TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קליק רוכשת את אטיוניטי על מנת להרחיב ניהול מידע במסדי נתונים ולאפשר ניתוח מידע בזמן אמת


אטיוניטי
שילוב פתרונות אינטגרציית וניהול המידע המובילים של אטיוניטי, ביחד עם פלטפורמת ניתוח המידע המובילה של קליק מעצימה את ערך המידע

קליק, מובילה בניתוח מידע, ואטיוניטי בע"מ (נאסד"ק: ATTU), ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לאינטגרציית המידע ולניהול ביג דאטה, הודיעו היום כי הן חתמו על הסכם מחייב במסגרתו קליק תרכוש את אטיוניטי. על פי תנאי ההסכם, קליק תרכוש את כל המניות של אטיוניטי עבור סך כולל של כ-560 מיליון דולר. בעלי המניות של אטיוניטי יקבלו 23.50 דולר במזומן עבור כל מניה של אטיוניטי, המגלמים פרמיה של 18% על מחיר הסגירה האחרון של אטיוניטי מיום ה-20 בפברואר 2019, שעמד על 19.93 דולר למניה. ההסכם אושר פה אחד על-ידי הדירקטוריונים של קליק ושל אטיוניטי.

בהמשך לרכישה האחרונה של קליק את Podium Data והשקת זרז הנתונים של קליקQlik Data Catalyst)), מספקת אטיוניטי יכולות הזרמת מידע בין פלטפורמות אשר תומכות במעבר לענן וניתוח מידע בזמן אמת. רכישה זו ממשיכה לבדל את קליק בכך שהיא מאפשרת לה לספק יכולת רחבה של ניהול מידע במסדי נתונים ומוסיפה לשורותיה צוות מנוסה של מומחי data.


בהתאם לחזון של Qlik לגבי הדור השלישי של בינה עסקית , אסטרטגייה חזקה לניהול מידע יוצרת את הבסיס לאסטרטגיית ניתוח מידע במסדי הנתונים, המניעה תובנות ומשנה פני ארגונים.

מייק קאפון, מנכ"ל קליק, מסר: "כוחה של אטיוניטי בהעברת מידע בזמן אמת בסביבות ענן מורכבות, תציב את קליק, באופן ייחודי, במקום בו היא תוכל לסייע ללקוחותיה להוביל מידע ולמצב את אסטרטגיית ניתוח המידע במסדי הנתונים שלהם. אטיוניטי הוכיחה צמיחה חזקה בשוק גדול ויחד אנחנו במקום טוב יותר לשרת את הלקוחות הארגוניים שלנו, יחד עם האיקו-סיסטם של השותפים שלנו, כדי לפתור את הבעיות המאתגרות ביותר בתחום המידע."

שמעון אלון, יו"ר ומנכ"ל אטיוניטי, מסר: "אנו נרגשים להצטרף לקליק, וכך לשלב את יכולות אינטגרציית המידע וניהול הביג-דאטה שלנו עם המובילה בניתוח מידע, כדי להאיץ את ההצלחה שלנו. אנו מאמינים שהעסקה משרתת היטב את טובתם של בעלי המניות (stakeholder) של אטיוניטי ומספקת לאטיוניטי חשיפה והיקף פעילות נוספים, שישרתו את מימוש התכניות האסטרטגיות שלנו, כאשר אנו ממשיכים לספק ללקוחותינו את המוצרים והשירותים המובחרים אליהם הם כבר התרגלו לצפות."

בעולם שמסתמך יותר ויותר על ניבוי באמצעות ניתוח מידע ובינה מלאכותית, העברת נתונים רציפה בזמן אמת על פני סביבות ענן מרובות ואגמי נתונים (data lakes), הפכה לעניין עסקי קריטי. עם אטיוניטי, קליק תספק ללקוחותיה פתרון ניהול מידע ארגוני מורחב, כדי להפוך את המידע הגולמי שלהם למשאב מידע מודע שניתן לשלוט בו.

בהתבסס על מערכת השותפים הנרחבת של קליק, רכישה זו תמשוך לחיקה את רשת השותפים של אטיוניטי, וכך תרחיב אף יותר את הגישה של קליק לשוק ותחזק את ניהול אגמי הנתונים שלה ואת שותפיות תשתיות הענן שלה, ובתוכם את Microsoft, Amazon AWS, Cloudera ו-Snowflake.

כדי ללמוד עוד על יכולות ניהול המידע המורחבות של קליק יחד עם אטיוניטי, הירשמו לוועידת ה-Qlik Qonnections שתיערך ב-13-16 במאי בדאלאס, טקסס, ולאחר מכן בערים נבחרות ברחבי העולם.

לוח זמנים ואישורים
השלמת העסקה כפופה לתנאי השלמת עסקה מקובלים, לרבות אישור בעלי המניות של אטיוניטי ואישור מרשויות רגולטוריות רלוונטיות. העסקה צפויה להיסגר במהלך הרבעון השני.


ג'יי.פי. מורגן משמשת כיועצת פיננסית בלעדית לאטיוניטי ועוה"ד עידו צמח ודניאל כהן ממשרד גולדפרב זליגמן ודייוויס פולק ורדוול משמשים כיועציה המשפטיים. קירקלנד אנד אליס שימשה כיועצת המשפטית לקליק. מורגן סטנלי וגולדמן סאקס משמשים כממנים בעסקה.


אודות אטיוניטי
אטיוניטי היינה ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לאינטגרציית המידע ולניהול ביג דאטה המאפשרים גישה, שיתוף והפצה וניהול של נתונים, בסביבה הטרוגנית של מסדי נתונים, בארגונים ובסביבת הענן. פתרונות התוכנה של החברה כוללים שכפול מידע, ניהול מידע, ניהול נתוני בדיקה, איתור שינויים בנתונים בזמן אמת (CDC) קישוריות מידע בזמן אמת, שכפול קבצים במסדי נתונים (EFR), ניהול העברת קבצים (MFT) אוטומציה של מחסני נתונים, ניתוח שימוש במידע והעברת מידע לענן.

אטיוניטי סיפקה פתרונות תוכנה חדשניים לארגונים מובילים מזה כ- 20 שנה שהוטמעו בהצלחה באלפי ארגונים בכל העולם. אטיוניטי מפיצה את מוצריה באופן ישיר ועקיף באמצעות הסכמים עם שותפים כגון Microsoft, Oracle, IBM ו- HP. ממשרדיה הראשיים הממוקמים בבוסטון, אטיוניטי משרתת את לקוחותיה באמצעות חברות בנות בצפון אמריקה, אירופה והמזרח הרחוק וכן באמצעות רשת של שותפים מקומיים. למידע נוסף,בקרו ב www.attunity.com או בבלוג החברה ןהצטרפו לקהילה שלנו בפייסבוק, טוויטר, לינקדין ויוטיוב.

אודות קליק
החזון של קליק הינו עולם עשיר ביכולות ניתוח מידע, שבו כל אחד יכול להשתמש בנתונים כדי לפתור את הבעיות המאתגרות ביותר שלו. רק פלטפורמת ניהול וניתוח הנתונים של קליק משלבת מקצה לקצה את כל הנתונים של הארגון, מכל מקור, ומאפשרת לאנשים בכל רמת מיומנות להשתמש בסקרנות שלהם כדי לחשוף תובנות חדשות. חברות משתמשות בקליק לבחון לעומק את התנהגות לקוחותיהם, להמציא מחדש תהליכים עסקיים, לגלות מקורות הכנסה חדשים, ולאזן את הסיכונים ואת והסיכויים שלהם. לקוחותיה העסקיים של קליק ממוקמים ביותר מ -100 מדינות והיא משרתת למעלה מ-48,000 לקוחות ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il