TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אגד חתמה על הסכם רב שנתי עם אורקל


טל קרויטורו, מנהל מכירות, אגף טכנולוגיות אורקל ישראל
ההסכם כולל גישה לשירותי הענן הציבורי של אורקל וכן רישוי on premise בלתי מוגבל. במסגרתו תתאפשר העברת אפליקציות קיימות משרתי החברה לענן הציבורי של אורקל, דבר שיאפשר לאגד גמישות, זריזות ושירות טוב יותר ללקוחותיה הפנימיים והחיצוניים.

חברת אגד חתמה על הסכם רב-שנתי עם אורקל, הכולל גישה לשירותי הענן הציבורי של אורקל וכן רישוי on premise בלתי מוגבל. העסקה בשלושה חלקים, כאשר החלק הראשון כבר הושלם, החלק השני חל החודש, ינואר 2019, והחלק השלישי בינואר 2020. היקף העסקה לא נמסר אך מוערך במיליוני שקלים.

אגד הינה לקוח ותיק של אורקל ישראל. בשנים האחרונות אימצה אגד מוצרי תוכנה כתשתית לאפליקציות קיימות, ביניהן מסדי הנתונים, ניטור ובקרה למסדי נתונים, רפליקציה, אינטגרציה ועוד. המעבר לענן של אורקל יאפשר לאגד לאמץ פתרון טכנולוגי אתו תוכל להמשיך ולהיות מובילה טכנולוגית בתחומה, ויעניק לה את האפשרות לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.


הסכם השימוש הבלתי מוגבל מאפשר לאגד זכות לפריסה ללא הגבלה של המוצרים הכלולים בו והוגדרו במשותף לאגד ול-ORACLE . היכולת להשתמש באופן בלתי מוגבל בבסיסי הנתונים של אורקל תייתר את השיקול הכלכלי בהקמת סביבות חדשות ובכך תייעל משמעותית את תהליך קבלת ההחלטות וביצוען.
הדבר יאפשר לאגד ליהנות מתשתית מתקדמת של מסדי נתונים ומארכיטקטורה שתאפשר שרידות גבוהה, ביצועים, ניטור וניהול, DR ועוד, לכל הסביבות השונות ככל שיידרש במסגרת הפרויקטים הקיימים והעתידיים.


במסגרת המעבר לענן הציבורי של אורקל, תוכל אגד לממש טכנולוגיות חדשות שיאפשרו חדשנות בארגון כמו: בינה עסקית, IoT, סביבות פיתוח, מסדי נתונים מנוהלים, מובייל, אינטגרציה ועוד.


כך לדוגמא, העברת סביבות פיתוח ובדיקות לענן תאפשר יכולת GoToMarket מהירה ויעילה יותר בפיתוח אפליקציות חדשות. בנוסף, המעבר לענן יאפשר לאגד גישה לכלי ניהול אפליקציות חדשניים ומתקדמים.

לדברי עדו רומן, CTO (מנהל טכנולוגיות ראשי) ומנהל הנהלת הפיתוח והחדשנות בחטיבת מערכות מידע ומחשוב באגד: "בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, גם עולם התחבורה הציבורית עובר לתפעול מבוסס אפליקציות וטכנולוגיה מתקדמת. אגד שואפת להמשיך ולהוביל את נושא החדשנות בתחבורה הציבורית בישראל. בחרנו באורקל כשותף טכנולוגי גם לתחום הענן על מנת שנוכל להמשיך ולספק ללקוחותינו את השירות הטוב, המהיר וחדשני ביותר.

לדברי טל קרויטורו, מנהל מכירות, אגף טכנולוגיות אורקל ישראל: "לאגד אפליקציות רבות שמבוססות על טכנולוגיית אורקל. המעבר לשירותי ענן של אורקל בשילוב עם שימוש בלתי מוגבל ברישוי on premise יאפשר לאגד ליהנות מסביבות מחשוב מתקדמות על מנת לאפשר את ניצולן המרבי. ההסכם יאפשר לאגד להמשיך ולפעול בשוק תחרותי ודינמי, ויאפשר לה לשפר את ביצועי החברה, ולעמוד באתגרים הטכנולוגים והעיסקיים שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il