TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לנובו מציגה ב-MWC טכנולוגיה חכמה יותר לעולם מחובר יותר


ThinkPad portfolio
לנובו מכריזה על דגמים חדשים לפורטפוליו מחשבי ה-ThinkPad - ה-T490s, T490, T590, X390 ו-X390 Yoga

עם פתיחת תערוכת MWC 2019, מכריזה היום לנובו על שורה ארוכה של מוצרים לכל רוחב הפורטפוליו שלה - ממחשבים אישיים ומכשירים חכמים עד טכנולוגיות ופתרונות דאטה סנטר מעודכנים, המחזקים את מחויבותה לחזון של טכנולוגיה חכמה וטרנספורמציה חכמה.


קו המוצרים הנוכחי מציג מוצרים חכמים, כולל מחשבי ThinkPad, IdeaPad, IdeaCentre חדשים וכן את הסמרטפונים החדשים מבית מוטורולה, כולל משפחת ה-moto G7 שזה עתה הושקה וגם moto Z3 יחד עם מוד ה-5G, הסמרטפון הראשון שניתן לשדרוג לשימוש ברשתות 5G. בנוסף, חושפת קבוצת הדאטה סנטר של לנובו את שרת הקצה ThinkSystem SE350, שנכלל במשפחת פתרונות עתידיים שתציע החברה, יחד עם פתרונות IoT ומחשוב קצה אחרים.

לנובו מכריזה על דגמים חדשים לפורטפוליו מחשבי ה-ThinkPad - ה-T490s, T490, T590, X390 ו-X390 Yoga. אחרי שכבשו את העולם עם יותר מ-140 מיליון יחידות, משפחת ה-ThinkPad ממשיכה להתמקד כמו תמיד בעיצוב, הנדסת אנוש, אבטחה ועמידות ברמה הגבוהה ביותר המשולבים בחוויית שימוש ניידת באיכות הגבוהה ביותר, כשלאלה הוספנו את עקרונות הקישוריות החכמה, ניתחנו את כל ההיבטים של חוויית המשתמש והתמקדנו בחידושים שמוסיפים ערך.


בנוסף מציגה לנובו את דגמי Lenovo 14w עם Windows 10 Pro ואת Lenovo 14e Chromebook שמטרתם לשפר את הפרודוקטיביות של עובדי הקו הראשון. לעובדים אלו יש תפקיד מפתח בארגונים גדולים בתחומים כמו קמעונאות, אירוח, טיולים ותעשייה. עם זאת, לעיתים קרובות מתעלמים בהם בהיבט של הקצאת מחשבים. בכך שיספקו לעובדי הקו הראשון מחשבים אישיים כדוגמת Lenovo 14w או Lenovo 14e Chromebook, יוכלו חברות לספק לעובדים אלו ערך מלא ולשפר את שיתוף הפעולה ותרומתם לכלל הארגון.

לנובו חושפת בברצלונה מגוון חדש של מחשבי IdeaPad ו-IdeaCentre מבוססי Windows 10 עבור שוק המיינסטרים הצרכני. מחשבים אלו יציעו לסטודנטים, אנשי מקצוע צעירים ומשפחות יותר בחירות עיצוב ותמורה גדולה יותר למטרות משימות מחשוב וקישוריות יום יומיות - וזאת מבלי לשבור חסכונות בבנק.


ה-IdeaPad S540 הוא מחשב נייד ודקיק שזמין עם מסכי 14 ו-15 אינץ' בשלדת אלומיניום מלאה. הוא מציע איזון בין ביצועים גבוהים לניידות גדולה יותר עם חיי סוללה ארוכים יותר - ובכך הוא מאפשר למשתמשים לעשות יותר תוך כדי תנועה. עם מעבד עד Core i7 ממשפחת מעבדי הדור השמיני של אינטל ועם שבב גרפי עד GeForce MX250 של NVIDIA, ל-IdeaPad S540 יש עוצמות גבוהות לצפיית בינג', לעבודה שוטפת ולביצוע קניות מקוונות. הוא מציע עד 12 שעות סוללה עם תמיכה בטכנולוגיית הטעינה המהירה RapidCharge המספקת עד שעתיים שימוש בטעינה של 15 דקות בלבד.

IdeaPad S540 מוצע בשלושה צבעים - כחול תהום, נחושת ואפור מינרלי - והוא מתגאה במסגרת דקה מתמיד העוטפת מסך מבריק עם אפשרות לבחירה במסך IPS ברזולוציית FHD. יחד עם מערכת רמקולים מבוססת Dolby Audio, שתוכננה בהתאמה מיוחדת בידי דולבי, המחשב מספק אודיו נקי וחזק. וכשמצלמת הרשת לא בשימוש, פשוט הזיזו את המכסה TrueBlock כדי להבטיח יותר פרטיות.


IdeaPad S340, אחיו הקטן של IdeaPad S540, מציג דיוקן רזה ואף קל יותר מאשר בעבר, וכן מוצע בארבעה צבעים בולטים עם מסכי 14 או 15 אינץ'. הנייד האולטרה-דק הזה מציע עוצמה גבוהה מתמיד עם מעבד עד Core i7-8565U מהדור השמיני של אינטל ועם שבב גרפי עד GeForce MX250 של NVIDIA.
עם תמיכה ב-Alexa של אמזון וב-Cortana של מיקרוסופט, IseaPad S340 הוא גם חכם יותר - הוא מאפשר למשתמשים לקבוע פגישות, להגדיר תזכורות או לנהל רשימות באמצעות Cortana, או לבצע קניות, להזמין אוכל או לכבות את המוזיקה ואת האורות באמצעות Alexa.


IdeaPad C340 הוא מחשב 2-ב-1 הפיך דק ורב-תכליתי עבור אנשים שנמצאים בתנועה. הוא מציע זמן עבודה של עד 8 שעות עם תמיכה בטכנולוגיית RapidCharge, תמיכה בעט אקטיבי שמאפשר לבצע רישומים או לכתוב במהירות בכל מקום, וכן אפשרות לקורא טביעות אצבע לכניסה מהירה וקלה למחשב. IdeaPad C340 זמין עם מסכים בגדלי 14 ו-15 אינץ' בשלושה צבעים, והוא יכול להפוך מנייד, שנועד למטלות כתיבת טקסטים ומיילים ועריכת גיליונות נתונים, לטאבלט המאפשר צפייה בסרטי וידאו.


IdeaCentre AIO A340 משלים את משפחת המחשבים הצרכניים החדשה של לנובו. מחשב ההכל כלול השולחני הזה מתאים היטב לכל בית או משרד מודרניים. הוא מגיע בצבע שחור עסקי אלגנטי או בצבע לבן ערפילי עם מסך בגודל 22 או 24 אינץ' ברזולוציית FHD, ועם מסגרת דקה מתמיד. מחשב זה מיועד לשימוש משפחתי או עבור מקצוענים המחפשים מחשב שולחני חוסך מקום או תחנת עבודה אמינה עבור סביבת עבודה או משרד ביתי עם שטח מצומצם.

IdeaCentre AIO A340 מגיע עם מעבד עד Core i5-8400T של אינטל עם שבב גרפי מוכלל, לעבודה שוטפת או לצרכי מחשוב ביתיים כמו גלישה באינטרנט, שליחת וקבלת דואר, ניהול תקציבים, עריכת תמונות ועוד. מעמד המתכת המעוקל והמינימליסטי שלו עוזר לו לבלוט בין ים המחשבים השולחניים המסורתיים המגושמים, ובאותה עת להשתלב בחינניות במרחבים שימושיים בבית או במשרד.


לסל האביזרים הוספנו השנה את האוזניות האלחוטיות Yoga ANC Headphones שתוכננו כדי לעזור לכם לשקוע בהאזנה למוזיקה או להתמקד בעבודה פרודוקטיבית. האוזניות תומכות במיקרופונים עם ביטול רעשים אקטיבי (ACN) ובביטול רעשים סביבתיים (ENC) עם תמיכה בסיוע קולי ועם דרייברים שכווננו בדולבי המאפשרים לסנן באופן חכם רעשי רקע במהלך שיחות. ובכל עת, ובכל שימוש, Yoga ANC Headphones גם יישמעו נהדר בדיוק כמו שהן נראות.


מחירים וזמינות:
IdeaPad S540 עם מסך 14 אינץ' צפוי להיות זמין מתחילת מרץ 2019 החל מ-899 אירו. IdeaPad S540 עם מסך 15 אינץ' צפוי להיות זמין באפריל 2019 החל-899 אירו.
IdeaPad S340 עם מסכי 14 ו-15 אינץ' צפוי להיות זמין במרץ 2019 החל מ-599 אירו.
IdeaPad C340 עם מסכי 14 ו-15 אינץ' צפוי להיות זמין ממרץ 2019 החל מ-599 אירו.
IdeaCentre AIO A340 עם מסך 24 אינץ' יהיה זמין ממרץ החל מ-599 אירו.
Yoga ANC Headphones צפויות להיות זמינות ביוני 2019 במחיר של 158 אירו.

אודות לנובו: לנובו (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) היא חברת Fortune 500 בשווי 45 מיליארד דולר, עם חזון להפוך למובילה עולמית בטרנספורמציה חכמה באמצעות מכשירים חכמים ותשתית היוצרים את חוויית המשתמש הטובה ביותר. לנובו מייצרת את אחת ממשפחות המוצרים המחוברים הגדולות בעולם, כולל טלפונים חכמים (מוטורולה), טאבלטים, מחשבי PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) ותחנות עבודה, כמו גם מכשירי AR/VR ופתרונות בית/משרד חכמים. פתרונות הדור הבא של הדאטה סנטר של לנובו (ThinkSystem, ThinkAgile) יוצרים את היכולת ומאפשרים את כוח המחשוב המשנים את פני העסקים והחברה. לנובו פועלת כדי לעורר את השונות ולבנות עתיד חכם עבור כולנו. הצטרפו אלינו ב-LinkedIn, בטוויטר (@Lenovo), ב-פייסבוק וב-אינסטגרם, או בקרו אותנו ב- www.lenovo.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il