TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'י.פי. גלובל פאוור מגדילה את החזקתה בפרויקט תחנת הכוח בבאר טוביה


תחנת הכוח באר טוביה
החברה חתמה על הסכמים לרכישת חלקם של משה טרי ומוטי פרידמן בפרויקט בהשקעה של כ-28 מיליון שקל וכן פירעון הלוואה בסך כ-15.7 מיליון שקל
בהנחה שיתר בעלי המניות יממשו את חלקם היחסי, יגדל חלקה של החברה לכ-29% מהפרויקט

ג'י. פי. גלובל פאוור, המנוהלת ע"י חגי מילר, הודיעה היום כי חתמה על הסכמים נפרדים לרכישת מלוא החזקותיהם, זכויותיהם והתחייבויותיהם של מוטי פרידמן ומשה טרי בטריפל-מ, לרבות התחייבות לפירעון הלוואות שניתנו להם על ידי אי.פי.אם אחזקות. נציין, כי טרי ופרידמן מחזיקים יחד ב-20% ממניות טריפל-מ, חברה המחזיקה ב-84% ממניות תחנת הכוח איפיאמ שמוקמת בימים אלו בבאר טוביה וצפויה לייצר כ-450 מגוואט ולספק כ-3.5% מצריכת החשמל בישראל.

בהנחה שכל בעלי המניות של טריפל-מ, ויתר בעלי המניות באי.פי.אם אחזקות, יממשו את חלקם היחסי בממכר, יעמוד חלקה של ג'י.פי. גלובל פאוור על 31.23% מהממכר (כלומר כ- 6.25% בהון המניות של טריפל-מ).

התמורה שתשולם על-ידי החברה, ככל שהחברה תרכוש 6.25% מהון המניות של טריפל-מ, תהיה כ-28 מיליון שקל למוכרים וכן פירעון הלוואה לאי.פי.אם אחזקות בסך של כ-18.75 מיליון שקל. ככל שהחברה תקבל בפועל חלק גדול יותר מהחלק היחסי בממכר, תמורת הממכר תשתנה בהתאם. בתוך כך, יצוין כי ככל שתושלם מכירת מלוא אחזקותיהם של המוכרים בטריפל-מ, כל סכום הלוואה שהועמד להם מאי.פי.אם אחזקות עד למועד המכירה, העומד נכון ליום 31.12.2018 על סך של כ-59.2 מיליון שקל (קרן וריבית), יסולק מתוך תמורת המכירה נטו.

לצורך ביצוע הרכישה, וכן ותשלום החלק היחסי בהתחייבויות המוכרים למימון הפרויקט, לרבות ההתחייבויות להעמדת ערבות בנקאית אוטונומית לטובת המממנים הבכירים של הפרויקט, התקשרה החברה עם חברת הביטוח הפניקס בהסכם הלוואה מסוג "נון-ריקורס" הכולל אפשרות המרה. עסקה זו מתווספת להלוואת מזנין שהעמידה הפניקס לפני כשנה לגלובל פאוור ולא.י.ה פריז אחזקות לצורך מימון שלב הפיתוח של הפרויקט, ובהמשך גם להעמדת ההון העצמי לפרויקט. מאז התקיימה סגירה פיננסית והחלו עבודות ההקמה.

נציין, כי א.י.ה פריז אחזקות שבבעלות אהוד בן ש"ך והינה אחת מבעלות השליטה בחברה, ובנוסף מחזיקה בכ-11% מהון המניות של אי.פי.אמ, העבירה אף היא הודעת קיבול למוכרים וחתמה על הסכמי רכישה נפרדים עם המוכרים והסכם הלוואה עם הפניקס לרכישת חלקה. השותפים הנוספים באיפיאמ אחזקות שמחזיקה ב-51% מטריפל-אמ הם לאומי פרטנרס (20%) וקרן נוי (20%).

חברת ג'י.פי גלובל פאוור בע"מ נוסדה בשנת 1999 על ידי ניסן ודנה כספי ופועלת כיזמית בתחום ייצור החשמל משנת 2001. החברה מוחזקת בשליטה משותפת של משפחת כספי וקבוצת פטרולגז (אהוד בן ש"ך). גלובל פאוור מתמחה וממוקדת בתחום תחנות כח מונעות גז טבעי או ביו-גז (אנרגיה מתחדשת). החברה מחזיקה ומפתחת צבר תחנות כח משמעותי ומפוזר, אשר 7 מתוכן, בהיקף של כ-54 מגה וואט ובהיקף השקעה של כ-221 מיליון שקל זמינות להקמה. בנוסף, החברה השלימה תקופת ייזום ופיתוח בת למעלה מ-10 שנים במימון עצמי של בעלי המניות בהיקף כספי כולל של כ-50 מיליון שקל. מנכ"ל החברה הינו חגי מילר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il