TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת סודקסו און סייט חתמה על הסכם אחזקה עם סוכנות הביטוח מדנס


Sodexo On Site
בית מדנס, מתפרס על בניין בגודל 5,000 מ"ר ומעסיק למעלה מ-300 עובדים בתחום הביטוח

חברת סודקסו און סייט, המתמחה בשירותי אחזקת מערכות, מיזוג, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management), חתמה על הסכם לאספקת שירותי אחזקה מקיפים בבית סוכנות הביטוח העצמאית הגדולה בישראל, מדנס, המשרתת מאות אלפי לקוחות פרטיים ועסקיים בכל תחומי הביטוח. בית מדנס, מתפרס על בניין בגודל 5,000 מ"ר ומעסיק למעלה מ-300 עובדים בתחום הביטוח.

במסגרת ההסכם שנחתם תנהל חברת סודקסו און סייט, את מערך האחזקה הכולל של בית מדנס, לרבות ניהול וטיפול בתשתיות, אספקת שירותי ניקיון, אחזקת מעליות, ניהול נושא השמירה בבניין, חניון וכו'.

אודי בן שימול, מנכ"ל סודקסו און סייט מסר: "כחברה אשר שמה לה למטרה לספק שירותים משפרי איכות חיים לארגונים ולעובדים, אנו מברכים על כל שיתוף פעולה שמגשים מטרה זו. אני שמח כי מעתה גם סוכנות "מדנס" תהנה ממגוון הפתרונות שמציעה החברה הן בתחום האחזקה והן בתחום ההסעדה, המותאמים אישית לכל לקוח בהתאם לצרכיו".

חברת Sodexo On Site, מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות, מיזוג, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management) וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, לעובדים במוסדות ציבור ולמפעלי תעשייה על כל הכרוך בכך: משלב תכנון התפריט, כולל בניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים. וכל זאת כחלק מגישת החברה לאספקת שירותים משפרי איכות חיים (Quality of Life Services).


החברה קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו. החברה מפעילה נהלי בטיחות מחמירים של טריות ואיכות. הבישול נעשה על ידי שפים מוסמכים ומוערכים, וכל התפריטים ושיטות העבודה נעשים תוך ייעוץ תזונתי לשמירה על ערכי המזון. החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק וביניהם: כנסת ישראל, משרד החוץ, משרד ראש הממשלה, הסוכנות היהודית, חברת מגדל, קבוצת אלביט, בי"ח אסותא אשדוד, רד בינת וכו'.


החברה הינה כחלק מתאגיד SODEXO העולמי המעסיק למעלה מ-430,000 עובדים ב-80 מדינות ברחבי העולם ומשרת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il