TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרונות אינפיניבנד HDR בקצב 200 ג'יגה ביט של מלאנוקס רושמים שיאי ביצועים חדשים


מלאנוקס
בהאצת מחשבי על ופלטפורמות בינה מלאכותית ברחבי העולם

למעלה מ- 20 מערכות מתגים מודולריות חכמות, הגדולות, והמהירות ביותר בעולם מועברות למרכזי נתונים מובילים ברבעון הראשון של 2019,
נתון המדגים את הביקוש הגובר לפתרונות אינפיניבנד בקצב G200 בקרב תחומי יישום רבים

מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX), ספקית מובילה של פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, מכריזה כי טכנולוגיית ופתרונות אינפיניבנד HDR בקצב 200 ג'יגה ביט, קבעו שיא ביצועים חדשים, כאשר הם מספקים יעילות וסקלביליות למחשוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית, ענן, אחסון ויישומים עתירי נתונים נוספים.


משלוחי אינפיניבנד HDR החלו ברבעון הרביעי של שנת 2018 וחיברו יותר מעשרת אלפים נקודות קצה. ברבעון הראשון של 2019 פתרונות אינפיניבד HDR יחברו עשרות אלפי נקודות קצה של מחשוב ואחסון במחשבי על, ובמרכי נתונים שלhyperscale ומחשוב ענן ברחבי העולם.


יתרה מכך, במהלך הרבעון הראשון של 2019, למעלה מ- 20 מערכות מתגים מודולריות חכמות, הגדולות, והמהירות ביותר מועברות למרכזי נתונים רבים, ומדגימות את הדרישה הגוברת לפתרונות האינפיניבנד המהירים של ביותר בקרב מגוון רחב של יישומים.

"החידושים המובנים בפתרונות אינפיניבנד HDR בקצב G200, יתרונות הביצועים ומנועי ההאצה של מחשוב פנים-רשתי, הופכים את אינפיניבנד HDR לקישוריות המועדפת לתשתיות המחשוב והאחסון המובילות בעולם. התחלנו לספק אינפיניבנד HDR למספר לקוחות ב- 2018, ואנו ממשיכים לראות תנופה חזקה עבורו לרוחב כל האזורים הגיאוגרפים", אומר אמיר פרשר, סמנכ"ל בכיר למכירות משתמשי קצה ולפיתוח עסקי במלאנוקס.


 "המרוץ האסטרטגי העולמי למחשוב אקסא-סקייל (Exascale), הצמיחה המהירה בנתונים שאנו אוספים וצריכים לנתח, ורמות הביצועים החדשות הדרושות לתמיכה במחקרי מדע חדשים ובעיצוב מוצרים חדשניים, דורשות כולן את טכנולוגיית הקישוריות המהירה והמתקדמת ביותר מסוג אינפיניבד HDR. פתרונות אינפיניבנד HDR מאפשרים רמות ביצועים פורצות דרך ומספקים את התשואה הגבוהה ביותר על ההשקעה. הם מאפשרים את הדור הבא של מחשוב עתיר ביצועים, היפר-סקייל, בינה מלאכותית, מרכזי נתונים של ענן ומרכזי נתונים ארגוניים".

מערכת המתגים המודולרית בקצב HDR של מלאנוקס, ה- CS8500, מבוססת על שבב מתג ה- Quantum של החברה. המערכת מספקת 800 פורטים עם קיבולת מיתוג של 200 גיגה-ביט לשנייה לפורט בכל כיוון (או תפוקת נתונים דו-כיוונית בגובה 400 גיגה-ביט לשנייה לכל פורט), או 1600 פורטים של 100 גיגה-ביט לשנייה בכל כיוון. יכולת זו הופכת את מערכת המתגים למערכת החכמה המהירה ביותר בעולם. בסך הכל, מערכת ה- CS8500 מאפשרת קיבולת מיתוג של 320 טרה-ביט לשנייה, קיבולת הגבוהה פי 1.4 - 2.5 מאשר מוצרים מתחרים – כלומר, קיבולת השקולה לשליחת התוכן של 800 דיסקים של Ultra-Definition Blu-Ray בכל שנייה.

מנועי ההאצה של מחשוב פנים-רשתי המובנים באינפיניבנד HDR בקצב G200, יחד עם הפרוטוקול Scalable Hierarchical Aggregation and Reduction Protocol (SHARP) ופריקות עומסי Message Passing Interface (MPI) נוספים מהמעבד, מספקים את רמות הביצועים והסקלביליות הגבוהות ביותר. עבור יישומי מחשוב עתיר ביצועים (HPC) ויישומי בינה מלאכותית (AI), Mellanox SHARP משפרת את פעולות צבירת הנתונים פי 3 בהשוואה ליישומים מבוססי CPU, וכתוצאה מכך ניתן להאיץ סימולציות מדעיות, ניתוח נתונים, ויישומי אימון ללמידה עמוקה בתחום הבינה המלאכותית.

מתאמי ה- HDR InfiniBand מספקים את התפוקה וקצב ההודעות הגבוהים ביותר בתעשייה, ומדגימים את היכולת לשלוח 215 מיליון הודעות בשנייה אל תוך הרשת, פי 1.5 גבוה יותר בהשוואה ל- EDR InfiniBand (100 גיגה-ביט).

צפיפות הפורטים הגבוהה של שבב המתג Quantum בטכנולוגיית HDR InfiniBand, מאפשרת למשתמשי מלאנוקס לייעל את צריכת השטח והאנרגיה, ולמקסם את ההחזר על ההשקעה במרכז הנתונים. כך למשל, בפריסת רשת בקנה מידה מחלקתי, מערכת מתג בודדת מסדרת QM8700 תחבר 80 שרתים, כלומר פי 1.7 יותר מאשר מוצרים מתחרים. בקנה מידה ארגוני, טופולוגית רשת דו-שכבתית מבוססת Quantum תחבר 3200 שרתים, כלומר פי 2.8 יותר מאשר מוצרים מתחרים. עבור hyperscale, טופולוגית רשת תלת-שכבתית מבוססת Quantum תחבר 128,000 שרתים, כלומר פי 4.6 יותר מאשר מוצרים מתחרים.

פתרונות האינפיניבנד HDR מקצה לקצה הכוללים את מתאמי ConnectX-6, מתגי ה- Quantum, המערכת-על-שבב HDR BlueField (SoC / System-on-Chip) שתושק בקרוב, וכבלים וטרנסיברים ממשפחת LinkX, מספקים ביצועים וסקלביליות מיטביים עבור מחשוב עתיר ביצועים (HPC), ענן, בינה מלאכותית, אחסון ויישומים אחרים, ומספקים למשתמשים גם את היכולות לשפר את המחקר, הגילויים ופיתוח המוצרים שלהם.


ה- HDR BlueField SoC העתידית, תספק ביצועים אופטימליים של אחסון NVMe, יכולות אבטחה משופרות, והיכולת לפרוק עומסי אלגוריתמים המוגדרים על ידי המשתמש מהמעבד הראשי לרשת, וכתוצאה מכך תושג השהייה נמוכה יותר ויעילות גבוהה יותר במרכז הנתונים. פתרונות האינפיניבנד של מלאנוקס תומכים בכל ארכיטקטורות המחשוב, עם תאימות לאחור וקדימה מובטחות.

מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, ושירותים פיננסיים.
www.mellanox.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il