TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

PTCדורגה כטכנולוגיה המובילה בשוק ה- PLM בדו"ח של חברת הייעוץ הבינלאומיתQuadrant


ptc-master-color
PTC שמיוצגת בישראל על ידי מטריקס, הוגדרה כמובילה טכנולוגית מובהקת בשוק ה-PLM העולמי בגין הפגנת מצוינות ביכולות הטכנולוגיות וההשפעה על הלקוחות.

PTC הודיעה כי חברת הייעוץ הבינלאומיתQuadrant Knowledge Solutionsהכריזה עליה כמובילה בשוק העולמי בתחום ניהול מחזור החיים של מוצר (PLM), בגין הפגנת מצוינות ביכולות הטכנולוגיות וההשפעה על הלקוחות.

"PTC קיבלה דירוגים גבוהים עבור פלטפורמת הטכנולוגיה המתוחכמת שלה, אסטרטגית הבידול שלה, במגוון היישומים שהיא מציעה ללקוחות, קלות הפריסה והשימוש, וההשפעה הכללית על הלקוח," אמר וישל שארמה, מנהל חקר התעשייה של Quadrant. "בהתבסס על הדירוגים החזקים האלה, PTCהינה מובילה טכנולוגית מובהקת בשוק ה-PLM העולמי".

במחקר, PTC זכתה לשבחים על כך ששילבה בהצלחה את יכולות ה-PLMשל התוכנה שלה יחד עם טכנולוגיית ה- IoTשלה, המאפשרים ליצרנים לאחד את הנתונים התפעוליים של המוצר שלהם לפלטפורמת IoT. זה מאפשר לנהל את תכנון המוצר, לפקח על הביצועים התפעוליים של המוצר, לעבוד על שיפור ערך המוצר ואיכותו.

סוויטת מוצריה-PLMשלPTC, מאפשרת למשתמשים למנף שרשור דיגיטלי מעודכן ומאוחד של מידע על מוצר; כולל נתונים מקושרים. היכולות העצומות של המוצר מאפשרות לארגונים להפחית את זמן ההגעה לשוק, לקצץ בעלויות ולשפר את האיכות. המשתמשים יכולים לאורך שרשרת האספקה לקיים אינטראקציה עם הנתונים באופן דינמי בתלת מימד – הן על המסך ועל ידי מציאות רבודה. אפשרויות הפריסה הינם רבות, כולל בענן וברשת מקומית.

"אנו גאים להיות מוכרים כמובילים חדשניים בשוק ה- PLM העולמי", אמר קווין וורן, מנהל חטיבת ה-PLM שלPTC. "דירוג זה ממחיש את מסירותה של PTC להוביל את מרחב ה- PLM, עם פונקציונאליות הליבה שלנו ויכולותיה החדשניות המשלבות מציאות רבודה ושילוב עם IoT תעשייתי".

אודות PTC
PTC(נסד"ק: PTC) הינה חברה אמריקאית שבסיסה בבוסטון והיא הנסחרת בנאסד"ק. הטכנולוגיה שלה מסייעת לחברות בכל העולם לנהל את מחזור חיי המוצר שלהן, כולל לתכנן, לייצר, להפעיל ולתחזקאתהמוצרים בעולם חכם ומחובר. עם לקוחותיה של PTCנמנות חברות היצור והתכנולוגיה מהגדולות בעולם, ביניהן: טויוטא, לוקהיד מרטין, בואינג, אאודי, קאטרפילר, ג'נרל אלקטריק, רייתיאון, EADS, סמסונג, דל, טושיבה, מוטורולה ועוד.


התוכנה של PTC מאפשרת לתכנן מוצרים -בתלת מימד, ולנהל את כל חיי המוצר משלב הרעיון, התכן, היצור ועד התמיכה אצל הלקוח. התוכנה מאפשרת לתכנן את המוצר באופן דיגיטלי, לראות אותו בתלת מימד, לבחון כיצד כל המרכיבים שלו משתלבים יחד ולאפשר ללקוחות או ספקים לבחון אותו בשלבי התכנון ולשנות אותו בקלות יחסית עוד בטרם הגיע לשלבי הייצור.


מרכז הפיתוח של PTC בישראל פועל מאז 1991כמרכז הפיתוח הראשון של החברה מחוץ לארה"ב.כיום מרכז הפיתוח מעסיק מאות עובדים בשני מרכזים בהרצליה , בחיפה ובראש העין. מרכז הפיתוח הישראלי הוא מרכז הפיתוח השני בגודלו בעולם מחוץ לארה"ב. בשנים האחרונות PTC הגדירה את מרכז הפיתוח בישראל כמרכז פיתוח אסטרטגי, כתוצאה מכך המרכז שילש את גודלו בפחות מעשור. המרכז הישראלי אחראי לפיתוח המוצרים המובילים של PTC ביניהם: אפליקציות Creo, תוכנות התיב"מ של PTC,Windchillפתרון ה – PLM של ,PTC ו-CreoView פתרון הויזואליזציה למודלים הנדסיים. בישראל מיוצגת החברה על ידי מטריקס.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il