TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת רולטיים קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק שעוני המותג FILA לישראל


מותג שעוני האופנה האיטלקי FILA
FILA נחשב לאחד המותגים הצומחים ביותר בעולם האופנה
קבוצת רולטיים, המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שעונים ותכשיטים בינלאומיים, קיבלה בימים אלו את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק שעוני מותג האופנה והספורט האיטלקי FILA, בישראל.

קולקציית השעונים של המותג FILA מגוונת ומאופיינת כאופנת ספורט לצעירים. הקולקציה יוניסקס ומותאמת לקהל מגילאי 18 ומעלה.

עיצוב השעונים מתכתב עם ליין הבגדים של המותג האופנתי, המתאפיין במראה טרנדי, בועט ולא מתנצל ומתחבר לקאמבק הסוער של טרנד הלוגואים, אשר נמצא בימים אלו בשיאו, עם תחייתה של אופנת הניינטיז שבה לוגואים של בתי אופנה גדולים הפכו שוב להיות רלוונטיים.

השעונים ישווקו בישראל החל מחודש פברואר, בלעדית ברשת חנויות אימפרס ברחבי הארץ ובאתר האון ליין של אימפרס. מחיר השעונים בישראל יהיו זהים למחירם באירופה וינוע החל מ - 195 ₪ ועד ל 600 ₪.

לדברי דודו פולטורק, מנכ"ל קבוצת רולטיים: "FILA נחשב לאחד המותגים הנחשקים בעולם האופנה וכאייקון מוכר ואהוד על צעירים ושכבות רבות של הציבור. השעונים הינם חלק אינטגרלי מהמראה והאווירה אותם משדר המותג. חברת רולטיים זיהתה את הפוטנציאל של ולקחה על עצמה את ההזדמנות להצעיד אותו קדימה ולהביא לצרכן הישראלי את קו השעונים האופנתי, כשהלמה לקולקציית האופנה שלו."

עוד הוסיף פולטורק: "ההחלטה לייבא ולשווק את מותג השעונים האיטלקי FILA בישראל, באה לתת מענה לקהל לקוחות צעיר אשר מחפש שעונים במראה אופנתי ועדכני עם טווח מחירים נגיש במיוחד."

המסורת האיכותית והחדשנית של המותג FILA, החלה עוד בשנת 1911 למרגלות הרי האלפים האיטלקיים. תשוקה לספורט ולסגנון חיים מניעה את המותג לספק זהות שונה בשילוב אלגנטיות ועיצוב אופנה מתקדם. בהשראת המורשת האיטלקית, השם האייקוני FILA נמצא על שעוני היד בעיצוב טרדני וחדשני. שעוני המותג מספקים מראה ייחודי המושך את הדור הצעיר המחפש עיצוב שמשקף אורח חיים ספורטיבי ונינוח.

קבוצת רולטיים עוסקת בייבוא ושיווק של מותגי שעוני יוקרה ואופנה. בין מותגי השעונים של הקבוצה: ברגה, הובלו, אומגה, לונג'ין, גוצ'י, טיסו, קלווין קליין, אן קליין, אובקו, D1, סווטש ועוד. כמו כן מפעילה קבוצת רולטיים את רשת חנויות אימפרס ורשת חנויות סווטש בישראל.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il