TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיגוס משתתפת במאגד אירופאי לפיתוח קולונוסקופ פלורסנטי המיועד לשיפור יכולת הגילוי של סרטן המעי הגס


מדיגוס
כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס אומר: "אנו שמחים כי האוניברסיטאות האירופאיות המכובדות ושותפתן פנו אל מדיגוס כדי שתהווה מרכיב מרכזי במאגד זה

(נאסד"ק –MDGS) (ת"א – מדגס), חברת מכשור רפואי העוסקת בפיתוח מכשור זעיר-פולשני לביצוע הליכים אנדו-כירורגיים ומובילה בטכנולוגיית ווידיאו להדמיה ישירה, הודיעה היום כי היא הגישה בקשה במסגרת מאגד למענק אירופאי לפיתוח קולונוסקופ פלורסנטי מקרן Horizon 2020. משך הפרויקט הצפוי הוא ארבע שנים ותקציבו 3,000,000 יורו ומטרתו לשפר את יכולת הגילוי המוקדם של סרטן המעי הגס.

בנוסף למדיגוס, חברות במאגד שלוש אוניברסיטאות מגרמניה והולנד (Helmholtz Zentrum München, Technical University of Munich, University Medical Center Groningen) וחברה גרמנית (Amcure). בעוד האוניברסיטאות והחברה האחרת יתמקדו בפיתוח ההיבטים המולקולריים-כימיים של הדגשה באמצעות פלורסנציה של גידולים וטרום גידולים במעי הגס, מדיגוס תהיה אמונה על פיתוח הקולונוסקופ המהפכני, אשר יכיל שתי מצלמות, אחת לראיה באיכותHD באור נראה והשניה לראיה בתחום האינפרה-אדום (NIR).

יצויין כי תחום האנדוסקופיה הפלורסנטית צובר תאוצה בשנים האחרונות ומספר שחקניות אסטרטגיות בתחום פועלות לפיתוחו. החידוש בקולונוסקופ שבמוקד בקשת מענק זה הוא ששתי התמונות, תמונת האור הנראה באיכות HD ותמונה פלורסנטית רגישה במיוחד יתקבלו בעת ובעונה אחת מאותו קולונוסקופ וכך יולבשו בדיוק רב לכדי תמונה מאוחדת.

כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס אומר: "אנו שמחים כי האוניברסיטאות האירופאיות המכובדות ושותפתן פנו אל מדיגוס כדי שתהווה מרכיב מרכזי במאגד זה. הפיתוח המוצע מביא לידי ביטוי את המומחיות הרבה שצברה מדיגוס ברבות השנים בפיתוח מיכשור רפואי זעיר פולשני המבוסס על טכנולוגיות וידאו ממוזערות. יכולות אלו הן שמקנות למדיגוס את היתרון בפיתוח הקולונוסקופ המדובר. מדיגוס מצפה להצלחת הפרויקט ותפעל למיסחורו לכשיושלם. כך תוכל מדיגוס לתרום הן לבריאות הציבור, בשיפור הגילוי המוקדם של סרטן המעי הגס, והן להשיא ערך לבעלי המניות בהסתמך על השקעות העבר".

אודות מדיגוס
מדיגוס היא חברת מכשור רפואי, המתמחה בפיתוח כלים לביצוע הליכים זעיר-פולשניים בתחום האנדו-כירורגיה, ומתן פתרונות טכנולוגיים זעירים מתקדמים לצילום וידאו. מדיגוס פיתחה את MUSETM – מערכת חדשנית בעלת אישורי FDA ו-CE לביצוע הליך אנדוסקופי (Fundoplication Transoral – TF) לטיפול בצרבת כרונית (GERD) נחשבת לאחת המחלות הכרוניות השכיחות בעולם.


בשנת 2016, הכריזה הסוכנות הפדרלית לרפואה בארה"ב (CMS) על מתן קוד CPT מקטגוריה 1 מספר 43210 לשיפוי ביטוחי להליכי TF ,כגון אלה המבוצעים עם MUSE, עבור בתי חולים ומרפאות. מדיגוס פועלת לקידום האימוץ של מערכת MUSE בשווקי מפתח בעולם - המערכת נמצאת בשימוש במוסדות רפואיים מובילים בארה"ב, אירופה וישראל. בנוסף, מדיגוס נמצאת בתהליך קבלת אישורים רגולטוריים בסין. מדיגוס נסחרת בבורסת הנאסד"ק ובבורסת תל אביב בע"מ. כדי ללמוד עוד על הטכנולוגיה המתקדמת של החברה, אנא בקרו ב-www.medigus.com או www.RefluxHelp.com.

אודות פעילות micro ScoutCamTM
כמומחית למכשור אנדו-כירורגיה זעירה, מדיגוס פיתחה את פורטפוליו המצלמות, המורכבת ממספר רכיבי מיקרו CMOS ומצלמות וידאו מסוג CCD וכוללת בתוכה את מצלמת ScoutCamTM 1.2 אשר לידיעת החברה, הינה המצלמה הקטנה ביותר בעולם. טכנולוגיית המצלמה של מדיגוס מכילה פתרונות אופטיקה ותאורה, סנסורים זעירים, ומעבדי וידאו מתקדמים מסוג DSP הניתנים להתאמה לצרכים רפואיים ותעשייתיים כאחד.


התאמה אישית ואינטגרציה נמצאים בראש מעייניו של עיצוב דגמי ה-ScoutCamTM. כל מצלמות ה-ScoutCamTM מיוצרות במפעל החברה בסביבה מבוקרות העומדת בתקן ISO 7 בהתאם לסטנדרט ISO 14644-1:2015 וסטנדרט 13485:2016 לעניין מערכות ניהול איכות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il