TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טוגדר פארמה מינתה את ד"ר הדר רון למועצת המנהלים


דר הדר רון - חברת מועצת המנהלים בטוגדר- צלם אבשלום שושני
ד"ר רון היא מייסדת שותפה ומנכ"לית IHCV – קרן הון סיכון ישראלית מובילה בתחום מדעי החיים

ד"ר הדר רון: "בכוונתי לתרום מניסיוני לטובת מיצובה של טוגדר כמובילה בפיתוח הטיפול הרפואי באמצעות קנאביס, ולקדם בחברה את פעילות המחקר והפיתוח לטובת הבאה לשוק של מוצרי קנאביס חדשניים שיוכלו לסייע רבות למטופלים"


טוגדר (ת"א: טגדר), המתמחה בגידול וייצור קנאביס רפואי, דיווחה על מינויה של ד"ר הדר רון למועצת המנהלים של החברה, כדירקטורית חיצונית. ד"ר הדר רון היא שותפה מייסדת ומנכ"לית Israel Healthcare Ventures (IHCV), קרן הון סיכון ישראלית מובילה המתמקדת בהשקעה בחברות ישראליות בתחומי המכשור הרפואי, ביוטכנולוגיה, תרופות ו-IT רפואי. קרןIHVC נוסדה בשנת 2000, ומנהלת נכון להיום למעלה מ-200 מיליון דולר. בין מייסדי הקרן נמנים משקיעים אמריקאיים ואירופאים, המתמחים בתחומי השירותים הפיננסיים והרפואיים במדינותיהם.


ד"ר הדר רון: "אני שמחה להצטרף לדירקטוריון טוגדר, אשר מראה התקדמות משמעותית בשנה האחרונה בהקמת מתקנים וחוות גידול בארץ ובחו"ל, ובחתימה על הסכמים עסקיים ושיתופי פעולה בתחומי המחקר והפיתוח של מוצרי קנאביס רפואי, עם גופים ישראליים וברחבי העולם. בכוונתי לתרום מניסיוני לטובת מיצוב החברה כמובילה בפיתוח הטיפול הרפואי באמצעות קנאביס.


"בשנים האחרונות נוספות עוד ועוד הוכחות מדעיות לתועלות התרפויטיות של הקנאביס הרפואי עבור מגוון מחלות, ביניהן סרטן, אפילפסיה, כאב, אוטיזם, דיכאון, פוסט טראומה ומחלות עור. בכוונתי לקדם בחברה את פעילות המחקר והפיתוח לטובת הבאה לשוק של מוצרי קנאביס חדשניים שיוכלו לסייע רבות למטופלים."


יוחנן דנינו, יו"ר מועצת המנהלים בטוגדר: "אני שמח על הצטרפותה של ד"ר רון לדירקטוריון החברה, ובטוח כי ניסיונה המעמיק בתחומי הרפואה, הניהול והמשפט – אשר נצבר במסגרת שורת תפקידים בכירים שמילאה בענפים שונים במגזר העסקי, ובהם תחומי הפיננסים, ביטוח, משפט ובריאות – יסייע לנו בהרחבה והגדלת פעילותנו העסקית."


ד"ר רון לקחה עד היום חלק במגוון יוזמות מחקר פורצות דרך, אשר הקנו לה ניסיון נרחב בפיתוח עסקי, רגולציה ומסחור בשוק אספקת שירותי הבריאות הגלובלי. בין תפקידיה, היא מכהנת כחברה בוועדה המייעצת של קרן מומנטום לחדשנות טכנולוגית, המסונפת לאוניברסיטת תל אביב. בנוסף, היא מכהנת כיו"ר פעילה במספר חברות, ביניהן 'סופלנט', וכדירקטורית במספר רב של חברות בתחום שירותי הרפואה.
ד"ר הדר רון היא בעלת תואר MD ברפואה מאוניברסיטת תל אביב, ובעלת הסמכת LLB כעו"ד מאוניברסיטת תל אביב.

אודות טוגדר וגלובוס פארמה
חברת טוגדר (ת"א: טגדר) פועלת בתחום הקנאביס הרפואי באמצעות חברת-הבת גלובוס פארמה, המקימה בימים אלה תשתית חקלאית וטכנולוגית מתקדמת לגידול, ייצור ושיווק תוצרת קנאביס רפואי בישראל ומחוצה לה. החברה היא בעלת הסכמי שיווק והפצה עם חברות מובילות בתחום הקנאביס הרפואי בגרמניה וקנדה, בהיקף כולל של כ-80 טונות תוצרת בשנה.


לטוגדר פארמה צוות מומחים בגידול קנאביס עם ידע וניסיון של מעל ל-20 שנה בגידול מעשי של קנאביס, והחברה נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור שיווק בגרמניה ובשוק האירופאי כולו, כולל הגשת בקשה לקבלת היתר אירופאי לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ולקבלת רישיון להפצתם ברחבי אירופה. https://together-pharma.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
20/11/19
1. אורי לויט ז"ל היה יזם ומייסד IHCV ולא ד"ר הדר רון - אירית לויט
אורי לויט הכיר את אייזיק קיי והרווי קרוגר מעסקים קודמים, הוא פנה אליהם והם נענו בשמחה . הוא יזם וייסד את הקרן הון סיכון Israel HealthCare Ventures בשנת 2000. לאחר כמה חודשים מינה את ד"ר הדר רון למנהלת והוא היה היו"ר. תחת ניהולו בוצעו שתי ההשקעות הראשונות Oresense i CardioDex.המוניטין הרב של אורי לויט כמנהיג עסקי ,הקשרים שלו עם הצמרת הכלכלית,התוויית מדיניות ודרך בחברה שימשו את ד"ר הדר רון בהמשך.אורי לויט נפטר באוקטובר 2001. אלמנתו אירית לויט.
[סגור תגובה]
19/9/20
2. אורי לויט ז"ל היה יזם ומייסד IHCV ולא ד"ר הדר רון - אירית לויט
למאמר "טוגדר פארמה מינתה את ד"ר הדר רון למועצת המנהלים" מאמר מ 3/3/19.
אורי לויט הכיר את אייזיק קיי ואת הרווי קרוגר מעסקים קודמים והם נענו להמלצתו לייסד את הקרן :ISRAEL HEALTHCARE VENTURES. הקרן נוסדה בשנת 2000. לאחר כמה חודשי ניהול מינה את ד"ר הדר רון כמנהלת כאשר הוא היו"ר. המוניטין של אורי לויט כמנהיג עסקי, קשריו, התוויית דרך שימשו את הדר רון בהמשך. תחת ניהולו בוצעו 2 ההשקעות הראשונות המוצלחות ORESENSE ו CARDIODEX. אורי לויט נפטר באוקטובר 2001. ד"ר הדר רון נכסה לעצמה את היותה מייסדת.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il