TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סלקט מודיעה על התחלת שת"פ עם אוניברסיטת וושינגטון לניסוי קליני ראשון בארה"ב


סלקט ביוטכנולוגיה
הניסוי יבחן את השימוש בטכנולוגיית ברירת תאי הגזע של סלקט בהשתלות מוח עצם

• שי ירקוני, מנכ"ל סלקט: "הטכנולוגיה שלנו מעוררת עניין מרכזים הרפואיים המולכים בארה"ב; פוטנציאל לחולל מהפכה בעולם השתלות מח העצם ולסייע למיליוני חולים"


חברת סלקט ביוטכנולוגיה (נאסד"ק:APOP) המפתחת טכנולוגיה חדשנית לברירת תאי גזע, הודיעה היום (ב') על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם אוניברסיטת וושינגטון, שמטרתו לקבוע את מידת הבטיחות והסבילות בניסוי שלב I / II בעת השימוש בטכנולוגיה ה-ApoGraft בהשתלות מוח עצם.


הניסוי המתוכנן הינו הניסוי הקליני הראשון שמתבצע בארה"ב תוך שימוש בטכנולוגיית ה-ApoGraft שפיתחה החברה לברירת תאי גזע ואשר נועדה למנוע את מחלת השתל נגד המאכסן המתפתחת בעקבות השתלת מוח עצם.


את שיתוף הפעולה בין סלקט לבין אונ' וושינגטון יוביל ד"ר John DiPersio, מנהל המרכז לגנטיקה ואימונותרפיה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת וושינגטון ונשיא האגודה האמריקנית להשתלת דם ומוח עצם, וד"ר Mark Schroeder, מומחה להשתלת מוח עצם מהחוג לאונקולוגיה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת וושינגטון.


קליטה מלאה של מח העצם, ללא תופעות לוואי
בעבר דיווחה החברה על נתוני בטיחות חיוביים בניסוי מתמשך שמבוצע מחוץ לארה"ב והיא צפויה לדווח על תוצאות ביניים נוספות במהלך המחצית הראשונה של 2019. הניסוי הקליני הפתוח, הכולל 12 חוליםשגיוסם צפוי להיות מושלם במהלך הרבעון השני של 2019, נועד להעריך את הבטיחות והסבילות של תהליך ה-ApoGraft בחולים עם ממאירויות המטולוגיות (סרטן דם), שעברו השתלת תאי גזע.


בנתונים שנאספו לאחר חודש מעקב בקרב מחצית מהחולים בקבוצת המחקר, הודגמה קליטה מלאה של השתלת מוח העצם, ללא תופעות לוואי הקשורות לפרוצדורה.


כמו כן, בשלושת המטופלים הראשונים שסיימו את כל תקופת המעקב, לא נצפו תופעות לוואי קשורות (היעד הראשי) וכן הודגמה קליטה של ההשתלה עוד לפני תום תקופת מעקב של 28 יום שהוגדרה בניסוי.


"זוהי התפתחות משמעותית מאוד עבור סלקט, שמצביעה על כךשהטכנולוגיה המובילה שלנו מושכת את תשומת הלב של המרכזים הרפואיים המוליכים בארה"ב", אמר מנכ"ל סלקט, ד"ר שי ירקוני. "כבר דיווחנו על תוצאות מקדימות חיוביות לניסוי שנערך מחוץ לארה"ב, ואני מאמין ששיתוף הפעולה עם המרכזהמוביל בארה"ב יכול לקדם ולהגביר את המודעות לטכנולוגיה שלנו.


אנו מאמינים שלטכנולוגיית ברירת תאי הגזע, ה-ApoGraft יש פוטנציאל לשפר את חייהם של מיליוני חולים ולעשות מהפכה בתום השתלות מוח העצם–השוק הגדול ביותר בעולם הריפוי התאי, שנאמד במיליארדי דולרים בארה"ב לבדה".


רקע על חברת סלקט
סלקט ביוטכנולוגיה (שמנייתה נסחרת בנאסד"ק בסימול APOP) פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך לברירה של תאי גזע מכל רקמה, אשר מיועדת לשפר את מגוון הטיפולים מבוססי תאי הגזע. הטכנולוגיה של החברה צפויה לספק למרכזי מחקר, לבתי חולים ולחברות הפארמה את הכלים לבידוד מהיר של תאי הגזע מאוכלוסיית התאים הבוגרת, בכמות ובאיכות שמאפשרות טיפולים ופרוצדורות רפואיות במגוון רחב של התוויות בתחום הרפואה הרגנרטיבית (הרפואה המשקמת). הניסוי הקליני הנוכחי שעורכת החברה מתמקד בהשתלות מח עצם במסגרת טיפול במחלת הסרטן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il