TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אינוביד מודיעה על גיוס של 30 מיליון דולר מבנק ההשקעות ״גולדמן סאקס״


צביקה נטר, מנכ״ל ומייסד-משותף של החברה
אינוביד, פלטפורמת הפרסום המובילה בוידאו ובטלוויזיה חכמה, תשתמש בהשקעה לחבר ספקי תוכן ומפרסמים ליצירת הפתרון המקיף היחיד לפרסום בטלוויזיה חכמה (Connected TV)
חברת אינוביד (Innovid) הישראלית המפתחת את פלטפורמת הפרסום המובילה בעולם בוידאו, הודיעה היום על גיוס בסך 30 מיליון דולר מקבוצת ההשקעות הפרטית של בנק ההשקעות ״גולדמן סאקס״. אינוביד תשתמש בהשקעה כדי לקדם את חדשנותה והובלתה בשוק הפרסום הטכנולוגי בתחום הטלוויזיה החכמה (Connected TV - CTV) ולהרחיב את נוכחותה הגלובלית.

״אינוביד ממשיכה לפרוץ את גבולות האפשרי בפרסום בוידאו על כל סוגי המסכים, במיוחד בטלוויזיות החכמות, אמר צביקה נטר, מנכ״ל ומייסד-משותף של החברה. ״הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו מאפשרת מודלים חדשים לפרסום, כולל פרסומות מותאמות אישית ואינטראקטיביות, המביאים עידן חדש של התאמה אישית ורלוונטיות לצופים בטלוויזיות חכמות. בעזרת מימון זה, אינוביד תקדם את הפלטפורמה המקיפה שלה בטלוויזיות החכמות היוצרת תהליכי עבודה יעילים יותר, תוך פתרון אתגרי מדידה של תעשיית הפרסום בפלטפורמה זו והרחבת נוכחותה הגלובלית, כדי לספק את הדרישות המתפתחות של לקוחותיה הבינלאומיים."

אינוביד מגישה ומודדת כיום פרסומות וידאו עבור המותגים הגדולים בעולם כמו לוריאל, דיסני, רד בול, טויוטה, Bank of America, מקדונלדס, חברת Campbell’s ועוד. בנוסף, אינוביד עובדת באופן הדוק עם ספקי תוכן מובילים, הכוללים את playstation, Xbox Roku, Hulu, Fox ואחרים במטרה להמציא מחדש את חווית הפרסום לצרכנים. בשיתוף פעולה עם לקוחותיה ספקיות התוכן, אינוביד הובילה את היצירה של שני מוצרים ראשונים בתעשיית הפרסום: פרסומות המאפשרות בחירה לצרכן בין צפיה בפרסומת אינטראקטיבית אחת לבין צפיה במספר רב של פרסומות רגילות, וקמפיינים פרסומיים בשידורים חיים בטלוויזיה מבוססת אינטרנט.

כראשונים להיכנס לשוק עם טכנולוגיית פרסום לטלוויזיות חכמות לפני חמש שנים, אינוביד מגיעה כיום ללמעלה מ- 75 מיליון משקי בית בארצות הברית, ובעלת דריסת הרגל הגדולה ביותר על פני מכשירי טלוויזיה וסטרימרים המחוברים לאינטרנט ובכלל זה אינטגרציות עם, Roku, Amazon Fire, Apple TV, Samsung TV ועוד. בביסוס נוסף של הובלתה בשוק הטלוויזיות החכמות, אינוביד השיקה לאחרונה את ה-״OTT COMPOSER״, הכלי המוביל ביצירת פרסומות בשירות-עצמי עבור עולם הפרסום בטלוויזיות חכמות. כלי זה פותר בעיה קריטית בשוק המפוצל של הטלוויזיות החכמות על ידי שיפור האפשרות לפרסום בקנה מידה רחב של פרסומות דינמיות. אינוביד גם היתה הראשונה בתעשיה לקבל הסמכה מועדת המדרוג האמריקאית לעמידה בסטנדרטים למדידת פרסום בוידאו בטלוויזיות החכמות.

״כאחד השחקנים הראשונים בתחום הטלוויזיות החכמות וכבעלת שותפויות מבוססות עם ספקי תוכן, אינוביד ממוקמת היטב לתפוס נתח משמעותי בשוק הגדל כתוצאה מהמעבר המאסיבי והמתמשך לצריכת תוכן ב-CTV״, אמר הלל מוארמן, ראש קבוצת ההשקעות הפרטית של בנק ההשקעות ״גולדמן סאקס״. ״אינוביד בעלת תוכנה וטכנולוגיית פרסום ייחודיות בוידאו, הפועלת בקנה מידה גדול ובעלת יכולת התפוצה הנדרשים להצליח, עם גישה להיצע תוכן מעבר ל-CTV, הכולל פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, סנאפ ואחרים.״

הגיוס הנוכחי מגיע לאחר שנה מוצלחת ב-2018, בה אינוביד הוכרזה כאחת החברות הגדלות באופן המהיר ביותר בצפון אמריקה במסגרת דירוג ״500 החברות הטכנולוגיות״ על פי דלויט לשנת 2018 והוכרה ע״י גרטנר כחברה שיש לעקוב אחריה. בנוסף לגיוס, הולגר סטאוד מקבוצת ההשקעות הפרטית של ״גולדמן סאקס״ יצטרף למשקיעים הקודמים של החברה מסקויה, ג'נסיס וניו ספרינג כחבר במועצת המנהלים של החברה.

על אינוביד
אינוביד מפתחת כיום את פלטפורמת הפרסום בוידאו המובילה בעולם, המגישה יותר וידאו מאשר כל חברה אחרת על פני טלפונים ניידים, מחשבים, טלוויזיות חכמות, מכשירי סטרימינג מחוברים לאינטרנט ופלטפורמות חברתיות. אינוביד עובדת עם מותגים, סוכנויות פרסום וספקי תוכן במטרה לספק מודלים חדשים בפרסום שמגדילים את המעורבות וזמן החשיפה בדרכים המספקות גם ערך רב יותר עבור הצופים. פלטפורמת הוידאו של החברה מאפשרת התאמה אישית של קריאייטיב, הגשת פרסומות בצורה מיטבית על פני סוגי מסכים שונים, ומדידה הוליסטית כדי לאפשר חוויות וידאו מתקדמות והגדלת הכנסות. לאינוביד יש משרדים בניו יורק, שיקגו, סן פרנסיסקו, לוס אנג׳לס, לונדון, תל אביב, סידני וסינגפור.

למידע נוסף - https://www.innovid.com/

על קבוצת ההשקעות הפרטית של ״גולדמן סאקס״
קבוצת ההשקעות הפרטית של ״גולדמן סאקס״, (״PCI״) Private Capital Investing, הינה פלטפורמת ההשקעות של ״גולדן סאקס״ המוקדשת להשקעת הון זוטר לחברות צמיחה וחברות בינוניות ברחבי צפון אמריקה. PCI משקיעה בין 20 מיליון דולר - 150 מיליון דולר לעסקה בצורה של הון רגיל, מועדף ומובנה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il