TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP ו- iProsis יסייעו להכשיר נוער במצוקה לתפקידים טכנולוגיים


עוז מאלאך - מנהל תכנית "מודיעין-סגולות" ומנהל ה-IT של כפר הנוער ימין אורד; יניב בן-נון, סמנכ"ל פיתוח עסקי iProsis, ועמית ברקאי, מייסד ומנכ"ל iProsis צילום: כפר הנוער ימין אורד
לאחר סיום התיכון ולקראת גיוסם לצבא, החניכים ניגשים למבחני הקבלה ליחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין ומתחרים על האפשרות להצטרף ליחידה

חברת ההיי טק- SAP ישראל ושותפתה העסקית iProsis, מהמובילות בתחום הטמעת פתרונות האנליטיקה בישראל, התנדבו לסייע בהכשרת בני נוער ממשפחות במצוקה הלומדים בכפר הנוער ימין אורד לתפקידים טכנולוגיים בצה"ל ולאחר מכן לעבודה בחברות היי טק בישראל. תלמידי ימין אורד ילמדו תהליכים עסקיים ואת תחום מערכות המידע במטרה לשלבם בתפקידים איכותיים וטכנולוגיים בצה"ל, כגון הדרכה, תמיכה טכנית ובדיקות תוכנה. החברות יתרמו למוסד הלימודי חומרי הדרכה של SAP, שרתים בענן, יישומים ותמיכה טכנית. כך יתאפשר לנוער הלומד בפנימייה ללמוד ולהתנסות על מערכת SAP פעילה, מה שיקנה להם את הכישורים הנדרשים כיום ביחידות הטכנולוגיות בצה"ל ובשוק בעבודה.


כפר הנוער ימין אורד, השוכן במעלה הכרמל, מהווה בית חם ל- 430 בני נוער שעלו לישראל מאתיופיה, מארצות ברה"מ לשעבר, מצרפת ומברזיל, המתמודדים בין השאר עם אתגרי הסתגלות לתרבות הישראלית, למידת שפה חדשה, פערי לימוד ועול כלכלי-קיומי. בכפר מתקיימות תכניות חינוך ייחודיות אשר מקנות לחניכים כלים ומיומנויות לקראת מימוש עצמי והשתלבות תעסוקתית, תוך שימת דגש על מאפייניו הייחודיים של הנוער העולה.

תכנית ההכשרה מורכבת מחמישה תחומי פעילות עיקריים: לימודים במגמת תקשוב בהיקף של 10 יחידות לימוד לבגרות, פיתוח Soft Skills, (פתרון בעיות, עבודת צוות), לימודי הסמכה לבדיקות תוכנה ISTQB והכשרה בתחום הסייבר, ליווי וחניכה ע"י חיילי יחידת המודיעין ולבסוף השתלבות בעבודה בחברות היי-טק מקומיות.

לאחר סיום התיכון ולקראת גיוסם לצבא, החניכים ניגשים למבחני הקבלה ליחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין ומתחרים על האפשרות להצטרף ליחידה.


שיתוף הפעולה בין ימין אורד, SAP ו- iProsis נולד בעקבות פגישה של חיים רוזוב, מנמ"ר לשעבר וכיום יועץ SAP בכיר ומרצה ללוגיסטיקה בהתנדבות בפנימיית ימין אורד עם מנכ"לית SAP ישראל סתוית נבון ועמית ברקאי, מנכ"ל iProsis, ששמחו להירתם לפרויקט ולקחת חלק בקידום נוער במצוקה.


חיים רוזוב, מרצה בפנימיית ימין אורד: "לרבים מהחניכים שלנו יש יכולות אקדמיות גבוהות והם משוועים להצלחה ולמוביליות בסולם הכלכלי-חברתי. אני מודה מאוד ל - SAP ו- iProsis על ההירתמות. אם הילדים הללו יצליחו להשתלב בתפקידים טכנולוגיים בצה"ל ולאחר מכן בשוק העבודה בעקבות הפרויקט, אין לי ספק שזה ישנה את עתידם המקצועי ואת חייהם".


עוז מאלאך, מנהל תכנית "מודיעין-סגולות" ומנהל ה-IT של כפר הנוער ימין אורד: "התלמידים שלנו מגיעים עם פערים מסויימים ואנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לצמצם אותם, לתת להם הזדמנויות חדשות ולפתוח דלתות. המטרה שלנו היא להעניק להם שילוב של כישורים מקצועיים ורכים: הם עובדים עם המערכת, מפתחים חשיבה ארגונית, לומדים לעמוד מול קהל, להתנהל בראיון. התוכנית שלנו, בעזרת SAP ו- iProsis, הופכת תיאוריה לדבר ממשי. ויש תוצאות. היא משנה לתלמידים שלנו את החיים".


עמית ברקאי, מנכ״ל iProsis: "הפעילות בפנימייה מרשימה, והפעילות בתחום המחשוב מרשימה אף יותר. iProsis שמחה לתרום לקידום הילדים ברמת הידע, הטכנולוגיה, ותשומת הלב. אנחנו מתכוונים להעמיק את שיתוף הפעולה עם הפנימייה בעתיד הקרוב".


סתוית נבון, מנכ"לית- SAP ישראל מסכמת: "אנו גאים לקחת חלק בפרויקט חשוב זה ולהעניק לצוות ימין אורד כלים מעשיים לקידום התלמידים ושילובם בתחום ההיי-טק. SAP מאמינה כי שיפור העולם בו אנו חיים הינו חלק בלתי נפרד מהזהות שלה ורואה בתרומה לפרויקט הנוכחי הזדמנות להשפיע באופן משמעותי על עתידם של ילדנו".

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il