TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AWACS משווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS, יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף להגברת השימוש במערכות מצילות חיים


AWACS
במסגרת המהלך יוצאת בהבטחה גורפת לנהגים- במידה ועשית תאונה AWACS תשלם!

AWACS משווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS, יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף להגברת השימוש במערכות מצילות חיים. במסגרת המהלך מבטיחה לנהגים כי במידה ויעשו תאונה היא תדאג לשלם להם, כחלק מהבעת אמון מוחלטת במערכות אותן היא משווקת: מערכת מבוססת טכנולוגיית רדאר בעלת תכונות ייחודיות הבלעדית רק לה ומערכת מבוססת מצלמה הנפוצה יותר. המהלך יגובה בקמפיין דיגיטל ושלטי חוצות רחב היקף ויקודם בחודשים הקרובים.


AWACS היא חברה ישראלית מובילה המשווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS האמריקאית. החברה נמנית בין השחקנים הראשונים בישראל ובעולם בתחום הצומח והחשוב של מערכות למניעת תאונות דרכים ופועלת למעלה מעשור. בין המערכות המשווקות על ידה, בולטת מערכת הרדאר RD140 אשר הנה מוצר הדגל שלה.


רעות דיין, מנכ"לית AWACS מסרה :"כחלק מפעילותנו הענפה בתחום מזה עשור, אנו מחויבים להמשיך להגביר את חשיבותן של מערכות מצילות חיים לנהגים, זאת במטרה לצמצם את חומרת התאונות בכבישים. בחרנו בקונספט של החזר כספי במקרה של תאונה, מתוך הבעת אמון מלא במערכות, אשר מבצעות את מלאכתן הנאמנה ועל כך יעידו עשרות אלפי לקוחות קיימים ומרוצים מזה למעלה מעשור".


עוד הוסיפיה דיין "הנתונים המסכמים של 2018 אשר נחשפו לאחרונה על ידי משרד התחבורה, מעידים על מגמת ירידה באחוז התאונות בישראל. כחלק מהפרמטרים אשר ננקטו להילחם בתופעה, צוינו מערכות מצילות חיים אשר מקודמות במסגרת החזר כספי באגרת הרישוי בגובה 1,500 ₪. נוסף לתקנה חשובה זו, אנו מחויבים ליזום מהלכים שיווקיים נוספים על מנת להנגיש את המערכות הללו לכל הנהגים באשר הם ולשנות את התפיסה הרווחת כי הן מיועדות לנהגים חדשים, או לכאלה שאינם נוהגים טוב ולהבטיח שבכל רכב בשנת 2019 תהיה מערכת מצילת חיים בין אם מדובר ברכב חדש, או ישן".
לפרטים נוספים באתר האינטרנט: https://awacs.co.il/ או בטלפון: *5022

אודות AWACS
חברה ישראלית מובילה המשווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS. החברה נמנית בין השחקנים הראשונים בישראל ובעולם בתחום הצומח והחשוב של מערכות למניעת תאונות דרכים. מערכות החברה מסייעות בשמירת מרחק ומתריעות בעת סטייה מנתיב. מערכות AWACS מבוססות טכנולוגיית רדאר, או מצלמה, מותקנות עצמאית לאחר רכישת הרכב ובין מוצרי הדגל שלה בולטת מערכת הרדאר RD140.


המערכות שמציעה החברה הינן מערכות בטיחות שאינן מתערבות, אשר מטרתן לסייע לנהג להימנע מתאונות דרכים הנגרמות כתוצאה מחוסר תשומת לב, או הסחת דעת של הנוהג ברכב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il