TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Robotemi – חברת הרובוטיקה הישראלית תחל לשווק את temi - הרובוט האישי באירופה


יוסי וולף
חתמה על הסכם הפצה עם חברת Zorabots לשיווק הרובוט במדינות מובילות גרמניה, בריטניה, צרפת, בלגיה, הולנד, איטליה, וספרד

חברת Robotemi הישראלית, מודיעה על תחילת פעילותה באירופה, תעשה זאת באמצעות הסכם הפצה בלעדי שחתמה עם חברת Zorabots.


חודש בלבד לאחר השקת temi ב CES לאס וגאס, החברה נוקטת צעד נוסף אל תוך השוק הצרכני ותחילתו עם הסכם למכירת 10,000 רובוטים באירופה על ידי ערוצי שיווק במדינות – גרמניה, בריטניה, צרפת, בלגיה, הולנד, איטליה וספרד.


יון רוזנברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי temi: "החל מהחודש הבא, ניתן יהיה להיכנס לסלפרידג'ס בלונדון, דה ביינקורף באמסטרדם, פרינטמפס בפריז וקה. דה. ווה בברלין ולחזות בקסם של temi. הרובוט יוצע במחיר של 1999 יורו, וישלח עד לבית הלקוח בחודש יוני של השנה. התחלנו לקחת הזמנות מראש".


פבריס גופין, מייסד ומנכ"ל Zorabots : "כחברת ההפצה הראשית של Softbank Robotics, Zorabots תמיד היתה בחוד החנית של חברות הרובוטיקה באירופה עם אלפי יחידות רובוטיות שנמכרו באמצעות שרשרת מפיצים ב-22 מדינות. אנו מאמינים כי temi הוא הרובוט לו כולם מחכים ואנו שמחים להיות אלו שאמונים על הובלת הפצת המותג באירופה".


טומי דבליק, מנכ"ל משותף ומייסד Zorabots: "נוסף להפצה, Zorabots גם תשפר את השימושיות של temi על ידי מינוף הניסיון שלנו בפיתוח מיומנויות, כך שב temi ישתמשו גם בחנויות, חינוך, בתי מלון, טלרפואה ונדל"ן. אנו שמחים להביא את חמשת שנות הניסיון בשטח שיש לנו עם רובוטים אישיים אל temi. אנחנו במים, וגלי ה- AI והרובוטיקה מגיעים, מוזמנים לבוא לגלוש איתנו".

"temi" נמכרת כיום ב- 15 נקודות מכירה ברחבי ארה"ב בנוסף למכירה ישירה באתר החברה.
ב- CES לאס וגאס, 2019 הכריזה החברה על התחייבותה לשלב את Alexa ולייצר חווית Echo Show-like ברובוט האישי. חיבור אשר ירחיב את יכולות הרובוט ויהפוך אותו לחלוץ בעידן החדש של רובוטים עוזרים. עם Zorabots יתווספו לtemi גם פונקציות ושפות חדשות.


הניידות של temi, התנועות האוטונומיות שלו ומאפייני האינטראקציה האנושית-רובוטית מאפשרים יישומים מרתקים רבים. בעזרת אפליקציית temi יכולים המשתמשים להניע את הרובוט מכל מקום בעולם ברחבי הבית ועל ידי כך לנהל שיחות וידאו ללא שימוש בידיים, לעזור במה שצריך בבית, להעביר שיעורים פרטיים מרחוק, להשגיח על הילדים כשההורים לא נמצאים, לעשות קניות דרך האינטרנט, לסייע לרופא לבקר חולים שנמצאים בביתם וגם פשוט לראות מה שלום כולם.


יוסי וולף, מנכ"ל Robotemi: "temi משלב טכנולוגיה שאין שניה לה במחיר נגיש, מה שהופך אותו לדרך האולטימטיבית עבור אנשים לתקשר בעידן האינטרנט במהירות של 5G. דבר שישנה באופן דרמטי את הדרכים בהן נעשה עסקים ונתקשר עם אהובנו מרחוק".


המטה העולמי של temi ממוקם בניו יורק, מעבדת מו"פ בתל-אביב והייצור נעשה בעיר שנזן שבסין.

Zorabots – מפתחת ומעצבת פלטפרומות רובוטיות אינטיליגנטיות המשפרות את חייהם של אנשים. מטרת הרובוטים של Zorabot היא להביא טיפול, איכות ונוחות לחייהם של האנשים עימם הרובוט מתקשר. מטרת החברה לספק חוויה אישית אינטראקטיבית, טיפול וסיוע אמיתי.
Temi; Facebook; Instagram; YouTube; Pinterest



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il