TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ממשיכים להיאבק בתאונות הבנייה


משרד העבודה והרווחה
משרד העבודה והרווחה ערך מבצע בטיחות ארצי: מקריית גת ועד עפולה

בין התאריכים 31.1.19- 13.2.19 הוצאו לפועל מבצעי אכיפה משולבים בארבע ערים שונות ברחבי המדינה, החל מקריית גת בדרום ועד עפולה בצפון.

בנוסף, לראשונה פעלו מפקחי מינהל הבטיחות של משרד העבודה והרווחה בשיתוף פעולה ובהיקף נרחב עם רשות מקומית גדולה לאכיפה בשטח על ביצוע עבירות בטיחות באתרי בנייה בעיר.

שר העבודה והרווחה חיים כץ: " אנו ממשיכים במדיניות אכיפה בלתי מתפשרת נגד רשלנות בטיחותית. שיתוף הפעולה של הקבלנים הוא הכרחי למאמצינו לבלימת הקטל באתרי הבנייה, אני שב וקורא להם להקפיד על התקנות ולשמור על שלום העובדים".

במסגרת המדיניות שמוביל משרד העבודה והרווחה, להעמקת והגברת מאמצי הפיקוח והאכיפה על בטיחות העובדים בענף הבנייה, הוציאו לפועל בימים האחרונים מחוזות מינהל הבטיחות, ארבעה מבצעי אכיפה משולבים בערים קריית מלאכי, רחובות, רמת גן ועפולה.


במסגרת המבצע הנרחב, פעלו מפקחי בטיחות של משרד העבודה והרווחה יחד עם גורמים נוספים והוציאו צווי בטיחות לאתרים בהם נמצא ליקויי בטיחות מהותיים. צו בטיחות משמעותו סגירת אתר באופן מיידי ללא הגבלת זמן. פתיחת אתר הבנייה לעבודה מחדש נעשית רק לאחר תיקון הליקויים.


בעיר רמת גן, פעלו שמונה צוותי פיקוח של המינהל. בפעילות זו נבדקו 15 אתרי בנייה והוצאו 6 צווי בטיחות.
בעיר קריית גת , התקיימה פעילות בשיתוף משטרת ישראל, ובמהלכה נסגרו שני אתרי בנייה גדולים בעיר.
בעיר רחובות, נרתמו לפעילות גורמי האכיפה העירוניים של העיר רחובות ובראשם יחידת השיטור העירוני, לאיתור ליקויי בטיחות ב-25 אתרי בנייה.


בפעילות נטלו חלק 9 צוותי אכיפה משולבים ובמהלכה הוטלו 3 צווים המורים על סגירת אתרי בנייה (ראו פירוט האתרים בהמשך), לצד צווי בטיחות נוספים הנוגעים לליקויי בטיחות נקודתיים שנמצאו באתרים נוספים.


כחלק מפעילות האכיפה הורדו מפעילי עגורני צריח אל הקרקע לשם בדיקת תעודותיהם, ונתפס מפעיל עגורן צריח אשר תעודת ההסמכה שבידיו הייתה מזויפת. אנשי השיטור העירוני אשר התלוו לפעילות עיכבו את מפעיל העגורן באתר, ולאחר מכן הוא נלקח לחקירה על ידי משטרת ישראל אל תחנת המשטרה בעיר.
בעיר עפולה התקיים בתאריך 13.2.19 מבצע אשר הקיף 10 מתחמי בנייה גדולים. במהלך הפעילות הוטלו צווי הפסקת עבודה בשל ליקויי בטיחות חמורים על 7 אתרי בנייה גדולים בעיר.

פעילותו זו של משרד העבודה והרווחה , מצטרפת למאמצי אכיפה נוספים אשר מוביל המשרד בתחום, ובכלל זה העברת מידע לרשם הקבלנים במשרד השיכון אודות קבלנים בעל מדדי בטיחות נמוכים (פעילות אשר בגינה כבר הושעה רישיונו של קבלן אחד, ונערכו שימועים לכ-10 קבלנים נוספים) ,פרסום נוהל אכיפה לסגירת אתרי בנייה שפורסם ב-11/18 ומאז הוצאתו לפועל חלה עלייה של כ-10% בצווי הסגירה המוטלים על אתרי בנייה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד (ההשוואה היא בין החודשים 11/18-02/19 לבין 11/17-02/18) , פעילות חקירתית משותפת עם אנשי המשרד המצוותים ליחידת 'פלס' בלהב 433 שבמסגרתה בוצעו מעצרים של מעסיקי חברות כח אדם בתחום הבנייה ועוד.

האתרים בקריית מלאכי עליהם הוטלו צווי הפסקת עבודה בגין ליקויי בטיחות חמורים הינם:
1. פרויקט מגורים 'קריית האחדות' בכרמי גת. המבצע: מחמיד תופיק- חברה לבניין ופיתוח בע"מ

2. פרויקט לבניית מרלו"ג בתימורים. המבצע: מעוף פרוייקטים ר.נ.ש 2003 בע"מ

3. האתרים ברחובות עליהם הוטלו צווי הפסקת עבודה בגין ליקויי בטיחות חמורים הינם:

4. פרופ' בירק יהודית 5, רחובות; המבצע: אברהם רוטמן ושוטי בע"מ.

5. פרופ' בירק יהודית 7, רחובות; המבצע: האחים ת יחיא 2006 בע"מ

6. קפרא מנשה 63, רחובות; המבצע: ע.ר. סאם הנדסה ובניין בע"מ

האתרים בעפולה עליהם הוטלו צווי הפסקת עבודה בגין ליקויי בטיחות חמורים הינם:
1. פרויקט SIX בעפולה. קבלן מבצע: ש.ט.א אלון חברה לעבודות הנדסיות בעמ
2. פרויקט 'נועה' יפה ירקוני 8, עפולה. מבצע: א.י אדיר ברזל ובניין בע"מ
3. רחוב תאשור. מבצע: זועבי אחמד
4. פרויקט בוטיק 143. מבצע: א.א. שבח יזמות בע"מ
5. פרויקט clear view. מבצע: ניצג בנייה ופיתוח בע"נ
6. פרויקט NEXTOP מבצע: שמואל שרון ושות' חברה לבניין בע"מ
7. פרויקט VALLEY VIEW מבצע: רותם שבח חברה למדידות ובנייה בעמ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il