TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבוג'ן מודיעה על הקמת חברה בת בתחום האג-ביולוגיקלס– לביא ביו בע"מ


אבוגן
הפעילויות הקשורות לגילוי, אופטימיזציה ופיתוח של מוצרי אג-ביולוגיקלס חדשניים מועברות מאבוג'ן לחברה הבת

אבוג'ן (סימול ת"א: אבגן,NASDAQ:EVGN ), חברת ביוטכנולוגיה מובילה לפיתוח מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים מודיעה היום על הקמת חברת בת חדשה – לביא ביו בע"מ (לביא). החברה החדשה תתמקד בשיפור איכות המזון, קיימות ופרודוקטיביות בחקלאות באמצעות מוצרי אג-ביולוגיקלס חדשניים, המבוססים על המיקרוביום של הצמח וסביבתו.


נכסי האג-בילוגיקלס שפותחו ע"י אבוג'ן, הכוללים יכולות וצבר מוצרים בפיתוח הממוקדים בגילוי, אופטימיזציה ופיתוח של מוצרי אג-ביולוגיקלס חדשניים מועברים לחברה הבת החדשה. בנוסף ינתן ללביא רישיון בלעדי לפלטפורמת החיזוי הביולוגי המיחשובי (CPB) של אבוג'ן. שיתוף הפעולה הקיים של אבוג'ן עם Corteva (חברת החקלאות של דאו ודופונט לאחר המיזוג ביניהן) לפיתוח ביו-סטימולנטים (אג-ביולוגיקלס לשיפור יבול) לתירס יועבר אף הוא לחברה החדשה.


הנכסים והיכולות המועברים ללביא הם תוצר של פעילות חטיבת האג-ביולוגיקלס, שהוקמה ב-2015, וכוללים צבר מוצרים משמעותי הממוקד בביו-סטימולנטים וביו-פסטיצידים (אג- ביולוגיקלס להגנת הצמח ממזיקים). צבר המוצרים של לביא עונה על צרכים משמעותיים בגידולי שדה כגון תירס, חיטה, כמו גם בגידולים כגון גפן. צבר המוצרים והתוצאות המבטיחות הושגו באמצעות שימוש בפלטפורמת ה-CPB של אבוג'ן, טכנולוגיה מבוססת שעושה שימוש בביג-דאטה ויכולות חישוביות מתקדמות.


ההנהלה הבכירה של לביא תכלול את עידו דור, שמונה למנכ"ל לביא ושימש עד כה כמנהל חטיבת האג-ביולוגיקלס וסמנכ"ל אבוג'ן ועופר חביב, מנכ"ל אבוג'ן, שישמש כיו"ר דירקטוריון החברה החדשה.


כפי שאבוג'ן דיווחה בעבר, כדי לנצל בצורה מירבית את פלטפורמת ה-CPB, אבוג'ן החליטה להתמקד במספר תעשיות מבוססות מדעי החיים בהן הטכנולוגיה היחודית שלה עשויה להוות יתרון משמעותי בפיתוחם של מוצרים מהדור הבא. האסטרטגיה של אבוג'ן היא להקים חברות בנות ייעודיות לכל תחום – כגון כימיה ואג-ביולוג'יקלס לחקלאות - עם יכולות ארגוניות מלאות וגישה מתמשכת לפלטפורמת ה-CPB של אבוג'ן. בנוסף, כל חברת בת תוכל לקדם באופן עצמאי את האסטרטגיה העסקית והפיננסית שלה ולהבטיח בכך את מימון פעילותה.


עידו דור, מנכ"ל לביא, אמר "אני שמח לקבל את ההובלה של לביא ואת ההזדמנות להוביל צוות מולטידיספלנירי במסע לשיפור של איכות המזון והקיימות בחקלאות. עם צבר המוצרים החזק בפיתוח שלנו והטכנולוגיה העוצמתית, אנו בטוחים שהמבנה החדש יאפשר לנו להרחיב ולהאיץ את פיתוח המוצרים ומאמצי המסחור".

עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן, אמר "אני נרגש על הקמת חברת הבת החדשה שלנו בתחום האג-ביולוגיקלס – לביא, שהיא צעד נוסף ביישום האסטרטגיה הארגונית שלנו. אני מאמין כי המבנה העצמאי יאיץ את פיתוח המוצרים ומאמצי המסחור בתחום זה. בהובלת עידו דור והצוות הניהולי והמדעי של לביא, אני מצפה להתקדמותנו לקראת מסחור מוצרי אג-בילוגיקלס חדשניים מבוססי מיקרוביום".


אודות לביא ביו:
לביא, חברה בת בבעלות מלאה של אבוג'ן (NASDAQ:EVGN) מתמקדת בשיפור איכות המזון, הקיימות בחקלאות והפרודוקטיביות באמצעות מוצרי אג-ביולוגיקלס מבוססי מיקרוביום. באמצעות שימוש בטכנולוגיות חיזוי ביולוגי, לביא מפתחת ביו-פסטיצידים וביו-סטימולנטים מהדור הבא. החברה מבססת אסטרטגיית הגעה לשוק באופן עצמאי או דרך שיתופי פעולה, כפי שהודגם על ידי שיתוף הפעולה עם מובילת התעשייה Corteva לפיתוח ביו-סטימולנטים לתירס.


אודות אבוג'ן (NASDAQ,TASE: EVGN) :
אבוג'ן הינה חברת ביוטכנולוגיה מובילה המפתחת מוצרים חדשניים לתעשייות מדעי החיים באמצעות שימוש בפלטפורמה מחשובית ייחודית לחיזוי ביולוגי (CPB) הממנפת הבנה מדעית עמוקה וטכנולוגיות מחשוביות מתקדמות.


היום, פלטפורמה זו משמשת את החברה וחברות הבנות לגילויי ופיתוח מוצרים חדשניים בתחומים הבאים: כימיה לחקלאות, אג-ביולוגיקלס, תכונות משופרות לזרעים, פתרון חקלאי משולב לאספקת שמן הקיקיון ותרופות מבוססות על המיקרוביום האנושי. כל חברת בת או חטיבה יבססו את צנרת פיתוח המוצרים ואסטרטגיית המסחור שלהן באופן עצמאי, כפי שבא לידי ביטוי בשיתופי הפעולה הקיימים עם חברות כגון: BASF, Corteva, Bayer וכי"ל. לפרטים נוספים: www.evogene.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il