TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נלחמים בסרטן באמצעות האלגוריתם של MobileODT והענן של AWS


אריאל בארי, מנכ"ל MobileODT
"אנחנו נרגשים מהפיתוח של אלגוריתם AVE וההבטחה שהוא מציע למלחמה בסרטן צוואר הרחם", מציין אריאל בארי, מנכ"ל MobileODT

חברת MobileODT הישראלית הודיעה על פיתוח של אלגוריתם עיבוד תמונה מבוסס יכולות בינה מלאכותית (AI) המסוגל לבצע אבחון מוקדם של סרטן צוואר הרחם. האלגוריתם החדש Automated Visual Evaluation (ר"ת AVE) נחשב פריצת דרך מרתקת בעולם הרפואה, והוא נמצא בשימוש קליני על גבי מכשירים ייעודיים לסריקת צוואר הרחם שפיתחה החברה.


כפי שאומת על ידי המכון הלאומי לסרטן (National Cancer Institute) האמריקאי והספרייה הלאומית לרפואה (National Library of Medicine), אלגוריתם לימוד המכונה AVE מסוגל לזהות נגעים בעייתיים באמינות גבוהה יותר מאשר בדיקות ה-PAP המסורתיות הנהוגות לאבחון סרטן צוואר הרחם. גם בבחינה של האלגוריתם מול בדיקה של רופא המתמחה בפענוח ואבחון מוקדם של המחלה נמצא כי לאלגוריתם יש אחוזי דיוק גבוהים יותר.


האלגוריתם מתממשק מצד אחד למערכות בדיקה ויזואלית מבוססות מובייל אותה פיתחה MobileODT, ומצד שני מתחבר לתשתיות הענן של אמזון ווב סרוויס AWS, שמספקות את כוח העיבוד הנדרש לביצוע פעולת החישוב המאפשרת קבלת תוצאה על נגעים בעייתיים תוך פחות מ-10 שניות.


"אנחנו נרגשים מהפיתוח של אלגוריתם AVE וההבטחה שהוא מציע למלחמה בסרטן צוואר הרחם", מציין אריאל בארי, מנכ"ל MobileODT. "החיבור של הטכנולוגיות, אלגוריתם מבוסס AI פרי פיתוח עצמי שלנו, בצירוף עם היכולות שמציעה תשתית הענן של AWS, מאפשר לנו להגיע ליותר נשים ולהציל יותר חיים." בארי הוסיף כי "AWS מספקת לנו יכולות גלובאליות, תשתיות מחשוב ועיבוד נתונים הזמינות לנו מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ובכול מקום בעולם. לא משנה אם אנו במדינת עולם שלישי או במדינה מפותחת, עומדות לרשותנו תשתיות עיבוד חזקות עם ביצועים גבוהים, שמאפשרות לאלגוריתם שלנו לעבוד ולהילחם בסרטן צוואר הרחם מסביב לעולם."


במקביל להודעה על פיתוח האלגוריתם הודיעה MobileODT גם על פיילוט ולידציה נרחב של האלגוריתם החדש באמצעות שיתוף פעולה עם מערכות בריאות בהודו. הפיילוט הקליני מיועד לשיפור יכולות ה-AI של האלגוריתם ושיפור ביצועיו, וזאת באמצעות בדיקה ואבחון של 250 נשים מדי יום.


מדי שנה מתגלים למעלה מ-520 אלף מקרים של נשים החולות בסרטן צוואר הרחם, כאשר כ-266 אלף נשים מתות מהמחלה מדי שנה ברחבי העולם. נתוני משרד הבריאות בישראל מראים כי בשנת 2012 למעלה מ-880 נשים התגלו עם השלבים המוקדמים של סרטן צוואר הרחם, 231 נשים אובחנו כחולות במחלה, ו-76 נשים נפטרו ממנה. סרטן צוואר הרחם הינו סרטן הניתן לגילוי מוקדם ולמניעה, ומכאן החשיבות הגדולה של העלאת המודעות לבדיקות הסקר ולאפשרויות הטיפוליות בשלבים הטרום סרטניים של המחלה.


מכשירי הבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם מתוצרת MobileODT נמצאים בשימוש כיום ב-29 מדינות מסביב לעולם. המכשיר, שכבר קיבל אישור של ה-FDA האמריקאי, נמצא בשימוש הן מדינות מפותחות דוגמת ארה"ב, בריטניה וצרפת, אך גם מדינות עולם מתפתחות - דוגמת קניה, אוגנדה וגאנה ביבשת אפריקה, הודו וסרי לנקה באסיה, או מקסיקו ואקוודור בדרום אמריקה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il