TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנועי בית שמש : הושלמה העסקה לרכישת חברת חישולי כרמל תמורת כ-58.5 מיליון דולר מפראט אנד וויטני


מנועי בית שמש
היקף הסכמי המסגרת של מנועי בית שמש לאחר השלמת העסקה עומד על כ-1.8 מיליארד דולר
בהתאם להסכם שנחתם בין החברות בחודש אוקטובר, מנועי בית שמש רכשה את מלוא מניותיה של יצרנית החלקים למנועי סילון לתעופה מידי פראט אנד וויטני, תמורת 58.5 מיליון דולר
היקף הסכמי המסגרת של מנועי בית שמש לאחר השלמת העסקה עומד על כ-1.8 מיליארד דולר

חברת מנועי בית שמש ("החברה") שבשליטת קרן פימי, הודיעה היום על השלמת העסקה האסטרטגית לרכישת חישולי כרמל מפראט אנד וויטני (מקבוצת UTC- United Technologies Corporation ), תמורת כ-58.5 מיליון דולר. הנהלת חישולי כרמל צפויה להמשיך להוביל את החברה תחת הבעלות החדשה של מנועי בית שמש.

חישולי כרמל נוסדה בשנת 1961 ונרכשה בשנות ה- 90 ע"י פראט אנד וויטני. בחברה מועסקים 225 עובדים ומפעלה ממוקם בטירת הכרמל. החברה פועלת בתחום ייצור חלקים למנועי סילון לתעופה והיא בעלת כל ההסמכות המחמירות הנדרשות לייצור בתחום זה. מנועי בית שמש הינה לקוחה של חישולי כרמל, כאשר חישולים מהווים חומר גלם לפעילותה של מנועי בית שמש בתחום ייצור החלקים, והרכישה מהווה תוספת טבעית וסינרגטית לשרשרת האספקה של מנועי בית שמש. ייצור חישולים כרוך בשימוש בטכנולוגיה ייחודית ומורכבת אשר תתרום ליכולות הייצור והשיווק של קבוצת מנועי בית שמש.

רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש מסר: "אני גאה ונרגש לצרף את חישולי כרמל, חברה עם הון אנושי איכותי ביותר, למשפחת מנועי בית שמש. רכישה זו מעצימה את יכולותיה של מנועי בית שמש בשרשרת הערך בתחום ייצור החלקים על ידי הרחבת את סל המוצרים שהקבוצה מספקת ללקוחותיה וללקוחות חישולי כרמל תוך מיצוב הקבוצה כספקית פתרונות מקיפים ללקוחות (One Stop Shop). הרכישה מביאה את מצבת העובדים של כלל הקבוצה למעל 1,000 עובדים, ומהווה ביטוי נוסף לאמונתנו בתעשייה הישראלית ובעובד הישראלי. אני סמוך ובטוח שביחד עם חישולי הכרמל, נוכל להאיץ את השגת המטרה המשותפת שלנו למצב את הקבוצה כשחקן איכותי ומוביל בעל יכולות ייצור מגוונות וייחודיות בעולם התעופה הצומח. אני מודה בהזדמנות זו לפראט אנד ויטני אשר תמשיך להוות לקוח משמעותי ומיוחד של הקבוצה כולה, וכן להנהלת חישולי כרמל וציבור העובדים על האמון ושיתוף הפעולה, אשר ימשיכו להוות בסיס להצלחת כלל הקבוצה לעוד שנים רבות."

היקף הסכמי המסגרת של קבוצת מנועי בית שמש (כולל חישולי כרמל) עומד לאחר העסקה על היקף של כ-1.8 מיליארד דולר (סכום מוערך) צפי הכנסות על פני 14 שנים.

אודות מנועי בית שמש:
מנועי בית שמש שבשליטת קרן פימי, הינה חברה ותיקה ובעלת ניסיון מוכח בשני תחומי פעילותה:
מגזר ייצור החלקים: ייצור חלקים למנועי סילון לרבות ייצור יציקות מדויקות של חלקי מתכת למנועי סילון. לחברה מוניטין רב ושם עולמי בתחום זה.
מגזר מנועים: שיפוץ, הרכבה והנדסה של מנועי סילון ושל חלקים שונים למנועים.
השירותים והמוצרים שמספקת החברה מיועדים לשוק התעופה האזרחי ולשוק התעופה הצבאי. כיום מרבית מכירותיה של החברה היא לשוק האזרחי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il