TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלייטיקה, ענקית משחקי הרשת הבינלאומית, ממשיכה במגמת הצמיחה ומרחיבה את פורטפוליו המשחקים בקטגוריית הקז'ואל גיימינג


פלייטיקה
החברה הודיעה היום על השלמת רכישת חברת Supertreat Gmbh שפיתחה את משחק הסוליטר הצומח בעולם - Solitaire Grand Harvest

עם למעלה ממיליון שחקנים ביום !


ענקית משחקי הרשת פלייטיקה, הודיעה היום על השלמת רכישת חברת Supertreat Gmbh האוסטרית, שפיתחה את משחק הסוליטר “Solitaire Grand Harvest", הנחשב למשחק הסוליטר הצומח בעולם ואחד המובילים בקטגורייה, עם למעלה ממיליון שחקנים ביום.


הרכישה הנוכחית היא חלק מהאסטרטגיה של פלייטיקה להרחבת פרוטפוליו המשחקים ובהמשך לרכישות מהותיות נוספות של החברה בתחום הקז'ואל גיימינג. כזכור רק לפני כחודש הודיעה כי רכשה את חברת Wooga הגרמנית, מובילת משחקי חידות (Puzzle) ועצמים מוחבאים (Hidden Objects) ולפני כשנה רכשה את חברת ג׳לי באטן בע״מ. לאחר השלמת הרכישה הנוכחית, כחצי ממשחקי החברה יהיו בקטגוריית משחקי קז׳ואל.


ניר קורצ׳ק סמנכ״ל השיווק של פלייטיקה ציין כי, ״סוליטר הוא משחק נצחי בקטגוריית משחקי שחקן-בודד ולכן ישנה תחרות גדולה בקטגוריה. תוך פחות משנה מהשקת המשחק, Supertreat הצליחו ליצור את אחד ממשחקי הסוליטר המוצלחים בעולם מבחינת הכנסות וצמיחה. אנו מאמינים כי העוצמות של פלייטיקה הן מבחינה שיווקית והן מבחינה טכנולוגית יהפכו את Solitaire Grand Harvest למשחק המוביל בקטגוריה״.


קרסטיאן באומגרטנר, מנכ״ל ומייסד-שותף ב-Supertreat ציין כי, ״ההצלחה של Solitaire Grand Harvest אפשרה לנו לבחור את השותף האולטימטיבי, על מנת להמשיך ולצמוח. אנחנו שמחים מאוד על הבחירה בפלייטיקה לאחר שהוכיחו כי ביכולתם לייצר ערך מוסף והצלחה גלובלית לכל משחק בפרוטפוליו המשחקים של החברה. אנחנו מצפים לראות את אותה ההצלחה עבור Solitaire Grand Harvest״.


אודות פלייטיקה
פלייטיקה היא בין חברות משחקי הרשת המובילות בעולם עם מעל 27 מיליון אנשים שמשחקים במגוון המשחקים שלה כל חודש. החברה נוסדה ב-2010 וכיום מונה מעל 2000 עובדים בארבע עשר משרדים ברחבי העולם, כאשר מטה החברה ממוקם בהרצליה פיתוח. החברה ממשיכה להרחיב את פורטפוליו המשחקים שהיא מציעה לקטגוריות נוספות במטרה לספק את חוויות המשחק המגוונות והמלהיבה ביותר עבור השחקנים שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il