TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Accenture חברת הייעוץ הטכנולוגי הגדולה בעולם ערכה את וועידת הדיגיטל הרביעית בסימן Change Your Perspective


שמעון אלקבץ, מנכל Accenture
הועידה הציגה את הטרנדים המרכזיים לשנת 2019 בתחומי הדיגיטל, פרסום דיגיטלי, העיצוב והטכנולוגיה

Accenture – חברת הייעוץ הטכנולוגי הגדולה בעולם קיימה את וועידת הדיגיטל הרביעית במספר- תחת השם Change Your Perspective ובה הציגה את הטרנדים המובילים לשנת 2019 בתחומי הדיגיטל, פרסום דיגיטלי, עיצוב וטכנולוגיה.


לוועידה הגיעו לקוחות Accenture , בכירים מהחברות הגדולות בארץ, וניתנו הרצאות מאת מובילים ב-Accenture חטיבת הדיגיטל, ומ- Fjord זרוע הקריאיטיב והעיצוב של Accenture.


את הוועידה פתח שמעון אלקבץ, מנכ"ל Accenture ישראל, אשר הסביר על פועלה של החברה בישראל.
Accenture חרטה על דגלה לפעול בנקודת המפגש בין הצד העסקי של ארגונים לבין הטכנולוגיה במטרה לעזור לארגונים, במגוון ענפי התעשייה, ולסייע ללקוחותיה לנוע קדימה, להתמודד בהצלחה עם אתגרים עסקיים מורכבים תוך כדי אימוץ טכנולוגית חדשניות.


החברה בנויה מ-5 חטיבות המספקות פתרונות מקצה לקצה: חטיבת האסטרטגיה - העוזרת לארגונים לתכנן ולהגדיר את האסטרטגיה העסקית והטכנולוגית שלהם, חטיבת הייעוץ - המתמקדת בליווי טרנספורמציות עסקיות הכוללות שיפור תהליכי עבודה, פרודוקטיביות, מצויינות תפעולית וייעוץ טכנולוגי. חטיבת הדיגיטל - הפועלת בתחום האינטרקטיב (החל מחוויית לקוח ועד טרנספורמציה דיגיטלית מלאה), אנליטיקה ומוביליות, חטיבת הטכנולוגיה - אחראית על יישום טכנולוגיות וניהול הפרויקטים וחטיבת התפעול.


אלקבץ סיפר כי החברה משקיעה כ- 9% מהמחזור השנתי ברכש של ידע וחברות בעולם, נתון שהתבטא בסכום של למעלה מ-9 מיליארד דולר בשנת 2018, וצפויה להמשיך לעשות זאת גם בשנים הבאות. הידע הנרחב שהחברה רוכשת מועבר ללקוחותיה בכדי להצעיד אותן אל הקדמה הטכנולוגית. הניסיון הנצבר בעבודה עם החברות הגדולות בעולם מוטמע גם בתעשייה הישראלית.

במסגרת האירוע, נציגי חברת פיורד (Fjord), חברת העיצוב הגדולה בעולם, שנרכשה על ידי Accenture בשנת 2014, הציגו את הטרנדים בתחום העיצוב לשנת 2019.


ב-12 שנים האחרונות מוציאה החברה את דו"ח הטרנדים בו היא נותנת מבט על הטרנדים הצפויים לשנה זו בפן העסקי, הטכנולוגי והעיצובי. המחקר מבוסס על נתונים שאוספים נציגים הנודדים בין 25 מרכזי החברה ברחבי העולם, המונים כ- 1000 עובדים. מתוך השיחות עם המעצבים, הצוותים מזקקים את הדוח השנתי הנרחב. לצפייה בדו"ח המלא.


השנה הבינו בחברה שהמטריה המאגדת תחתיה את כל הטרנדים היא "ערך". אנשים מחפשים ערך ורלוונטיות בחייהם ובודקים אלו דברים מספקים להם ערך אמיתי ואלו לא. היכן הוא נמצא בנתונים שהם מתבקשים לתת ומהו הערך הסביבתי במוצרים והשירותים בהם משתמשים. המנצחים יהיו הארגונים שיספקו ללקוחות שלהם – האזרחים, תחושה של ערך ורלוונטיות.


הטרנדים של חברת פיורד לשנת 2019 הוצגו על ידי לואיס וייה (דירקטור מחטיבת הדיגיטל), ואלסנדרו גטי (מוביל Go To Market בAccenture)
Silence is gold – מותגים צריכים למצוא דרכים שונות ליצירת חיבור עם לקוחות המבקשים בסך הכול מעט שקט בעולם המלא ברעש. יש צורך להימנע מרעש מיותר ולמתן את המאמץ הקוגניטיבי המצופה מהלקוח.


The Last Straw – אנשים מצפים למוצרים ולשירותים שבהם ישנה קיימות מובנית, והם יידחו את המוצרים שלא עומדים בדרישה זו.
Data Minimalism בין אנשים לארגונים קיימת מחלוקת בנוגע לערכו של מידע אישי. שקיפות היא המפתח לגישור על פער זה.


Ahead of the curb – התשתיות העירוניות מאטות את כולנו. עליהן להיאבק בעומס באמצעות מערכות סביבתיות המעניקות מענה לצרכים בזמן אמת.
The inclusive paradox – אנשים הם אינדיבידואלים, לא סגמנטים. ארגונים יהיו חייבים לאמץ אופני חשיבה משמעותיים כדי לעמוד בדרישה להכללה אמתית.


Space Odyssey – חללי עבודה ומכירות זקוקים לעיצוב מחדש. הגיע הזמן לערוך חשיבה מחודשת לגבי הגישות והכלים שבהם אנו נעזרים בחללי עיצוב
Synthetic realities – טכנולוגיות של החלפת פנים וסימולציות קול יוצרים מציאויות מלאכותיות אמינות יותר, ועל חברות למצוא דרך להשתמש בהן ליצירת רווחים – ולניהול סיכונים.

חווייר פרז מוינו (מוביל פרקטיקת השיווק הדיגיטלי והפרסונליזציה ב- Accentureאירופה) העביר הרצאה בנושא שיווק דיגיטלי – בדגש לאופן שבו רכישת מדיה יכולה להחזיר את הרלוונטיות של ההנהלה והמנכ"ל, על ידי גישה המבוססת שקיפות וחוויית לקוח. בהרצאה הציג מוינו מחקר של Accenture הסוקר את האתגרים המרכזיים במודל העבודה של חברות עסקיות אל מול חברות הפרסום הדיגיטלי המסורתי והסביר כיצד ניתן לשפר בצורה משמעותית את המכירות הדיגיטליות באמצעות בניית יכולות פנימיות של החברה - ללא גידול בתקציב השיווק הקיים.


המון כסף מושקע עדיין בפרסום מסורתי – רדיו, טלוויזיה, עיתונות וכד'. כאשר הפרסום בדיגיטל צמח ב- 40% כל שנה.
סכום אסטרונומי של כ- 500 מיליארד דולר מושקע בעולם בפרסום מדי שנה, דבר המוביל לחשיבותם של מנהלי המדיה המנהלים תקציבי עתק.


ישנם מספר בעיות במודל הפרסום כיום:
Misaligned objectives – מטרות מוטעות. בעוד המפרסמים מצפים ליעילות בפרסום, סוכנויות הפרסום מחפשות להוציא כמה שיותר כסף בקמפיינים מאחר והתשלום שלהם תלוי אחוזים מתקציב הקמפיין עצמו.
הפתרון - התשלום לסוכנות צריך להיות לפי התוצאות העסקיות של הקמפיין.

Lack of Transparency – חוסר בשקיפות – הסוכנויות מנצלות את המבנה הסבוך שלהן, כך שהמפרסמים אינם מסוגלים להבין בבירור את העלויות האמתיות של פעולות השיווק שעליהן הם משלמים.
המפרסמים מצדם, מחפשים תובנות טובות יותר לגבי מיקומי הפרסום בפועל, מי רואה אותם, ומהו הערך העסקי שלהם והם אינם מקבלים זאת.

Lack of Data Ownership – העדר בעלות של נתונים. המשווקים והסוכנויות נועלים את משיכת הנתונים על ידי הלקוח. עולה השאלה במקרה והלקוח עוזב את הסוכנות, למי שייכים הנתונים שהסוכנויות מאחסנות אצלן ומשווקות למשווקים?
הפתרון - להיות הבעלים של הנתונים.

COMPLEX LANDSCAPE – מבני חברה מורכבים. ישנה הצפה של ספקי שירותי נישה שמוסיפים עלויות ואינם יעילים בפועל.

המפרסמים מבינים שהמודל הוא בעייתי ומתקדמים מהר מאד לשינויו. הבסיס להחלטה צריך להיות מהי רמת השליטה שהמפרסם מעוניין בה.
קצת נתונים:
18% מהמפרסמים מעבירים את פעילות ה- Programmatic רכש המדיה, In-house.
47% אחוז מהחברות עוברות לטפל בחלק מפעילות ה– Programmatic, In-house.
22% מהחברות כרגע לא מתעתדות להעביר את יכולות הפרסום האלו In-house.
13% מהחברות בדקו את האפשרות להעביר את יכולות אילו In house אך החליטו שלא להמשיך עם זה.

הפתרון שAccenture מציעה ללקוחות מחזיר את השליטה לחברות.
החברה מציעה מספר פתרונות מקצה לקצה המוכיחים כי הם מובילים לעלייה גדולה ברווחים ומכפילים את המכירות הדיגיטליות:
איחוד טכנולוגיות הפרסום לפלטפורמה אחת
העברת בעלות על הנתונים והטכנולוגיה לידי הלקוח
שליטה גדולה יותר של המפרסם על אסטרטגיית הפרסום


שקיפות המבוססת על ROI
לחברה יכולת מדידה והשוואה בקנה מידה בינלאומי המועילה בהחזר ההשקעה
Accenture מעניקה תמיכה טכנית בהטמעת הטכנולוגיה ומלווה בכל התהליכים העסקיים והתפעוליים. תשתיות שהחברה מספקת ניתנות ללקוח כשירות.


החברה נותנת ייעוץ פרוגרמטי In-house ועוזרת למפרסמים להחזיר את השליטה על יכולות המדיה שלהם, זאת על ידי בניית אסטרטגיות פרסום ממוחשבות לטווח הארוך, טכנולוגיות מיקור פנים, המצאת מודלים תפעוליים ויצירת יכולות פנימיות.


החברה עוזרת למפרסמים להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר על ידי מתן שירות טוב יותר לקהל הצופים שלהם, הפעלת מסעות פרסום שקופים ושקולים במנועי החיפוש עם שילוב תכני וידאו וקידום ממומן במדיה החברתית.


מיגל ליאבנה (ראש ,תחום - "Digital Factory" בAccenture - אירופה) הרצה על טרנספורמציה דיגיטלית – מה צריך לעשות בכדי להצליח בזירה הדיגיטלית? חברות שמצליחות בשדה הקרב הדיגיטלי מבינות ש: א. מתחולל שינוי (Disruption) ב. במהירות חסרת תקדים ג. הוא מונע על ידי תוכנה וחווית הלקוח, ו- ד. ההצלחה חמקמקה ודורשת שינוי מהותי בארגונים ובמודלים התפעוליים. - ליאבנה סקר בהרצאתו את ארבעת האלמנטים הללו והראה כי אסטרטגיה אחת שעובדת היא הגדרת "מפעל דיגיטלי" בכדי לייצר מוצרים דיגיטליים, למשוך ולשמור על כישרונות דיגיטליים מובילים ולפעול כקטליזטור של שינוי דיגיטלי.
תהליך השינוי שעובר על חברות כיום:


מדד S&P מראה כי תוחלת החיים הממוצעת (בשנים) של חברה בשנת 2026 יהיה 14 שנים בלבד. ירידה של 84% משנת 1935 בה תוחלת החיים של חברה הייתה 90 שנים.
נתון זה מראה שכיום, שיעור התחלופה (Replacement rate) של חברות במדד S&P 500 הוא שבועיים בלבד ו-50% מהחברות במדד יתחלפו בעשר שנים הקרובות.


הסיבות לכך:
1) רכישות ומיזוגים של חברות
2) הפרעה דיגיטלית - השינוי המתרחש כאשר טכנולוגיות דיגיטליות חדשות ומודלים עסקיים משפיעים על הצעת הערך של מוצרים ושירותים קיימים.

חברות מצליחות מודעות לנושאים הבאים:

הן מבינות שמתחולל שינוי - הוא מגיע מסטארט-אפים ומילידים דיגיטליים אשר מאתגרים את מודלי התפעול המסורתיים.


השינוי מתחולל במהירות לא צפויה - לדוגמא, נתונים מראים את ממוצע ההכנסות של חברות בעשר שנים: הכנסות מייקרוסופט ואינטל בין השנים 1990-2000 גדלו ב- 7 מיליארד דולר לשנה. בין השנים 2006-2016 ההכנסות של גוגל, אפל, פייסבוק ואמאזון גדלו ב- 42 מיליארד דולר בשנה, ולעומת זאת, בשש שנים בלבד, בין השנים 2011 – 2016 ההכנסות של טסלה, אובר, ספוטיפיי ו- B&B Air גדלו מ- 1 מיליארד ל- 19 מיליארד דולר.


השינוי מונע על ידי תוכנה וחוויית הלקוח - כל חברה, בכל תעשייה הופכת להיות חברת תוכנה כאשר חוויית הלקוח וחוויית העובד הם המכתיבות את האג'נדה. התוכנה תהיה זו שתכריע אם עסק יצליח או לא.


ושההצלחה היא חמקמקה – המעבר לביצוע דיגיטלי קשה מהסיבות הבאות:
ישנו מחסור בכישרונות דיגיטליים
מחסור בכלים המודדים את הצלחת קמפיין השיווק וכמות המכירות בזמן אמת.
טכנולוגיות חדשות ומורכבות המשתנות בתדירות גבוהה.
העובדה שארגונים גדולים עדיין נשענים על מערכות לגאסי. מערכת מסורבלת אשר מקשה את ההבנה והתקשורת עם קהל הצרכנים.
יכולות נמוכות בהפעלת בדיקות שוק
המעטה בערכו של הקילומטר האחרון (the last mile)
דפוס חשיבה של IT אל מול מוצר
חוסר אמפתיה של הלקוח

לגרום לחברות "לרוץ" מדי יום הוא לא דבר פשוט. המבנה הארגוני והמודלים התפעוליים נוקשים מדי בכדי שיוכלו לאפשר לארגון תגובה מהירה. נדרש שינוי הלך הרוח בכדי לאמץ את העקרונות בזריזות ולהעצים את בעלי המוצר לעבוד באופן עצמאי, ולבנות צוותים שהכישרון הדיגיטלי שלהם הוא הערך העליון.

מפעל דיגיטלי היא קבוצה של בעלי יכולות לזיהוי, עיצוב, פיתוח, בדיקה, ניסוי ומדידת קנה המידה של מוצרים דיגיטליים חדשים ואספקת שירותי שיווק אשר יתנו ערך לשוק.


המפעל הדיגיטלי של Accenture עושה בדיוק את כל אלו. הוא מזהה מהו הערך של רעיון, מאפשר ניסוי ולמידה מהירים, משתף פעולה עם כל הecosystem, בונה את מערך הכישרונות דיגיטליים ואת שיטות העבודה, מאיץ את המסע של הרעיון לביצוע וגורם לדיסציפלינות השונות לעבוד יחד.

Accenture הינה חברת הייעוץ הטכנולוגית הגדולה בעולם המניעה חדשנות ומספקת שירותים מקצועיים מקצה לקצה עם טווח רחב של פתרונות בתחומי אסטרטגיה, ייעוץ, דיגיטל, טכנולוגיה ותפעול. Accenture מעסיקה 470 אלף עובדים בקירוב, המעניקים שירות ביותר מ- 120 מדינות. Accenture נכנסה לישראל בשנת 2001ומעסיקה כ–100 עובדים כאשר בראשה עומד מר שמעון אלקבץ, מנכ"ל Accenture ישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il