TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלטפורמת הניהול המרכזית של Sophos מציגה יכולות ניהול מלאים


sophos
תוספת יכולות ניהול של XG Firewall לפלטפורמת Sophos Central מאפשרת לנהל אבטחת נקודות קצה ורשת ממסך אחד

Sophos (LSE: SOPH), מובילה גלובלית באבטחת נקודות קצה ורשת, שפתרונותיה מופצים בישראל על ידי Power Communication וחברת אבנת תקשורת בע"מ, מודיעה היום כי ניהול פתרון הפיירוול מהדור הבא, Sophos XG Firewall, זמין כעת ב- Sophos Central, דבר שמשלים את פורטפוליו פתרונות אבטחת המידע בפלטפורמת ניהול אחת מבוססת ענן. שותפיה של Sophos ולקוחותיה יכולים כעת לנהל את הגנת הדור הבא שלהם לנקודות קצה ורשת ממסך אחד.


בנוסף ליעילות בניהול פתרונות מרובים בפלטפורמה אחת מבוססת ענן, זמני הזיהוי והתגובה לאיומים משתפרים על ידי Security Heartbeat שבטכנולוגית האבטחה הסינכרונית של Sophos (Synchronized Security). הגישה המתקדמת הזאת מאפשרת שיתוף התראות אודות אירועים ישירות בין פתרונות Sophos לרשתות ונקודות הקצה. ה- XG Firewall מתקשר ישירות עם פתרונות Sophos לנקודות קצה על מנת להגן באופן פרואקטיבי, יפריע לשרשרת ההתקפה על ידי בידוד מכונות ויפעל לעצירת ההתקפה. Sophos Central יוצר ביעילות מערכת אבטחה שיכולה למנף בינה מלאכותית ב- Intercept X עם EDR על מנת להגיב מהר יותר ובצורה אפקטיבית יותר לעומת הפתרונות לבדם.


"למחלקות מערכות המידע אין את המשאבים על מנת להגיב לנפח ההתקפות, שלא חדלות מלהתרחש ומשתנות כל הזמן. איומים מתוחכמים דורשים פתרונות אבטחה חכמים רב-שכבתיים ובעלי יכולות חיזוי, שיכולים לעבוד יחד כמערכת. עם Sophos Central, שותפים ולקוחות מקבלים גישה לכל טכנולוגיות הדור הבא של Sophos ויכולים ליהנות מיתרון של חידושים באבטחת סינכרונית ממיקום אחד בלבד," אמר דן שיאפה, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל, מוצרים, ב- Sophos. "נוף האיומים התפתח וכעת הגישה שלנו להגנת תשתית מערכות המידע התומכת בעסק, חייבת להתפתח. כל מחלקת מערכות מידע, גדולה או קטנה, חייבת באבטחה חדשנית, אינטגרטיבית וניתנת לגידול. Sophos Central מספקת כל זאת עם נראות מלאה לגבי מה שקורה והיכן".


Sophos Central, שהושקה לראשונה ב- 2015, מעבדת כיום יותר מ- 8 מיליון אירועים בדקה עבור יותר מ- 82 אלף לקוחות סביב העולם.


בנוסף ל- XG Firewall ולאבטחת נקודות קצה מבוססת בינה מלאכותית, שותפים ולקוחות יכולים לנהל הגנת web, אימייל, רשת אלחוטית, שרתים ומובייל באמצעות Sophos Central. מערכת ניהול ייעודית לשותפים מפשטת את הניהול העסקי ומאפשרת ל- MSP לנהל ביעילות לקוחות רבים.


איומים שהופיעו לאחרונה, כמו Emotet וכופרות ממוקדות כמו Matrix ו- SamSam, מדגימים את הדרכים בהן פושעי סייבר ממשיכים לשנות את טקטיקות ההתקפה שלהם על מנת להישאר אפקטיביים תוך מקסום הרווח שלהם. חידושי ה- Next-Gen ב- XG Firewall ו- Intercept X, המשולבים באבטחה סינכרונית חכמה, יחד עם הניהול הפשוט של Sophos Central, חיוניים לשמירה על רמת אבטחת המידע וקבלת יכולת תגובה מהירה לכל התקפה.


ניסיון ללא תשלום של XG Firewall ו- Intercept X advanced, זמין עבור לקוחות Sophos ושותפיה סביב העולם. ניתן לקבל גם מידע נוסף אודות Sophos Central

אודות Sophos
Sophos מובילה בפתרונות הדור הבא לאבטחת נקודות קצה ורשת. כחלוצה באבטחה סינכרונית, החברה מפתחת פורטפוליו חדשני של פתרונות אבטחת נקודות קצה, רשת, הצפנות, web, אימייל ומובייל, כך שיעבדו טוב יותר יחד. יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול איומים מתוחכמים ואובדן מידע יקר. פתרונותיה של Sophos זמינים באופן בלעדי דרך רשת גלובלית המונה 26 אלף שותפים רשומים.


מטה Sophos מוצב באוקספורד, אנגליה והיא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ותחת הסמל "SOPH". לפרטים נוספים : www.sophos.com.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il