TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנרג'יקס - המשך קידום תכנית פרויקט הדגל של החברה בתחום הרוח (פרויקט אר"ן)


אנרגיקס
אסא (אסי) לוינגר, מנכ"ל אנרג'יקס מסר: " אנו שמחים על המשך קידום התוכנית אשר מהווה אבן דרך משמעותית נוספת לצורך אישור התכנית הסטטוטורית של הפרויקט"

חברת אנרג'יקס מדווחת כי ביום 25.2.219 החליטה הות"ל (ועדה לתשתיות לאומיות) לאשר את העברת תכנית הפרויקט להערות והשגות ("הפקדת התכנית").


בהתאם להתאמות שנדרשו ובכפוף להשלמת ההליך הסטטוטורי, תכנית הפרויקט תכלול עד 31 טורבינות בהספק צפוי בטווח שבין 130-150MW, זאת לאור יכולות ייצור החשמל של הטורבינות החדישות כיום בשוק.


כתוצאה מכך, החברה מעדכנת את הערכותיה לגבי טווח ההשקעה וצופה כי תסתכם בטווח של בין 550-700 מיליון ש"ח וההכנסה השנתית צפויה להסתכם בטווח שבין 135-155 מיליון ש"ח לשנה.

אסא (אסי) לוינגר, מנכ"ל אנרג'יקס מסר: " אנו שמחים על המשך קידום התוכנית אשר מהווה אבן דרך משמעותית נוספת לצורך אישור התכנית הסטטוטורית של הפרויקט. כידוע, פרויקט אר"ן הינו פרויקט הדגל של החברה בתחום אנרגיית הרוח בישראל.


מדובר על פרויקט רוח מהגדולים בארץ אשר יישומו צפוי לתרום לצמיחתה העתידית של החברה וכזה המהווה מרכיב חשוב בתוכנית הכוללת להשגת היעדים לייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת בישראל. במקביל להליך הסטטוטורי אנו פועלים לקידום והשלמת התנאים הדרושים בדרך להקמת הפרויקט.

אנרג'יקס

החברה הנה חלק מקבוצת אלוני חץ נכסים והשקעות בע"מ. החברה עוסקת בתחום האנרגיות המתחדשות בדגש על אנרגיה פוטו-וולטאית ואנרגיית רוח. החברה החלה את פעילותה בספטמבר 2009 והונפקה בבורסה בתל אביב במאי 2011.

החברה פועלת בשני תחומי פעילות:

התחום הפוטו-וולטאי – ייזום, פיתוח, תכנון והקמה של פרויקטים לייצור חשמל ממערכות פוטו-וולטאיות הנמצאות בבעלותה, ומכירתו לחברת החשמל לישראל. בבעלות החברה (לרבות בבעלות משותפת) מערכות פוטו-וולטאיות המייצרות חשמל בהספק כולל של כ-MWp 139, מתוכו חלקה של החברה הינו כ- MWp130 (פרויקט נאות חובב, 30 מערכות קטנות ו-8 מערכות בינוניות מתוכן 6 מערכות בבעלות משותפת וכן 9 מערכות במסגרת המכרז הראשון). כמו כן לחברה מערכות בהקמה בהספק של כ- MWp65. כמו כן, החברה פועלת לייזום ופיתוח של פרויקטים נוספים בתחום הפוטו-וולטאי בהספק של מעל ל- MW300.

בדצמבר 2017 הקימה החברה בארה"ב מיזם משותף עם שותף מקומי. למיזם בלעדיות על צבר פרויקטים בשלבים שונים של ייזום ופיתוח מערכות פוטו ולטאיות בהספק כולל של מאות MW.
תחום אנרגיית הרוח – ייזום, פיתוח, תכנון והפעלה של חוות גדולות לייצור חשמל מאנרגיית רוח, ומכירת החשמל בשוק הפולני. לחברה חוות רוח פעילות בפולין בבעלות מלאה בהספק של כ- MW119 וחוות רוח בפיתוח בהספק של כ- MW120. כמו כן, החברה פועלת לייזום ופיתוח של פרויקטים בתחום אנרגית הרוח בישראל בהספק של כ- MW200, בעיקר במסגרת פרויקט אר"ן, בהספק מוערך של כ- MW130-150 .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il