TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סליידלי משנה שם ועוברת ל Promo.com כדי למנף את הצלחת הפלטפורמה שלה לקידום עסקים באמצעות תוכן ויזואלי


סליידלי החלה כפלטפורמה חינמית ליצירת תוכן ויזואלי, עם יותר מ- 200 מיליון משתמשים מרחבי העולם. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים ליצור מצגות, סרטונים, קולאג'ים ותמונות

סליידלי, הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת תוכן ויזואלי מודיעה היום על מיתוג מחדש ומעבר לדומיין חדש - Promo.com וזאת, על מנת למנף ולחזק את ההצלחה הגדולה של פלטפורמת הוידאו שלה שנקראה עד היום ״פרומו מבית סליידלי״. פרומו אשר שינה לחלוטין את כללי המשחק של שוק יצירת הוידאו העסקי, מאפשר לבעלי עסקים בכל הגדלים לייצר אינסוף סרטוני וידאו מקצועיים ואפקטיביים למטרות שיווק דיגיטלי בקלות ובמהירות.


החברה תיקרא מהיום Promo.com. המותג החדש מדגיש את המחויבות הגדולה של החברה לסייע לבעלי עסקים ולמשווקים לקדם כל דבר באמצעות תוכן ויזואלי יצירתי ואיכותי, במחיר שווה לכל כיס.

"ככל שהחזון שלנו התפתח והתבהר, זה היה אך טבעי שנחזק את הקשר בין המותג שלנו לצרכים של הלקוחות שלנו. השם החדש מייצג היטב את החזון שלנו - פרומו.קום הוא המקום שאליו פונים כשרוצים לקדם כל דבר באמצעות תוכן ויזואלי ווידאו. עם הזמן הבנו שהמטרה של העסקים שמשתמשים בפרומו היא לא לערוך וידאו. הם מגיעים אלינו כדי לקדם משהו, בין אם זה עסק, מוצר או כל דבר שאכפת להם ממנו ואנחנו רוצים לעזור להם לעשות את זה בקלות ובאופן הכי קריאטיבי שאפשר. במעבר ל Promo.com אנחנו מצהירים שאנחנו כאן כדי לעזור לבעלי העסקים להשיג את המטרות שלהם ולהפיץ את המסרים שלהם באמצעות התוכן הויזואלי הטוב ביותר.״ אומר תום מור, מנכ"ל ומייסד החברה.

סליידלי החלה כפלטפורמה חינמית ליצירת תוכן ויזואלי, עם יותר מ- 200 מיליון משתמשים מרחבי העולם. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים ליצור מצגות, סרטונים, קולאג'ים ותמונות.


סליידלי השיקה את שירות הוידאו שלה לעסקים (B2B) תחת המותג "פרומו מבית סליידלי" ביולי 2016 והוא הפך במהרה להיות השירות (SAAS) המוביל והמתקדם ביותר לעסקים בכל הגדלים, זכה בפרסים, ושינה את האופן שבו עסקים מייצרים תוכן ויזואלי ושיווקי. לפרומו כמיליון משתמשים רשומים ועשרות אלפי לקוחות משלמים, ביותר מ- 200 מדינות, ביניהם עסקים קטנים, בינוניים, חברות ציבוריות וחברות המדורגות בפורצ'ן 500.

המיתוג מחדש הוא צעד טבעי בצמיחת החברה ואחרי שנתיים וחצי בהן נקראה החברה ״פרומו מבית סליידלי״, ״סליידלי של פרומו״ וכדומה, הוחלט לשים קץ לבלבול השמות, למנף את ההצלחה של פרומו ולשנות השם ל Promo.com.

רכישת הדומיין Promo.com והמותג החדש הם רק הצעד הראשון בתכנית ארוכת טווח של החברה להרחיב ולהעשיר את שירותיה, ולחזק את מעמדה ככתובת העיקרית ליצירת תוכן ויזואלי ולקידומו ברשת, בעיקר לאור הביקוש ההולך וגובר לוידאו ותוכן ויזואלי מצד עסקים. מוצרי החברה החינמיים המיועדים לצרכנים (B2C) ישארו זמינים בעתיד הנראה לעין ב slide.ly.

אודות פרומו. קום
פרומו.קום היא הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת תוכן ויזואלי לעסקים ומפרסמים. פרומו.קום מסייעת לעסקים בכל הגדלים לקדם כל דבר באופן חכם ואפקטיבי באמצעות תוכן ויזואלי איכותי. פרומו.קום מספקת גישה למיליוני סרטוני וידאו ותמונות איכותיות וקטעי מוזיקה ערוכים, ומציעה כלי עריכה פשוט וידידותי להוספת מסר, מיתוג ולוגו. החברה נכנסה בשנה שעברה לרשימת שותפי השיווק הרשמיים של פייסבוק ואינסטגרם, ואף זכתה בתואר מוצר ה B2B הטוב ביותר לשנת 2017 מטעם אתר Product Hunt.
החברה מעסיקה כ- 50 עובדים במשרדיה בתל אביב, וורשה וניו יורק, ומגייסת כ - 20 עובדים נוספים בעיקר בתחום הפיתוח, QA, שיווק, קריאטיב, עיצוב ופיתוח עסקי. עד היום גייסה כ - 12.5 מיליון דולר בהובלת קרן Benson Oak. את החברה ייסד תום מור המכהן כמנכ"ל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il