TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לקראת המעבר למפעל החדש בנאות חובב שבנגב


גיא רגב, מנכ"ל קבוצת גאון
קבוצת גאון חתמה על הסכמים קיבוציים עם ההסתדרות

ההסכם הקיבוצי החדש יחול לתקופה של ארבע שנים ויכלול בין היתר הסכמות לעניין תוספות שכר ותנאים סוציאליים נוספים

במסגרת ההסכמים התחייבו הצדדים לשמור על שקט תעשייתי

גיא רגב, מנכ"ל קבוצת גאון: "לקראת המעבר של מפעל הפלדה לנאות חובב, מפעל טכנולוגי ומתקדם ביותר, אנו שמחים לבשר על חתימת הסכמים קיבוציים חדשים עם עובדי המפעל, ומעודדים אותם לעבור עימנו למפעל בדרום, אשר יספק עבורם את מיטב התנאים ויאפשר שקט תעשייתי ארוך טווח.


אנו רואים במעבר דרומה חשיבות רבה וערכית בקידום התעשייה הישראלית, לצד הזכות להיות חלק ממגשימי חזון פיתוח הנגב. ברצוני להודות להסתדרות החדשה, מר גבי אסרף- יו"ר הסתדרות עובדי המתכת החשמל והאלקטרוניקה ומר משה ארבלי- יו"ר מרחב השפלה בהסתדרות ולוועד עובדי החברה על שיתוף הפעולה שנועד להמשיך ולחזק את התעשייה הישראלית המקומית".

קבוצת גאון (לשעבר: צינורות המזרח התיכון), בניהולו של גיא רגב, מדווחת היום כי חתמה עם ההסתדרות על הסכמים קיבוציים מיוחדים, זאת במסגרת העתקת המפעל לנאות חובב שבנגב. פרויקט העתקת המפעל, שצפוי להימשך עד סוף שנת 2019, יוקם בהשקעה כוללת נטו של כ-200 מיליון שקל.

הסכם נאות חובב הינו הסכם קיבוצי הנוגע לכלל תנאי העבודה שיחולו על עובדים חדשים אשר נקלטו ו/או ייקלטו בחברה לטובת עבודה במפעל החברה החדש בנאות חובב, למעט עובדים אשר הוחרגו מתחולת ההסכם הקיבוצי, ואשר יועסקו בחוזים אישיים או בתנאי הסכם המעבר (לפי העניין). במסגרת הסכם זה הוסכם, בין היתר על תנאי שכר ותנאים סוציאליים נלווים לרבות תוספות שכר, הסדרים פנסיוניים, מתן קרן השתלמות, הסדרת תקופת ניסיון ומעמד קביעות.

ההסכם הקיבוצי יעמוד בתוקפו החל מה-1 בינואר 2019 למשך תקופה של 4 שנים, ויחודש לתקופות נוספות של שלוש שנים כל אחת.

ההסכם הנוסף, הסכם המעבר, מתייחס לתנאי העבודה שיחולו על עובדי החברה, אשר הסכם הקיבוצי הקיים חל עליהם ויעברו לעבוד בנאות חובב. במסגרת הסכם זה, נקבעו הסדרים הנוגעים לשמירה על הזכויות הקיימות של העובדים, לרבות מערך הסעות שיעמוד לרשותם וכן הוסכם על מנגנון ליישוב חילוקי דעות. הסכם המעבר יעמוד בתוקפו מיום חתימתו ועד לסיום העסקתו, מכל סיבה שהיא, של אחרון העובדים עליהם חל הסכם המעבר.
הצדדים התחייבו במסגרת ההסכמים לשמור על שקט תעשייתי מלא וארוך טווח.

המפעל החדש יספק את מיטב התנאים לעובדי החברה: החל מסביבה טכנולוגית מתקדמת הכוללת מכשור חדש ומכונות מתקדמות, וכלה בתנאי סביבת עבודה הכוללים חדר אוכל, מלתחות, לוקרים ועוד.

המפעל החדש, שישתרע על שטח של כ-180 דונם, ישמש לייצור, אחסון ושינוע של צינורות פלדה המיועדים לשוק התשתיות הזורמות, מים וגז, בארץ ובחו"ל. הפרויקט יכלול, בין היתר, הקמת מערך ייצור צינורות פלדה, מערך ציפויים בפוליאתילן, בטון וצבע, וכן שטחים אחרים הנוגעים להפעלתו ופעילותו של המפעל החדש. המפעל מתוכנן להיות בעל חדשנות גבוהה, יאפשר שדרוג משמעותי של תהליכי הייצור והבקרה ויוקם תוך הסתמכות על מודלים של מפעלים בעלי טכנולוגיות מתקדמות דומים בחו"ל.

לטובת הפרויקט קיבלה קבוצת גאון אישור למענק בסכום כולל של כ-21 מיליון שקל ע"י הרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה של משרד הכלכלה והתעשייה.

קבוצת גאון הינה החברה המובילה את תחום תשתיות המים והזורמים בישראל, ופועלת בשלוש חטיבות שוק סקטוריאליות: חטיבת התשתיות והתעשיה – הפונה בעיקרה ללקוחות בתחום התשתיות, המים והגז. לחטיבה מגוון מוצרים בצנרת בקטרים גדולים ואביזרי פלדה, צנרת פלסטיק ומגופים; חטיבת מערכות בנין – הפונה בעיקרה ללקוחות בתחומי האינסטלציה, כיבוי האש ומיזוג האוויר. לחטיבה מגוון מוצרי פלסטיק ומגופים למערכות בתוך הבניין; חטיבת מערכות בקרה ומדידה - הרכבה, הפצה ושיווק של מדי מים ובקרה לתאגידי מים, רשויות מקומיות ואחרים.


בין מפעלי החברה מנויות החברות המובילות הבאות: צינורות המזרח התיכון, פלסים תשתיות, פלגל תעשיות פלסטיק, צינורות המזרח התיכון-גילוון, הכוכב, מדי ורד ושגיב.


החברה הינה חברה בת של גאון אחזקות.
מנכ"ל קבוצת גאון וגאון אחזקות הוא גיא רגב ויו"ר הקבוצה הוא הראל בית און, שותף מנהל בקרן -ויולה צמיחה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il