TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה תספק ל-InPlay האמריקאית טכנולוגיית בלוטות' 5 עבור מכשירים לבישים ומוצרי IoT


סיוה CEVA
במקביל, דיווחה סיוה על 10 הסכמים שחתמה עד כה לאספקת טכנולוגיות בלוטות' לרשתות Mesh

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום כי טכנולוגיית הבלוטות' 5 שלה תשולב בשבב התקשורת SwiftRadio החדש של InPlay Technologies האמריקאית. שבב זה מיועד למכשירים לבישים, מוצרי IoT לשוק הרפואי והתעשייתי, ומכשירי מציאות וירטואלית ורבודה.
שבב ה-SwiftRadio מתאפיין ברמת ביצועים גבוהה וצריכת הספק נמוכה במיוחד, ויוצג בתערוכת מוצרי האלקטרוניקה (CES) בלאס-וגאס, שתתקיים ב-8-11 בינואר 2019.


"שבב ה-SwiftRadio מאפשר לפתח מוצרים ויישומים חדשים המבוססים על קישוריות בלוטות' ", אמר מנכ"ל InPlay, ג'ייסון וו. "טכנולוגיית הבלוטות' של סיוה מתאפיינת בצריכת הספק נמוכה, ושילובה עם טכנולוגיות העיבוד וה-RF שלנו לצד יכולות הייצור המתקדמות של UMC אפשרה לנו לפתח מוצר איכותי עבור שוק צומח זה".


מנהל חטיבת הקישוריות של סיוה, אביב מלינוביץ', אמר: "אנו שמחים על הצטרפותה של InPlay לרשימת לקוחותינו בתחום הבלוטות', ומצפים לראות בשוק את השבב החדש שפיתחה, המאפשר ביצועים יוצאי דופן וצריכת הספק נמוכה במכשירי IoT, בעלות נמוכה".


סגן-נשיא חטיבת השיווק של יצרנית השבבים UMC, סטיבן לו, הוסיף: "UMC פיתחה טכנולוגיות ייצור שתוכננו במיוחד עבור השווקים הצומחים של ה-IoT, הבינה המלאכותית, המכוניות האוטונומיות והסמארטפונים, כולל שילוב טכנולוגיית פלאש. אנו מרוצים משיתוף הפעולה עם InPlay, והשבב שפיתחה כולל תשתית פלאש בטכנולוגיית ייצור של 55 ננומטר - כדי לענות על צרכי השוק למוצרים נייידים הדורשים חיי סוללה ארוכים לצד רמת ביצועים גבוהה".


התרחבות בשוק ה-Mesh
במקביל להסכם עם InPlay, דיווחה סיוה כי עד כה השיגה 10 הסכמים לאספקת טכנולוגיות בלוטות' לשוק הצומח של רשתות ה-Mesh. רשתות ה-Mesh מיועדות לניהול יישומי בית חכם, כמו תאורה ומיזוג, באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים אישיים.


סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות לעיבוד אותות ומעבדי בינה מלאכותית המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי הראייה הממוחשבת, האודיו, התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), יישומי הפעלה קוליים, הלמידה העמוקה והרשתות הנוירוניות, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.
הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.
לפרטים נוספים: www.ceva-dsp.com , Twitter, YouTube



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il