TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המ-לט חתמה על הסכמים אסטרטגיים בקוריאה עםSamsung Heavy Industries בהיקף של כ-41 מיליון ש"ח (כ-11.1 מ' דולר)


אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט
Samsung Heavy Industries היא אחת מחברות בניית האוניות הגדולות בעולם

המ-לט, העוסקת בפיתוח ומכירת מחברים, ברזים, שסתומים ומערכות פיקוד ובקרה לתעשיות התהליכיות ותעשיות האולטרה נקיות ולתחום בקרת הזרימה, הודיעה על חתימת הסכמים (Letter of Intent) בין חברת הבת של החברה בקוריאה, שבבעלות מלאה, לבין חברת Samsung Heavy Ind.. ההסכמים, להערכת החברה, הינם בהיקף הזמנות צפוי של כ-9.4 מיליון דולר ובמסגרתם תספק החברה מוצרים לבקרת זרימה בתחום הקריוגני לאוניות המובילות גז טבעי נוזלי (LNG).

להערכת החברה, אספקת המוצרים לפי תנאי ההסכמים תבוצע החל מהרבעון השני של 2019 ועד סוף שנת 2020. בנוסף, חברת הבת בקוריאה צפויה לקבל הזמנות רכש נוספות מלקוח זה למוצרים שלא במסגרת ההסכמים בסכום של כ- 1.7 מיליון דולר, כך שסך הזמנות הרכש הצפויות הינו כ- 11.1 מיליון דולר.
ההתקשרות עם Samsung Heavy Ind. היא אסטרטגית עבור המ-לט כאשר חברת הבת בקוריאה צפויה לשרת נתח שוק משמעותי של 14 אוניות המובילות גז טבעי נוזלי (LNG) מתוך 36 אוניות שנבנות בקוריאה. Samsung Heavy Industries היא אחת מחברות בניית האוניות הגדולות בעולם ואחת משלוש חברות בניית האוניות הגדולות בקוריאה.

ביום 15 בינואר 2019 וביום 21 בינואר 2019 התקבלו הזמנות רכש ראשונות לאספקת המוצרים עבור שתי אוניות בהתאם להסכמים בסכום לא מהותי אולם הלקוח התחייב כלפי חברת הבת בקוריאה לנסות ולהשלים את הכמות הנדרשת של המוצרים ל- 14 האוניות כאמור.

אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט, מסר: "במסגרת האסטרטגיה להגדלת נתחי שוק, רכשנו את החברה בקוריאה לפני כחצי שנה וההשקעה מתחילה לשאת פרי. ההסכמים שנחתמו עם Ind. Samsung Heavy הינם אסטרטגיים לחברה ובראייה קדימה המ-לט רואה ביקושים גבוהים בתחום אוניות המובילות גז טבעי נוזלי (LNG). אנו ערוכים להגברת כושר הייצור בקוריאה ככל שנדרש בשנים בהן יבנו 36 אוניות LNG בקוריאה. קוריאה מהווה טריטוריה דומיננטית וחשובה ואנו רואים בחברת הבת בקוריאה,Valve S&S, שבבעלותנו פלטפורמת מכירות ושיווק לכלל מוצרי המ-לט בקוריאה וכן פוטנציאל מכירה משמעותי של מוצרי S&S דרך זרוע המכירות של המ-לט ברחבי העולם."

המ-לט רכשה את מלוא הון המניות של החברה הקוריאניתS&S VALVE CO., LTD. באוגוסט 2018 תמורת 5 מיליון דולר. סכום נוסף של עד 1 מיליון דולר ישולם כתלות בתוצאות הכספיות של החברה. בנוסף לתמורה ובהתאם לסכם הרכישה, שולם סכום של כ-2.3 מיליון דולר ארה"ב בגין התאמות ליתרת ההלוואות הבנקאיות בספרי החברה הנרכשת למועד ההשלמה.


לחברה הקוריאנית ניסיון של למעלה מ-35 שנים בפיתוח, ייצור ושיווק של ברזים ושסתומים תעשייתיים לתחום ההולכה של נוזלים וגזים. מוצרי החברה הנרכשת כוללים בין היתר סדרת ברזים קריוגנים העמידים בתנאי טמפרטורה ולחץ קיצוניים של מינוס 196 מעלות צלזיוס, ברזי בקרה הידראוליים וידניים המשמשים לניהול מערכות בקרת זרימה ועוד. מוצרי S&S Valve משמשים בין היתר לתעשיות הגז והנפט, הפטרוכימיה, הספנות (כולל מערכות ימיות להובלת גז טבעי נוזלי), האנרגיה והתעשייה הכללית. באמצעות רכישה זו המ-לט מתכוונת להעמיק ולבסס את פעילותה בקוריאה ומעריכה כי תחום בקרת הזרימה בעל פוטנציאל שוק של כ-40 מיליארד דולר.

אודות המ-לט:
המ-לט בשליטת קרן פימי (61%), היא מהחברות המובילות בעולם לייצור ומכירת ברזים, מחברים שסתומים ופתרונות בקרה לטמפרטורות גבוהות, ללחצים גבוהים ולתנאי ואקום לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות ולהולכת גזים בתחום המוליכים למחצה ולתחום בקרת הזרימה. עם לקוחות החברה נמנות החברות המובילות בעולם בתעשייה התהליכית ותעשיית המוליכים למחצה. החברה נוסדה בשנת 1961 ומתקני הייצור והנהלתה ממוקמים באזור התעשייה ציפורית. המ-לט מעסיקה כ-1,100 עובדים בישראל וברחבי העולם, ומתקני הייצור של החברה בישראל מתפרשים על מעל ל-25 אלף מ"ר. להמ-לט חברות בנות בארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה, הולנד, יפן, סין, רוסיה, צרפת, נורווגיה, קוריאה וסינגפור. מניותיה של המ-לט נסחרות בבורסה לני"ע בתל אביב.






 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il