TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טוגדר פארמה מינתה ליו"ר את יוחנן דנינו: לשעבר יו"ר מגדל ומפכ"ל משטרת ישראלטוגדר פארמה מינתה ליו"ר את יוחנן דנינו: לשעבר יו"ר מגדל ומפכ"ל משטרת ישראל


יוחנן דנינו
דנינו מכהן כיום כיו"ר בחברת Cyberd, ומשמש כיועץ בכיר בחברות טכנולוגיה וסייבר, ביניהן Black-Cube, SOSA NY
יוחנן דנינו, יו"ר הדירקטוריון הנכנס: "טוגדר בנתה בשנה האחרונה נכסים בעלי פוטנציאל כלכלי רב, הן בהיקף המתקנים וחוות הגידול בארץ ובחו"ל והן בחתימה על הסכמים ברחבי העולם. בכוונתי לקדם את פעילות המחקר והפיתוח וכן טכנולוגיות יחודיות, ולממש ידע שנצבר במשך שנים בישראל בתחום הקנאביס לצורך פיתוח מוצרים שיהוו הדור הבא של מוצרי הקנאביס למטופלים. זאת, על מנת לסייע לחברה בקפיצת המדרגה הבאה, ולהפוך אותה לאחת מהחברות המובילות בארץ ובעולם בתחום הקנאביס הרפואי."

טוגדר (ת"א: טגדר), המתמחה בגידול וייצור קנאביס רפואי, מדווחת על מינוי מר יוחנן דנינו, לשעבר יו"ר חברת הביטוח מגדל ומפכ"ל המשטרה ליו"ר דירקטוריון טוגדר פארמה. יוחנן דנינו שימש בשנים האחרונות יו"ר דירקטוריון חברת הביטוח מגדל ויועץ בכיר לחברת מקנזי. בשנת 1982 התגייס למשטרה וביצע לאורך השנים תפקידים בכירים במשטרה עד למינויו כמפכ"ל בשנת 2011 לכהונה בת 4 שנים. כיום מכהן מר דנינו כיועץ בכיר בחברות טכנולוגיה וסייבר, ביניהן Black-Cube, SOSA NY, ומכהן כיו"ר בחברת Cyberd.

ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר: "אני שמח על הצטרפותו של יוחנן לצוות המוביל של החברה ומשוכנע כי בהנהגתו נמשיך לקדם את החברה בחתימה על הסכמים בישראל ובחו"ל, הרחבת הפעילות למחקר ופיתוח , תוך יצירת שיתופי פעולה עם שחקנים מובילים בתעשיית הקנאביס הרפואי העולמית."

דנינו הוסיף: "שוק הקנאביס הרפואי הוא אחד השווקים הצומחים בעולם אשר מספק הזדמנויות משמעותיות לטוגדר פארמה, בוודאי על רקע אישור הייצוא מישראל. הקהילה הרפואית, קובעי מדיניות מובילים והגורמים המטפלים מודים היום בפה מלא כי התועלות הרפואיות של הצמח הן חד משמעיות. מוצרי צמח הקנאביס מספקים מזור למטופלים מידי יום, בכל העולם ובמגוון רחב של התוויות, בין אם מדובר בחולי סרטן, אפילפסיה, כאב, אוטיזם, דיכאון, פוסט טראומה ועוד."

למר דנינו תואר ראשון במשפטים (LLB) מאוניברסיטת תל אביב והוא חבר לשכת עורכי הדין משנת 1998. בנוסף מחזיק מר דנינו תואר שני במדעי המדינה (MA) מאוניברסיטת חיפה.

חברת טוגדר פועלת בתחום הקנאביס הרפואי באמצעות חברת-הבת גלובוס פארמה, המקימה בימים אלה תשתית חקלאית וטכנולוגית מתקדמת לגידול, ייצור ושיווק תוצרת קנאביס רפואי בישראל ומחוצה לה. החברה היא בעלת הסכמי שיווק והפצה עם חברות מובילות בתחום הקנאביס הרפואי בגרמניה וקנדה, בהיקף כולל של כ-80 טונות תוצרת בשנה. לטוגדר פארמה צוות מומחים בגידול קנאביס עם ידע וניסיון של מעל ל-20 שנה בגידול מעשי של קנאביס, והחברה נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור שיווק בגרמניה ובשוק האירופאי כולו, כולל הגשת בקשה לקבלת היתר אירופאי לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ולקבלת רישיון להפצתם ברחבי אירופה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il