TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם שיתוף פעולה מהותי לביו ויו בסין


ביו ויו
מערכות ביו ויו בטכנולוגיה חדשנית של ביופסיה נוזלית ישווקו בסין כחלק מפתרון כולל לבדיקה וגילוי מוקדם של סרטן הריאה בהיקף של כ-70 מיליון שקל
ההסכם כולל יעדי מכירות שנתיים על פני 5 שנים

המפיץ הסיני מקבוצת Livzon Pharmaceutical הבורסאית הנסחרת לפי שווי של 1.6 מיליארד דולר יחזיק בזכויות בלעדיות לשיווק ומכירה של פתרון כולל של מערכות הסריקה של ביו-ויו בסין, הונג קונג, מקאו וטייוואן

חברת ביו ויו, המתמחה במחקר, פיתוח, שיווק ומכירה של מערכות הדמיה ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים ובפיתוח בדיקות חדשות לגילוי סרטן, מדווחת על חתימת הסכם לשיתוף פעולה מהותי בסין לגילוי מוקדם של סרטן הריאה באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של ביופסיה נוזלית בהיקף שלא יפחת מ- 70 מיליון שקל על בסיס יעדים שנתיים לאורך 5 שנים.

ביו ויו התקשרה לשם כך בהסכם הפצה עם חברת Livzon Cynvenio Diagnostics Ltd. הסינית, תאגיד חדשני הממוקד בביופסיה נוזלית לגידולים סרטניים שהינו חלק מהותי ממערך הרפואה של קבוצת Livzon Pharmaceutical הנסחרת בבורסות שנזן (SHE: 000513) והונג קונג (HKG:1513) בשווי של כ-1.6 מיליארד דולר. בהתאם להסכם ההפצה, תפעל Livzon Cynvenio לשיווק ומכירה של מערכות ההדמיה של ביו-ויו בסין, כרכיב מרכזי בבדיקה החדשנית שפותחה על-ידי Livzon Cynvenio לגילוי סרטן הריאה, בטכנולוגיית ביופסיה נוזלית (Liquid Biopsy).

תחת תנאי ההסכם, לחברת Livzon Cynvenio תהיינה זכויות הפצה בלעדיות לשיווק ומכירה של פתרון כולל של מערכות הסריקה של ביו-ויו, בשילוב הבדיקות שפותחו על-ידי Livzon Cynvenio ומערכת העשרת התאים, בשטחי סין, הונג קונג, מקאו וטייוואן.

בדיקת הביופסיה הנוזלית מבוססת תאים משתמשת בטכנולוגיית העשרת התאים המתקדמת של Livzon Cynvenio שמבודדת תאי CTC (Circulating Tumor Cells, תאים סרטניים במחזור הדם) ומסמנת אותם בביומרקרים פלורוסנטיים. התאים המסומנים נסרקים על ידי המערכות של ביו-ויו, המסוגלות להבחין בין תאים סרטניים ותאים שאינם סרטניים.

הביופסיה הנוזלית מבוססת תאים הינה בדיקה דיאגנוסטית רב-שלבית, אשר דורשת הכנת דגימת דם, העשרת תאים, אימונו-הכתמה וניתוח מולקולרי, כדוגמת FISH ו-NGS. צביעות אימונו-היסטוכימיות ואנליזה באמצעות FISH הינם רכיבים קריטיים בתהליך זיהוי התאים הממאירים. הטכנולוגיה של ביו ויו מאפשרת סריקה מהירה של תאים באמצעות אלגוריתמים מתוחכמים והדמיה מתקדמת המאיצות ומקצרות את משך הזמן בין לקיחת הדגימה לקבלת התוצאה.

הבדיקה החדשנית שפיתחה חברת Livzon Cynvenio משלבת את הטכנולוגיות המתקדמות של שתי החברות על מנת ליצור בדיקה לא פולשנית לגילוי מוקדם של סרטן הריאה.

סרטן הריאה נותר הסרטן הנפוץ והקטלני ביותר בסין, בה מעל 750,000 איש מאובחנים כחולים בסרטן הריאה מדי שנה. שיעור ההישרדות אחרי 5 שנים יורד בצורה דרמטית ככל שהמחלה מתגלה בשלב מאוחר יותר. עם זאת, יותר ממחצית מחולי סרטן הריאה בסין מאובחנים בשלבים מתקדמים של המחלה, עם גרורות. על כן הכרחי למצוא שיטות לאבחון מוקדם של סרטן הריאה, אשר גם יאפשרו טיפול בשלבים ראשוניים של המחלה וגם יחסכו בהוצאות הטיפול הרפואי.

הבדיקה הקיימת לגילוי מוקדם של סרטן הריאה, בדיקת CT בקרינה נמוכה (LCDT), לוקה בחסרונות מהותיים בהם שיעור גבוה של תוצאות חיוביות שגויות, מה שגורר טיפול רפואי ונטל פסיכולוגי מיותרים למטופל, וכן חשיפה לקרינה. לטכנולוגית הביופסיה הנוזלית מבוססת התאים יש היכולת ליצור מהפכה בעולם הגילוי המוקדם של סרטן הריאה, עם יתרונות משמעותיים כגון היותה בלתי פולשנית, פשוטה לביצוע ואיסוף ובעלת רגישות גבוהה. לכן, טכניקה זו היא בעלת פוטנציאל גדול לגילוי מוקדם של סרטן הריאה וסוגים אחרים של גידולים סרטניים. כיום, יותר מ-150 מיליון איש בסין מעל גיל 45 מועמדים לבדיקת LDCT.
חברת Livzon Cynvenio הוקמה במרס 2016 כחלק מהותי ממערך הרפואה של קבוצת Livzon Pharmaceutical, והינה חברת ההיי-טק הראשונה שפיתחה מערכת העשרה לתאי CTC. מעל 10 ממוצריה, לרבות פלטפורמת ה- LiquidBiopsyTM, אושרו כבר על ידי CFDA ו-CE.

מר פרנק שי, מנכ"ל חברת Livzon Cynvenio אמר "בדיקה לא פולשנית עם רגישות גבוהה לסרטן הריאה מביאה לשיפור הטיפול הרפואי הניתן לחולה, חסכון הוצאות משמעותי ויכולה לסייע למטופלים להימנע מניתוחים או כימותרפיה מיותרים. הבדיקה שלנו תספק מידע מעשי לרופאים. חולים בקבוצות סיכון גבוה יוכלו להיות מטופלים בהסרה כירורגית של הגידול או בקרינה ולחזור לכוח העבודה.

מר שי הוסיף "היכולת של חברת Livzon Cynvenio לבודד וללמוד את התאים שמקורם בגידול הסרטני פותחת גם אפשרויות לפיתוח מערכת ניטור מבוססת ביופסיה נוזלית, טיפול מותאם אישית (companion diagnostics) ואפשרויות טיפול מדויקות יותר. אנו מצפים לעבוד עם ביו-ויו לפיתוח פתרונות מתקדמים נוספים על מנת לשפר את הטיפול בחולים".

ד"ר אלן שוויבל, מנכ"ל ביו-ויו אמר "ליכולות הליבה של ביו-ויו בהדמיה ובתוכנה פוטנציאל לעודד את השוק לאמץ טכנולוגיות חדישות, כגון הביופסיה הנוזלית מבוססת התאים. ככל שתעשיית הביוטק מתרכזת במענה מדויק יותר למטופלים, ביו-ויו ממוצבת היטב למנף את המומחיות שלנו ולספק דיוק מרבי הן ברמת התאים והן ברמה המולקולרית. אנו שמחים לחבור ל-Livzon Cynvenio על מנת לסייע להחדרת הבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן הריאה לשוק הסיני, כמו גם לפיתוח בדיקות חדשות לאבחון, ניטור וטיפול. שיתוף פעולה מוצלח זה עקבי עם גישתה של ביו-ויו לחבור לגופים מובילים בעולם בתחום בדיקות הביופסיה הנוזלית מבוססת התאים, על מנת לקדם את השימוש ב-CTC לתחום הקליני".

אודות ביו ויו:
החברה מפתחת ומשווקת מערכות ממוחשבות לסריקה וסיווג תאים באמצעות מיקרוסקופיה פלורוסנטית ומיקרוסקופית אור. מוצרי ביו ויו מיועדים לשימוש באבחון in-vitro ככלי עזר לפתולוג בגילוי, סיווג וספירת תאים בהתבסס על צבע, חוזק, גודל, דפוס וצורה, ומיועדים לבדיקות אונקולוגיות. כמו כן, לחברה יכולות ייחודיות המאפשרות אנליזה ודיווח בעזרת אפליקציית אינטרנט המאפשרת זמינות האינפורמציה ומתן מענה מהיר ומקצועי ללא תלות במיקום המומחה מבצע האנליזה.

למידע נוסף אודות הטכנולוגיה של ביו ויו וידיעות נוספות ניתן ליצור קשר בכתובת: info@bioview.co.il או לבקר באתר האינטרנט של החברה: www.bioview.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il