TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הזוג מאור ומירן בוזגלו נבחרו כפרזנטורים של קניון הדר בירושלים


מאור ומירן בוזגלו
הזוג יקבל עבור קמפיין 2019 -350,000 ש"ח
הכדורגלן מאור בוזגלו ורעייתו מירן, נבחרו לפרזנטורים של קניון הדר, בירושלים. השניים יקבלו 350 אלף ₪, עבור שנת 2019.

הקמפיין בכיכובם של הזוג יעלה כבר בחודש הבא במסע פרסום רחב, שיכלול בין היתר: שלטי חוצות, מודעות ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

הזוג המפורסם, נשואים 11 שנים, עם ארבעה ילדים וזהו הקמפיין הראשון המשותף להם. בימים אלה מצטלמת העונה השלישית של סדרת הדוקו ריאיליטי "הבוזגלוס", בכיכובם, שתשודר בתחילת אביב 2019.

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים: "הבחירה במירן ומאור בוזגלו היא חלק מהאסטרטגיה של קניון הדר הידוע כקניון לירושלמים. מאור בוזגלו אהוד ואהוב על תושבי העיר וכמובן שחקן בולט על מגרשי הכדורגל, מירן אשתו הינה דוגמנית מצליחה, המייצגת את החוזקה הנשית, לפיכך מירן גם תוביל את קמפיין מניעת האלימות והעצמה הנשית אשר קניון הדר שם לפניו כמטרה לשנת 2019, מבקרות ומבקרי הקניון יזדהו בנקל עם הזוג המקסים אשר מייצג את המשפחתיות הישראלית וכן את ההצלחה והאופנתיות – ערכים שמתחברים למותג שלנו. אנו מאמינים שהחיבור עמם יהיה נכון עבורנו כפי שיהיה נכון עבורם".

מאור ומירן בוזגלו כיכבו עד כה בקמפיינים נפרדים: מאור שימש כפרזנטור של מותג הג'ינסים לי קופר לצד שיר אלמליח ומירן הייתה הפנים של רשת הנעלה.

מאור בוזגלו מסר: ״אני מתרגש מאד להצטלם עם מירן לקמפיין זוגי ראשון עבור קניון הדר, אין דבר יותר טבעי ונעים מלהצטלם עם הפרטנר שלך לחיים". מירן בוזגלו מסרה: "אנחנו רגילים להצטלם יחד לסדרה בוזגלוס, אז לפרסומת משותפת זה יהיה עבורנו יום כיף״.

קניון הדר, הנמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל”ן וחברת כלל נדל”ן, ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ”ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.
בעבר שימשו כפרזנטוריות של הקניון: הדוגמניות: דורון מטלון, אנה בול וקסניה טרטול.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il