TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קיסייט בברצלונה


קיסייט בברצלונה 2019
מציגה שיתופי פעולה לפריסת טכנולוגיות דור חמישי
חברת קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) מציגה באירועMobile World Congress 2019 בברצלונה סדרה של למעלה מ-15 שיתופי פעולה עם יצרניות סלולר, יצרניות חומרה, ציוד תקשורת וחברות טלקום מובילות לפריסת טכנולוגיות דור חמישי 5G. על החברות עימן משתפת קיסייט פעולה, ואשר יציגו פתרונות באירוע המובייל בברצלונה השנה, נמנות: סמסונג, מוטורולה מוביליטי, AT&T, קוואלקום, זיילינקס ואחרות. קיסייט עצמה משתתפת באירוע ומציגה בו פתרונות מקצה לקצה לפיתוח, ולידציה ופריסה של ציוד, מכשירים, רשתות וטכנולוגיות דור חמישי.

סמסונג וקיסייט הכריזו על הצגת מקסימום של ביצועי תפוקת נתונים בטכנולוגיית 5G New Radio (ר"ת NR). זאת באמצעות שימוש בפתרון האמולציה לרשתות מבוססות 5G NR של קיסייט המצוי בפלטפורמת Keysight UXM 5G Wireless Test Platform, והפתרון של סמסונג Samsung 5G NR Exynos Modem 5100. ההישג המשותף לשתי החברות יסייע להאיץ יישומי דור חמישי מבוססי פס רחב – Enhanced Mobile Broadband, ר"ת eMBB. הצגת היכולות עשתה שימוש בטכנולוגיות 4X4 MIMO ו-256 QAM, והתבססה על סטנדרט 3GPP 5G NR. יש לציין כי שיתוף הפעולה בין קיסייט וסמסונג נמשך מזה למעלה משנתיים בתחום של פיתוח יכולות 5G. סמסונג עושה שימוש בפתרונות קיסייט 5G Protocol R&D Toolset ו-5G RF Design Validation Toolset לביצוע וולידציה ופיתוח של פרוטוקולים ו-RF.

בשיתוף פעולה בין החברות קיסייט ומוטורולה מוביליטי הן הצליחו להביא להשקה את מכשיר המובייל הראשון מבוסס טכנולוגיות 5G NR. המכשיר החדש, אותו תשיק מוטורולה, מבוסס על שיתוף פעולה בין קיסייט ומוטורולה מוביליטי בשימוש עם פתרונות האמולציה לרשתות דור חמישי של קיסייט, ונעשה בו שימוש בשלבי הפרוטו-טייפ, פיתוח, עיצוב המוצר והוולידציה שלו. הסמארטפון moto z3 של מוטורולה עושה שימוש במודם של קוואלקום Snapdragon X50 וטכנולוגיית 5G NR mmWave להורדה של נתונים במהירות גבוהה יותר ביחס לטכנולוגיות ה-wireless הקיימות כיום. מוטורולה מציגה באירוע MWC 2019 את יכולות הסמארטפון תוך שימוש בפתרון האמולציה של קיסייט.

שיתוף פעולה נוסף אותו מציגה קיסייט הוא עם AT&T, Anokiwave, Ball Corporation וזיילינקס – החברות בהתקשרות O-RAN Alliance. שיתוף הפעולה הינו בהאצת פיתוחי רשתות דור חמישי באמצעות ארכיטקטורת Open Radio Access Network סטנדרטית שתאפשר אינטראופרביליות וגמישות רבה יותר לספקיות שירות. התאגדות O-RAN Alliance, הכוללת רבות מהיצרניות ומפעילות המובייל העולמיות, שמו להן למטרה לפתח ארכיטקטורה זו, שתבוא לידי ביטוי ביישומי ערים חכמות, אוטומציה תעשייתית, רכבים מחוברים, ועוד. התוצר הראשון של הפעילות מבוסס ארכיטקטורת O-RAN יוצג על ידי זיילינקס ב-MWC 2019.

רון נרססיאן, נשיא ומנכ"ל קיסייט ציין כי "העובדה שהתעשייה נמצאת על הסף להעביר את טכנולוגיות הדור החמישי לשלב המסחרי עושה את האירוע השנה למרגש במיוחד. אנחנו רואים שימושים חדשים בטכנולוגיית 5G - כולל מציאות מדומה, מכוניות מחוברות וערים חכמות - הנמצאים גם הם בשלב של הפיכה למציאות. אין ספק כי לטכנולוגיות הדור החמישי תהיה השפעה משמעותית על חיי היומיום שלנו". נרססיאן הוסיף כי "נוכחותה של קיסייט באירוע MWC19 ממחישה את התפקיד המרכזי שאנו משחקים בהאצת חדשנות בעולמות הדור החמישי – עם דגש על טובת הצרכנים והתעשייה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il