TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומטק מקבוצת מלם תים השלימה הטמעת מערכת חדשה לביטוחי נסיעות לחו"ל ועובדים זרים בחברת הביטוח הראל


מלם תים
נדב מילנר, מנכ"ל קומטק מקבוצת מלם תים: "המערכת מאפשרת ללקוחות הראל, לעובדי הראל ולסוכני הביטוח פשטות בהפקת הפוליסות ומתן תגובה מהירה לצרכי השוק המשתנים "

קומטק מקבוצת מלם תים השלימה הטמעת מערכת חדשה להפקת פוליסות ביטוחי נסיעות לחו"ל ופוליסות ביטוח בריאות לעובדים זרים בחברת הביטוח הראל. מערכת ה-TIS (Total Insurance Systems) של קומטק, תשרת הן את מבוטחים, הן את הסוכנים והן את עובדי הראל.


הפלטפורמה האחידה החדשה תאפשר הפקת כמות גדולה של פוליסות בקלות, ללא מגבלה של כמות המשתמשים וכמות הפוליסות המופקות. המערכת החדשה תחליף מערכת ייעודית וותיקה שפעלה בהראל, אשר טיפלה בהפקת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל ופוליסת ביטוח בריאות לעובדים זרים.


המערכת החדשה מאפשרת הקטנת היקף סיכונים טכנולוגיים. התחזוקה השוטפת של המערכת ניתנת לביצוע על-ידי מיישמי תוכנה של הראל ללא צורך בתכנות וללא תלות בגורם חיצוני. בנוסף, המערכת מאפשרת שיטת עבודה אחידה בהפקת פוליסות בכל תחום ביטוחי הבריאות בהראל, תוך שיפור היכולת לבצע שינויים עסקיים.


הפתרון פותח תוך שימוש במחוללים המובנים במערכת TIS הפועלת בכל תחומי הביטוח האלמנטרי באמצעות רכיבי תוכנה חדשים.

לדברי נדב מילנר, מנכ"ל קומטק מבית מלם תים, אמר: "המערכת מאפשרת ללקוחות הראל, כמו גם לעובדי הראל וסוכני הביטוח, פשטות בהפקת פוליסות והפעלת המערכת, גמישות ומתן תגובה מהירה לצרכי השוק המשתנים".

אודות מלם תים:
מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מיחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה למעלה מ- 3,100 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כמו כן, למלם תים חברות בת המתמחות בטכנולוגיות ובפתרונות ייחודיים המשלימים את תחומי עיסוקה המרכזיים של הקבוצה. מלם תים נסחרת בבורסה בתל אביב. הקבוצה מנוהלת על ידי אודי ויינטראוב ואילן טוקר ויו"ר החברה הוא שלמה איזנברג.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il