינה בעלת תואר ראשון בהנדסה כימית ובעלת ניסיון מקצועי של מעל ל-20 שנה בחברות מובילות בתחום הבריאות

סימונה קומנדה (44) מונתה לתפקיד המנכ"לית החדשה של פיליפס IIG (איטליה, ישראל ויוון). היא נכנסת לתפקיד במקומו של סטפנו פולי, שהוביל את ניהול האזור בשש השנים האחרונות, ומקבל על עצמו אתגר מקצועי חדש כסמנכ"ל השירות של פיליפס בצפון אמריקה.


במסגרת תפקידה, קומנדה תמשיך בתהליך הטרנספורמציה שמובילה פיליפס בשנים האחרונות, כשהיא מגדירה מחדש את גבולות תחום הבריאות ותומכת באימוץ מודלים מחוברים, יעילים וברי קיימא בתחום הבריאות. ביסוד השינוי הזה עומדים חדשנות וגישה המעמידה את הלקוח במרכז.


קומנדה הצטרפה לפיליפס לפני כשנתיים כסמנכ"לית מכירות ותפעול בחטיבת מערכות בריאות לאזור איטליה, ישראל ויוון והובילה בהצלחה את החטיבה להשגת יעדי הצמיחה שלה, תוך שהיא תורמת רבות לביצועים הכוללים של החברה.


"אני מברכת על האתגר החדש וגאה להוביל חברה שלקחה על עצמה את המשימה החשובה של שיפור איכות החיים של אנשים, תוך מינוף החדשנות הטכנולוגית, שהיא עמוד השדרה של הדרך שבה אנו עושים עסקים", אמרה סימונה קומנדה, מנכ"לית פיליפס איטליה, ישראל ויוון. "אני סומכת על הצוות המיומן של פיליפס, אשר ניצב בפני תהליך הטרנספורמציה עם נחישות ואשר תומך ביעדי הצמיחה של החברה על פני כל הרצף הטיפולי ומסייע להוביל את המערכות שלנו לעבר העתיד בתחום הבריאות, ההופך ליותר ויותר דיגיטלי וכזה, המסוגל לחבר בין אנשים, נתונים וטכנולוגיה ללא מחסומים".


קומנדה הינה בעלת תואר ראשון בהנדסה כימית ובעלת ניסיון מקצועי של מעל ל-20 שנה בחברות מובילות בתחום הבריאות.

אודות רויאל פיליפס
רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), הינה חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם ומאפשרת תוצאות טובות יותר לאורך זמן, החל משמירה על אורך חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות במטרה לספק פתרונות משולבים.


מטה החברה ממוקם בהולנד. פיליפס הינה חברה מובילה בתחום הדמיות אבחון, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, ובתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי. בשנת 2017, פיליפס הציגה מחזור מכירות של 17.8 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-74,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.philips.com/newscenter.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il