TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הראל ובנק DVB יממנו עסקת רכישת מטוסים לחברת תעופה אירופאית


הראל פיננסים
רוסאריו קפיטל ומיקי קויש, מומחה בתחום הלוואות והחכרות מטוסים, ייעצו לצדדים וליוו את העסקה
חברת הביטוח הראל חברה לאחרונה לבנק הגרמני DVB לטובת עסקת מימון רכישת מטוסים עבור חברת תעופה אירופאית בהיקף של כ- 40 מיליון דולר (20 מיליון דולר לכל צד). עסקת הסינדיקציה, נוצרה לאחר ש- DVB, מהבנקים המובילים בעולם בתחום מימון המטוסים, שם לו ליעד ביצוע שיתופי פעולה עם משקיעים ישראלים. הבנק זיהה כי תחום מימון המטוסים לחברות זרות אינו מפותח דיו בשוק הישראלי וכי רק לאחרונה משקיעים מקומיים החלו להתעניין בפוטנציאל הגלום בו.

ההלוואה לחברת התעופה האירופאית הינה עבור רכישת 2 מטוסי בואינג חדשים מדגם: 737-8max. הבנק ינהל את ההלוואה ויחזיק בנתח משמעותי ממנה לאורך כל תקופת חייה.

תחום מימון המטוסים העולמי הינו תחום חדש הנתפס כנכס מניב, בעל נזילות גבוהה בשוק צומח, הנהנה מביקושים עולים הודות לגידול בתיירות ובעסקים בעולם. השקעה בעסקה זו מאפשרת להשיג תשואות עודפות עם מתאם נמוך לשוק ההון.

רוסאריו קפיטל ומיקי קויש, מומחה בתחום הלוואות והחכרות מטוסים, ייעצו לצדדים וליוו את העסקה.

נדב רבן, מנכ״ל רוסאריו קפיטל חיתום: "בשנה האחרונה השקענו מאמצים רבים בכדי ללמוד את תחום מימון המטוסים, לייצר בו מומחיות וגישה לעסקאות המעניינות ביותר. מדובר על תחום עם פוטנציאל אדיר למשקיעים ישראלים בעל מאפיינים ההופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד. זהו תחום המבטיח בטווח הארוך למשקיעים תשואה אטרקטיבית יחסית בסיכון נמוך, בעולם בו משקיעים גלובליים פועלים לגיוון מקורות האשראי שלהם. הבחירה של שחקן כה משמעותי כמו DVB לשתף פעולה איתנו ועם משקיע חדשני ומקצועי בדמות הראל הינה הבעת אמון בשוק המקומי".

מיקי קויש הוסיף: "תחום ההשקעה בשוק התעופה העולמי הינו תחום חם המושך אליו בשנים האחרונות גופי השקעות מכל העולם. לאחרונה, גם המשקיעים המקומיים החלו לגלות את הפוטנציאל הגלום בתחום, מה שהיה מורכב עד היום, טרם היה מענה מקצועי לוקאלי, ואנחנו מקבלים פניות מעוד ועוד משקיעים המבקשים לאתר עבורם הזדמנויות השקעה אטרקטיביות. אני מברך את הראל על זיהוי הפוטנציאל ועל החבירה ל-DVB, מה שיאפשר לה כניסה חלקה לסקטור זה בו נדרשת התמחות. אני מאמין שעסקה זו תהווה סנונית ראשונה לעסקאות מטוסים נוספות הן של הראל והן של גופים מקומיים אחרים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il