TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לירן לובלין מונה למנהל מחלקת המחקר של IBI שירותי בורסה


לירן לובלין
לובלין יחליף בתפקיד את דורין פלאס הפורשת מתפקידה

לירן לובלין מונה למנהל מחלקת המחקר של IBI שירותי בורסה תחת ניהולו של רפי גוזלן מנהל המחלקה הכלכלית.


לובלין הנו בעל ותק של 10 שנים בתפקידי אנליזה וניהול השקעות בשוק ההון. ב- 4 השנים האחרונות כיהן כאנליסט אנרגיה ותקשורת ב- IBI. קודם לכן שימש לובלין כמנהל השקעות ואנליסט בהלמן-אלדובי עציוני ניהול תיקים. לובלין הנו בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל ותואר שני במינהל עסקים ומימון מהמכללה למינהל.


לובלין יכנס לתפקיד בתחילת אפריל ויחליף את דורין פלאס ששימשה כמנהלת המחלקה ב- 3 השנים האחרונות ושמסיימת את עבודתה ב- IBI לאחר קרוב לעשור.


לבנת מזרחי רינסקי, מנכ"לית IBI שרותי בורסה אמרה: "לירן הוא דוגמה מצוינת ליכולת שלנו להצמיח מנהלים מוכשרים מתוך הארגון, אין לי ספק כי הוא יתרום להמשך הובלת והצלחת מחלקת המחקר של IBI. אני רוצה להודות לדורין על עבודתה ב- IBI. דורין ניהלה את תחום המחקר במשך למעלה משלוש שנים והצליחה להוביל מחלקה דינמית מתחדשת ומצוינת."


מחלקת המחקר של IBI היא מהגדולות והוותיקות בשוק ההון הישראלי. מחלקת המחקר מסקרת באופן שוטף מעל 100 חברות בישראל ובחו"ל. המחלקה מפרסמת סקירות על ענפים, חברות וסקירות מקרו-כלכליות. בין הענפים אותם מסקרת מחלקת המחקר אפשר למנות את ענף התקשורת, נדל"ן, אנרגיה וגז, טכנולוגיה, מזון וקמעונאות, פארמה, תעשיה ומסחר.


מחלקת המחקר מספקת שירותי מחקר שוטפים לדסק המסחר וללקוחות מוסדיים בארץ ובעולם אשר עושים שימוש במידע לצורך קבלת החלטות בניהול השקעותיהם. בין חברות אלה נמנות קרנות פנסיה, חברות בתחום הפיננסי, חברות ביטוח, קופות גמל, חברות פרטיות וציבוריות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il