TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ח"כ רועי פולקמן בכנס לשכת עורכי הדין באילת


רועי פולקמן
"הציבור צריך לבחון קבלות, ובזירה החברתית יש רב אלוף אחד- משה כחלון"

בכנס של לשכת עורכי הדין שמתקיים הבוקר באילת, דחה ח"כ פולקמן, יו"ר סיעת 'כולנו' את האיחוד עם הליכוד "הם בהיסטריה ולכן מפיצים שקרים". על ההתבטאויות נגד היועמ"ש אמר "אף אחד לא מעל החוק" והתייחס למפלגתו החדשה של בני גנץ "הציבור צריך להתפכח ממשיחי שקר".


בראיון עם העיתונאי אטילה שומפלבי, במהלך 'שיחת השבת' בכנס חדלות פירעון של לשכת עורכי הדין, שמתקיים הבוקר באילת דחה ח"כ רועי פולקמן, את הדיווחים לפיהם בוחנים בליכוד איחוד עם מפלגת 'כולנו'.
"הליכוד בימים האלה בהיסטריה ולכן הם מפיצים בלי הפסקה שקרים" אמר ח"כ פולקמן. "זה קורה מכל מיני סיבות, המצב בגוש, וכל מיני דברים אחרים. הליכוד בהיסטריה, והם משקרים.


"כחלון הקים את מפלגת 'כולנו' אחרי שהוא היה מספר אחד בליכוד כיוון שהוא רצה להרים דגל חברתי כלכלי שהיום לצערי לא מעניין את הליכוד ולכן 'כולנו' רצה בבחירות האלה כמפלגה עצמאית ולא חוברת לשום דבר".


על ההתבטאויות נגד היועץ המשפטי לממשלה הוא הוסיף. "אני מאחל לראש הממשלה שלא יהיה כלום, אבל חד משמעית אני רוצה לומר שאין אדם שהוא מעל החוק ולכל מנהיג יש תחליף. לא יכול להיווצר מצב שאין בלתו ושאומרים לא 'יעלה על הדעת'".


לדברי ח"כ פולקמן יש תהליכים של 'דה לגיטימציה' על מערכת החוק. "זה מדרון חלקלק שאי אפשר לקבל אותו. אין יד קלה על ההדק, ובסוף התהליך אם מחליטים להגיש כתב אישום יש נורמות ציבוריות. הליכוד יכול להוביל את מדינת ישראל, וזה לא תלוי בבן אדם אחד".


על בני גנץ אמר ח"כ פולקמן "אני חושב שבסוף הציבור יתפכח מתופעת המשיחים החדשים. בסוף צריך לבחון פוליטיקאים לא על תדמית ולא רק על מה יהיה אלא על עשייה. כחלון הקים את מפלגת כולנו ובא עם קבלות, והוא הרב אלוף החברתי האמיתי של המערכת הציבורית הישראלית. בעיני משיחי השקר זה דבר שצריך להתפכח ממנו בפוליטיקה הישראלית וצריך לבחון על עשייה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il