TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SMS חדש


ESET
פרצנו לך לטלפון שלם לנו 500$ ולא נפיץ סרטון מיני שלך

ביממה האחרונה התקבלו בחברת אבטחת המידע ESET בישראל דיווחים על הודעות SMS שנשלחות לישראלים וטוענת כי מכשירם נפרץ ואם לא יעבירו סכום כסף בביטקוין התוקף יפיץ סרטון מיני שלהם לכל אנשי הקשר.


"שלח 500$ בביטקוין... אחרת אני אשלח לכל אנשי הקשר שלך סרטון שלך 'מענג את עצמך', פרצתי למכשיר שלך וצילמתי אותך" כך נכתב בהודעת SMS שנשלחה לישראלים ביממה האחרונה. לתופעה קוראים בשפה המקצועית Sextortion הונאות סחיטה מינית.

בפועל אין צורך לדאוג, זוהי שיטת מצליח שלמרבה הצער עובדת. המכשיר לא באמת נפרץ ואין לאף אחד סרטון שמתעד אתכם.


"אנחנו רואים התפשטות רחבה בישראל במהלך השנה האחרונה, של התופעה של הונאות של סחיטה מינית, הנקראות באנגלית sextortion" מסביר אמיר כרמי מנהל הטכנולוגיות ב-ESET ישראל. "מדובר בתעשייה שמניעה את עצמה, כלומר גם אם אדם אחד מתוך 1,000 או מתוך 5,000 הודעות שנשלחות משלם את הכופר, מדובר בפעולה משתלמת מבחינת העבריינים שמריצים את ההונאה, וכך הם כנראה יפעילו אותה מחדש במתכונות שונות עם רשימות אחרות של קורבנות פוטנציאליים"


כרמי ממליץ "פשוט להתעלם מההודעות הנ"ל ולמחוק אותן. במקרה של הודעת סחיטה בה מצורפת סיסמה בה אתם משתמשים או השתמשתם בעבר, וודאו שהחלפתם אותה בכל החשבונות שלכם, וכאשר אני אומר החלפתם, אני לא מתכוון להחלפה של ספרה אחת בסיסמה אלא סיסמה חדשה לחלוטין."


בחודשים האחרונים דווח על מיילים בסגנון הזה הן בעברית והן באנגלית המבשרים כי המחשב נפרץ ותועדו כל החומרים המיניים שצפה בהם הקורבן, לעיתים גם בצירוף הסיסמא של קורבן לחשבון המייל או חשבונות אחרים. התוקפים ששולחים את המייל דורשים סכום כסף בביטקוין תוך 48-72 שעות. בפועל אין באמת פריצה למחשב אבל למרבה הצער המייל הזה הרתיע גולשים וגם להם לשלם. כך נצפו הארנקים הדיגיטליים של התוקפים מתמלאים בכסף.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

7/2/19
1. יפה מאוד ומרשים שאתם חברת האבטחה ESET הראשונים שידעו לנתח את המצב לגופי המדיה שמדווחים לציבור הרחב בהתחשב שבימים אלו מתקיימת תערוכת הסייבר בישראל ,זה - מאקפיי
יפה מאוד ומרשים שאתם חברת האבטחה ESET הראשונים שידעו לנתח את המצב לגופי המדיה שמדווחים לציבור הרחב בהתחשב שבימים אלו מתקיימת תערוכת הסייבר בישראל ,זה מרשים שאתם הראשונים .. שא-פו!

לפי דיווחי המשטרה מדובר בכמה מאות אנשים בלבד למרות שבשיטת מצליח סביר יותר שזה יהיה כמה עשרות אלפי אנשים ,
כנראה התבססו על מאגר פרוץ של מספרי טלפון של גברים בטווח גילאים רלוונטי.
מה שתמוהה זה שכל "אחד" בעולם יכול לשלוח הודעות סמס לכל אזרחי ישראל מבלי שמשתמשי הקצה קרי: "אזרחי מדינת ישראל" "לקוחות חברות הסלולר" יוכלו להתגונן על פי חוק בסמס חוזר המכיל, במילה "הסר"(מרשימת התפוצה של השולח) שמעוגן בחוק הרשמי של מדינת ישראל חוק "הספאם"!
תמוהה מאוד שחברות הסלולר מאפשרות לסמסים להישלח ללקוחותיהם בצורה סיטונאית מבלי שהשולחים זקוקים להזדהות מבלי שיחסמו מבעוד מועד על ידיהם בעת מעמד שליחת מאות ואלפי הודעות סמס לא חוקיים על ידי עבריינים.. בעצם נראה "שכנראה" חברות הסלולר הם שותף מרכזי בכך ש"מאפשרים" באין מפריע לעבריינים לשלוח מאות ואלפי סמסים ללקוחותיהם המשלמים . מבלי שיעשו דבר לעצור זאת בזמן פעולה סביר.. היות וזאת תופעה פסולה שקיימת כבר שנים!
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il