TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לנובו הכריזה על Lenovo TruScale - פתרון לשירותי תשתית לפי צריכה בהתאם לרמת השימוש


Lenovo_TruScale_visual_1_v2
שירות תשתיות חדש המספק ללקוחות פתרונות יותר גמישים, קלים ויעילים

ארגוני IT יכולים לפרוס ולרענן את החומרה בדאטה סנטר, את פתרונות התוכנה ואת השירותים מבלי לבצע השקעה הונית
הלקוחות משלמים עבור השימוש באמצעות מודל גמיש מבוסס צריכה שמבחינה כלכלית דומה לשימוש בשירותי ענן


הלקוחות יכולים לעקוב אחר השימוש בזמן אמת באמצעות לוח מדדים ייחודי
לנובו (HKSE: 992)(ADR: LNVGY), חברה ברשימת Fortune Global 500 ומובילה טכנולוגית בתחום 'הטרנספורמציה החכמה', הכריזה על Lenovo TruScale, פתרון תשתיות בשימוש מקיף מבוסס צריכה. Lenovo TruScale הוא פתרון מבוסס מנוי המאפשר ללקוחות להשתמש ולשלם עבור החומרה והשירותים בדאטה סנטר שלהם - בארגון או בכל מקום מועדף אחר שהלקוח מעדיף - מבלי שהם צריכים לשלם עבור הציוד.


העסקים בימינו, והמנמ"רים בעידן הנוכחי, דורשים תשתית דאטה סנטר שמאפשרת צמיחה ואינה מגבילה אותם. עסקים, בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית, זקוקים ליכולת לשלב טכנולוגיות ועומסי עבודה חדשים ביעילות ובקלות, לעיתים קרובות בתוך מסגרת מכבידה מאוד הבנויה ממגבלות משאבים, תקציבים והון. לעיתים קרובות מדי אנשי ה-IT מבזבזים זמן רב מדי על מטלות אדמיניסטרטיביות ותחזוקת מערכות במקום להשקיע בחדשנות.


פתרונות IT מודרניים צריכים לתמוך בשינוי גודל ובעדכונים אוטומטיים. השימוש במיקור חוץ עבור ניהול משאבים יכול לעזור לארגוני IT להתמקד בחדשנות במסגרת העסקית. לפי IDC, 63% מאנשי הרכש בתחום ה-IT ציינו שבעת בחירת ספק התשתית, הזמינות של מערכת תשלומים גמישה או תשלום לפי שימוש היא גורם חשוב מאוד.


בכדי להציע פתרון לצרכים הללו מציגה לנובו את שירות התשתיות Lenovo TruScale, התייחסות חדשה לרכש של משאבי IT המבוסס על מנויים ותשלום על פי צריכה. באמצעות מודל הצריכה החדש הזה הלקוחות אינם נוטלים בעלות הונית על החומרה ועל נכסי IT אחרים, והם משתמשים עבור מה שהם משתמשים בו כחלק מההוצאות התפעוליות שלהם. פורטפוליו המוצרים של ThinkSystem ו-ThinkAgile זמין באמצעות הפתרון הזה שכולל התקנות חומרה, פריסה, ניהול, תחזוקה וגם הסרה.


פתרון Lenovo TruScale מציע מודל לפי צריכה אמיתי ללא כל התחייבות לצריכה מינימלית. עם Lenovo TruScale הלקוחות משלמים רק עבור קיבולת השימוש שלהם בעת שעומסי העבודה פועלים. בנוסף, ניתן לבצע התאמות לקיבולת, מעלה ומטה, כדי להתאים אותה לדרישות העסקיות, וכדי להבטיח שתשתית ה-IT היא בדיוק בגודל הנכון, בכל עת. פתרון המדידה הייחודי של לנובו נותר מחוץ למישור הנתונים של הלקוח: הוא מספק את היתרונות במודל כלכלי שדומה לשימוש בענן עם הביטחון של חומרה שנמצאת באתר הלקוח. מבנה התמחור החודשי פשוט להבנה והוא כולל את כל התשתיות הקשורות (תחזוקה, שירותים, ניטור מרחוק ומעקב אחר בריאות המערכת) בחשבון אחד.


"פתרון TruScale לפי צריכה של לנובו הוא מהפכני ומשנה את הדרך בה מחלקות IT רוכשות ומרעננות את תשתית הדאטה סנטר שלהן. הלקוחות, בהתאם למודל המנויים שלנו, משלמים עבור מה שהם משתמשים בו, ומוציאים מהתמונה את הסיכון בצורך לבצע השקעה הונית מראש", אמרה לאורה ללטרלו, סגנית נשיא ומנכ"לית שירותים בקבוצת הדאטה סנטר של לנובו. "הפתרון שלנו ניתן ליישום עבור כל תצורה שעומדת בצרכים של הלקוחות - אחסון נרחב, מיקוד בשרתים, יתירות על או מחשוב עתיר ביצועים - והוא ניתן להתאמה לפי התכתיבים העסקיים".


"לנובו מאיצה את השינוי החכם והמסע הדיגיטלי של הלקוחות שלנו בכך שהיא מספקת להם דרך חדשה ובטוחה לפריסת תשתית. העובדה שאנחנו מוציאים מהמשוואה את הצורך בהוצאה הונית בעת רכישת ציוד IT, והחלפתה במנוי מבוסס מנוי, עוזרת ללקוחות להתמקד כעת בתמיכה בצמיחה העסקית שלהם, כשהם יודעים שלרשותם עומדת סביבת עבודה בגמישות הנכונה", אמר רודריק לאפין, סגן נשיא בכיר ומנהל לקוחות ראשי בקבוצת הדאטה סנטר של לנובו. "שירות התשתיות Lenovo TruScale משלב את הגמישות הכלכלית של הענן עם הביטחון של נתונים שנמצאים בארגון, והוא מעניק ללקוחות יותר זריזות, יעילות ופשטות בתפעול שלהם".


לנובו מבינה שהערך של פתרון מנויים אמיתי הוא היכולת של הלקוחות לבחון את הצריכה שלהם בזמן אמת, כך שהם יוכלו לשלוט בהוצאות ולהעריך אותן מראש. הלקוחות של Lenovo TruScale זוכים לקבל נראות רציפה לצריכה שלהם דרך פורטל הלקוחות. פורטל זה, יחד עם מנהל הצלחת הלקוחות שמוקצה להם, מאפשר ללקוחות לקבל גישה קלה בכל רמת פירוט שהם זקוקים לה, וכן נתיבים ברורים לקבלת החלטות בכל היבט שהם זקוקים לו.


הפתרון מבוסס הצריכה Lenovo TruScale זמין דרך נציגי המכירות של לנובו ובאמצעות השותפים בערוץ בכל רחבי הגלובוס. לנובו פועלת יחד עם שותפים אסטרטגיים בכדי להתאים את המודלים העסקיים של Lenovo TruScale כך שיתאימו לצרכים של הלקוחות שלהם. למידע נוסף בקרו בכתובת http://www.lenovo.com/TruScale.

אודות לנובו: לנובו (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) היא חברת Fortune 500 בשווי 45 מיליארד דולר, עם חזון להפוך למובילה עולמית בטרנספורמציה חכמה באמצעות מכשירים חכמים ותשתית היוצרים את חוויית המשתמש הטובה ביותר. לנובו מייצרת את אחת ממשפחות המוצרים המחוברים הגדולות בעולם, כולל טלפונים חכמים (מוטורולה), טאבלטים, מחשבי PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) ותחנות עבודה, כמו גם מכשירי AR/VR ופתרונות בית/משרד חכמים.


פתרונות הדור הבא של הדאטה סנטר של לנובו (ThinkSystem, ThinkAgile) יוצרים את היכולת ומאפשרים את כוח המחשוב המשנים את פני העסקים והחברה. לנובו פועלת כדי לעורר את השונות ולבנות עתיד חכם עבור כולנו. הצטרפו אלינו ב-LinkedIn, בטוויטר (@Lenovo), ב-פייסבוק וב-אינסטגרם, או בקרו אותנו ב- www.lenovo.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il