TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדוור מרחיבה את פעילותה בתחום אבטחת הענן


רועי זיסאפל, נשיא ומנכל רדוור
רוכשת את ShieldSquare - מובילה בתעשיית ניהול הבוטים העולמית
פתרונות אנטי-בוט מבוססי הענן של ShieldSquare מסייעים לעסקים מקוונים להבחין בין תנועה אנושית ללא אנושית באתרי האינטרנט, ביישומים ניידים וב- APIs

קו המוצרים החדש שתשיק מעתה רדוור - Radware Bot Manager - ישתלב בפתרון המוביל של רדוור למניעת תקיפה והשילוב יאפשר לרדוור להציע ללקוחותיה יכולת מההגנה המתקדמת ביותר של התעשייה מפני התקפות מתפתחות ואוטומטיות

רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור: "רכישה זו מאפשרת לנו להרחיב את היצע המוצרים המוצרים שלנו עם פתרונות ניהול בוטים חזקים המתאימים היטב לאסטרטגית המוצרים שלנו, לפיה אנו ממשיכים ומעמיקים את הפורטפוליו המשולב שלנו, באופן אורגני ולא אורגני. ניהול בוטים יכול לעמוד כפתרון בפני עצמו , כמו גם להשתלב בחבילת פתרונות כוללת למניעת התקפות סייבר. הבחירה ב-ShieldSquare נבעה ממספר שיקולים, ביניהם: סינרגיה טכנולוגית חזקה, יכולות למידה חישובית מתקדמות והזדמנות להרחיב את שירותי אבטחת הענן הקיימים כיום ברדוור. שירותי ניהול הבוט יחד עם שירותי ה-Cloud WAF של רדוור מציעים הגנה מקיפה ליישומים. אנו נרגשים ושמחים לקבל בברכה את צוות ShieldSquare למשפחת רדוור".

חברת רדוור (NASDAQ: RDWR), ספקית מובילה של אבטחת סייבר ושל פתרונות אספקת יישומים, דיווחה היום כי חתמה על הסכם מחייב לרכישת ShieldSquare®, - ספק פתרונות הודי, מוביל בתעשיית ניהול הבוטים העולמית. העסקה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הראשון של שנת 2019, בכפוף לאישורים רגולטוריים ותנאי סגירה מקובלים.

ShieldSquare, שנוסדה בשנת 2014, הינה אחת החברות החלוציות בשוק מניעת הבוט העולמי. החברה נמנית על אחת משלוש החברות המובילות בתחום זה, עפ"י חברת המחקר פורסטר, עם יתרונות תחרותיים בתחומי איתור מתקפות, מחקר על איומים, דיווח וניתוח.

רדוור תציע את שירות ניהול הבוט של ShieldSquare לצד המוצר למניעת התקפות תחת קו המוצרים החדש - Radware Bot Manager. התוספת החדשה לפורטפוליו המוצרים של רדוור שתשולב יחד עם הפתרון המוביל של רדוור למניעת תקיפה, יאפשר לחברה להציע ללקוחותיה חלק מההגנה המתקדמת ביותר של התעשייה מפני התקפות מתפתחות ואוטומטיות.

"למעלה מ-50% מתנועת הגולשים באינטרנט כיום מגיעים מבוטים, ובעוד אנו רואים עלייה בהתקפות מבוססות בוט בשנים האחרונות, בוטים 'טובים' עדיין ממלאים תפקיד חשוב בפעולות היישומים", הדגיש דוד אביב, מנהל טכנולוגיה ראשי ברדוור. "לכן, ארגונים צריכים לחפש פתרונות לניהול בוט, שלא רק יזהו וימנעו התקפות בוט ביעילות, אלא אף יבחינו במדויק בין בוט 'טוב' ל'רע' בוטים בזמן אמת".

הפתרונות החדשים משפרים את הגנת אבטחת הענן של רדוור המובילה בתעשייה, ומאפשרים לטפל בהתקפות מסחר אלקטרוני מתקדמותהמשפיעות על בעיות כגון קצירת נתונים וגרימת התקפות; יצירת חשבון והשתלטות על חשבון; מניעת מלאי, יישום DDoS & התקפות כוח הזרוע, תמונה מותג / התקפות מוניטין.

רדוור פרסמה בחודש נובמבר האחרון את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי 2018. ההכנסות ברבעון עלו בכ-11% לכ-59 מיליון דולר, ואף הרווח הנקי (Non-GAAP) עלה ברבעון לכ-7.1 מיליון דולר.

אודות רדוור
רדוור (נאסד"ק: RDWR), הינה גוף מוביל ברחבי העולם לפתרונות אספקת יישומים וכן אבטחת סייבר עבור מרכזי נתונים וירטואליים בענן ומוגדרי תוכנה. מגוון הפתרונות המוכרים והמוערכים של החברה מבטיחים שמירה על רמת שירות ביישומים קריטיים לעסקים, תוך מקסום יעילות ה-IT. הפתרונות של רדוור מאפשרים ללמעלה מ- 12,500 ארגונים וספקים ברחבי העולם להתאים את עצמם במהירות לאתגרי השוק, לשמור על הרציפות העסקית ולמקסם את הפרודוקטיביות תוך שמירה על עלויות נמוכות. לפרטים נוספים, בקרו בכתובת www.radware.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il