TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יש כזה דבר: בית קפה לכלבים


קפה גרג מציעה מתחם כלבים בסניף דיזינגוף סנטר צלם אלעד גוטמן
רשת קפה גרג פותחת לראשונה בישראל מתחם לכלבים – בסניף בדיזנגוף סנטר
יוזמה חדשה מסוגה בישראל של רשת קפה גרג: מתחם לכלבים יפתח השבוע בסניף גרג בדיזנגוף סנטר בתל-אביב.

המתחם לכלבים ימוקם בקפה גרג וישתרע על שטח של מספר מטרים, בו יוצבו פינת משחקים לחיות, מתקני אוכל ומים זמינים, קיר מידע ייחודי אשר ייתן מענה לאלו המבקשים למצוא דוג ווקר, בייבי סיטר, הודעות זיווג כלבים, מספרות, פנסיונים וטרינרים הפועלים 24/7 , אילוף ואימוץ כלבים ועוד.

יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג: "עפ"י נתוני עיריית ת"א והמאגר הווטרינרי כ 25 אלף מתושבי העיר בעלי כלבים. מבדיקה, שערכנו זיהינו שיותר ויותר בעלי כלבים מבקשים להגיע לקפה והיו שמחים אם לכלבם הייתה גם פינת אתנחתא. ולכן, החלטנו להרים את הכפפה ולהיות הראשונים להקים מיזם זה".

עוד מסר מלכה: "החלטנו לפתוח את המתחם הראשון לכלבים בדיזינגוף סנטר מאחר והוא הקניון היחיד בישראל המאפשר להכניס חיות אליו וכן מסתבר שבתל אביב היחס בין מספר הכלבים לבני אדם נחשב לאחד הגבוהים בעולם ועומד על 1:17 כשהעיר נחשבת לאחת הערים הידידותיות בעולם לכלבים".

לדבריו: "מתחם הכלבים החדש, ידידותי ביותר, מאפשר לבעלי הכלבים המבקרים בקפה לשחרר את כלבם בנוחות ובטיחות במתחם, ללא הפרעה.

מלכה אמר: "חברו הטוב של האדם הוא הכלב, המטרה שלנו לעלות את איכות החיים ומעמדו. אני מאמין ורוצה לקוות שהמקום יהפוך עם הזמן ל"מועדון חברים" שהוא למען ההולכים על ארבע ולמען בעליהם".

רשת קפה גרג נמצאת בבעלות יאיר מלכה גלעד אלמוג וניר אדרי. ומונה כ- 120 סניפים בפריסה ארצית.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il