TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפקון השלימה הנפקת אג"ח להמרה בהיקף של כ-120 מיליון ש"ח


ירון קריסי צילום סיון פרג
במהלך המכרז המוסדי התקבלו ביקושים גבוהים בהיקף של כ-400 מיליון ש"ח

אפקון החזקות מקבוצת שלמה החזקות, המתמחה בפרוייקטי תשתית עתירי מערכות וטכנולוגיות השלימה בהצלחה הנפקת סדרת אג"ח חדשה להמרה (סדרה 1). לאור הביקושים הגבוהים בקרב המשקיעים בשלב המוסדי של ההנפקה, שהסתכמו בכ-410 מיליון ש"ח, החליטה אפקון להגדיל את היקף הסדרה ולהעמידה על כ-120 מיליון ש"ח וקבלה לכך את אישור חברת הדירוג.


מחיר הפתיחה במכרז המוסדי עמד על 96 ש"ח לכל 100 ש"ח קרן של אגרות החוב, ועלה ל-101 ש"ח לאור הביקושים הרבים שהיו במכרז המוסדי.


אגרות החוב נושאות תשואה שנתית של כ-2.3% תיפרענה בשני תשלומים שווים בסוף שנת 2021 ו-2023, והן ניתנו להמרה למניות החברה לפי שער של 220 ש"ח - 264 ש"ח למניה (עד סוף שנת 2021 ועד סוף שנת 2023, בהתאמה).


רק לפני כשבוע השלימה אפקון החזקות בהצלחה הנפקת הון בדרך של הנפקת זכויות לבעלי המניות וגייסה כ-72 מיליון ש"ח, כאשר בעלי המניות ניצלו 99% מכלל המניות שהוצעו להם.


את ההפקות הובילו פועלים איי.בי.איי., ולצדם ברק קפיטל חיתום, אפסילון חיתום, רוסאריו חיתום וחתמים נוספים.

ירון קריסי, מנכ"ל אפקון החזקות מסר: "אנו מרוצים מתוצאות ההנפקה ומודים לציבור המשקיעים על הבעת האמון בחברה. גיוס האג"ח כעת, ביחד עם הנפקת הזכויות המוצלחת שהסתיימה בשבוע שעבר, יאפשרו לחברה לשמור על מאזן חזק ונזילות גבוהה לטובת פעילותה השוטפת של החברה לצד חיזוק היכולת לאתר ולהוציא לפועל הזדמנויות השקעה חדשות בפעילות הליבה שלנו."

אודות אפקון החזקות
אפקון החזקות בע"מ, באמצעות התאגידים המוחזקים על ידה פעילה בתחומי פרוייקטי התשתית, מערכות אלקטרומכניות, טכנולוגיות בקרה ואוטומציה ותקשורת. אפקון מבצעת פרוייקטי תשתית עתירי מערכות וטכנולוגיה, מפתחת ומוכרת פתרונות טכנולוגיים בתחום התקשורת, הבקרה והאוטומציה, בישראל ומחוץ לה. על-פי רוב, פעילות הקבוצה בפרויקט מסוים כוללת שילוב של מספר שירותים ויכולות, מתוך חבילת השירותים אותם מציעה הקבוצה ללקוחותיה. אפקון מעניקה ללקוחותיה פתרונות מלאים לצורכי התשתית שלהם, כולל שרות ואחזקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il