TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת קנביס חדשה בדרך לבורסה בתל אביב


שרון פלאצי. צילום רמי זרנגר
PLT הציבורית פועלת למיזוג חברת הקנביס אילן ביו לתוכה

פי אל טי פיננסים בע"מ בשליטת שרון פלאצ'י דיווחה לבורסה על חתימה על מזכר הבנות עם החברה הפרטית אילן ביו, העוסקת בתחום גידולי ייצור והפצה של קנביס

הצמיחה בתחום הקנאביס מתחזקת בבורסה בתל אביב: היום (25.2.19) הודיעה החברה הציבורית פי אל טי פיננסים בע"מ כי היא מתכוונת להיכנס לתחום הקנאביס בעסקת מיזוג עם חברת אילן ביו הפרטית העוסקת בתחום.

פי אל טי פיננסים בע"מ היא חברה העוסקת בניכיון צ'קים ומימון חוץ בנקאי ופעילה כשלוש שנים. שרון פלאצ'י הוא המנכ"ל ובעל השליטה בחברה. לאחרונה רכש את חלקם של שותפיו הקודמים אבנר שנור ושמעון דסה.

אילן ביו היא בבעלות היזמים ליעם גל-און ואליוט ספיץ, ומנוהלת על ידי אלעד מגל. עיקר פעילותה של אילן ביו הוא בישראל, אך היא פועלת גם במדינת קליפורניה ארה"ב, שם הקימה באמצעות החברה הבת אגריפארמה (אשר בבעלותה המלאה) מפעל בעיר הוליסטר והיא מחזיקה ברישיונות לגידול, ייצור והפצה של קנביס החל מחודש מרץ 2018. אילן ביו, באמצעות אגריפארמה, ממצה שמנים מתפרחות קנאביס וכן מייצרת מגוון מוצרים מבוססי קנאביס בהתאם להזמנת לקוחותיה.


המכירות בקליפורניה בחודשי הפעילות בשנת 2018 הסתכמו לכ-2.5 מיליוני דולר ארה"ב. בנוסף, פועלת אילן ביו במטרה להתחיל במדינת קליפורניה בריבוי ומכירה של שתילי קנאביס מבוססי טכנולוגיית תרביות הרקמה שפותחה בישראל, וכן בייצור, שיווק, מכירה והפצה בקליפורניה של מוצרי קנאביס תחת המותג שלה. בישראל פועלת אילן ביו, בעצמה ובאמצעות חברות בנות וחברות נוספות, בתחום המחקר והפיתוח של טכנולוגיות לתרביות רקמה וריבוי שתילים בתחומים שונים בענף החקלאות, במחקר ופיתוח של מוצרים ומיכשור בתחום הקנביס, וכן כחוות ריבוי למכירה של שתילי קנאביס רפואי וגידולים חקלאיים אחרים.

טכנולוגיית תרביות ריקמה מאפשרת לייצר בתנאי מעבדה (חדר נקי) שתילים איכותיים, אחידים ונקיים. הטכנולוגיה מאפשרת לרבות מקורות צמחיים איכותיים מהם יוצרים אלפי או מליוני שתילים אחידים ונקיים ממזיקים ומחלות. קנביס, בהיותו מוגדר כסם, לא נחקר בעשרות השנים האחרונות כפי שנחקרו זנים אחרים בחקלאות, ולכן קיימת בעיה של חוסר אחידות בגידול קנביס. שימוש בטכנולוגיה של תרביות ריקמה משפר מאוד את המצב ומאפשר לייצר כמויות גדולות של שתילים אחידים גנטית.

פלא'צי אמר בהתייחס לעסקה כי "פי.אל.טי פיננסים בע"מ נכנסת לתחום הקנאביס בזכות עסקת מיזוג. הבורסה בת״א והמשקיעים הישראליים הוכיחו בשנה האחרונה שהם מבינים היטב את הפוטנציאל הפיננסי הגלום בעולם הקנאביס. אני מאמין שבזכות הפעילות המגוונת של אילן ביו נוכל ליצור ערך עבור המשקיעים בישראל״.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
12/6/22
1. שרון פלאצי הוא נוכל סדרתי תיזהרו - שרון
שרון פלאצי הוא נוכל סדרתי תיזהרו
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il